dan moet je aanvullend verzekeren en dan krijg je bij cz ook maar 200 euro per jaar nou dat was bij mij ook met 7 keer op hoor. tja en met een top verzekering krijg je ook niet alles want mijn moeder betaald zich nog scheel aan alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:46 schreef Estrys het volgende:
Madelieve gefeliciteerd!
Tex, je moet echt niet gaan googlen hoor! Daar wordt de onzekerheid alleen maar erger van.
Beetje crappie verzekering dan als ze geen fysio na je 18de vergoeden. Ik zou toch de verzekering eens bellen hoor om het precies na te vragen, die sites zijn altijd een beetje vaag wat betreft voorwaarden.
Bij mij tot 200 euro, wordt het vergoed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb eens even gekeken bij mijn eigen verzekering, waarvan ik eigenlijk wel wist dat alles vergoed wordt, idd ook de eigen bijdrage kraamzorg (toch fijn!), maar tot mijn verbazing een lactatiekundig consult per bevalling niet!
(Of is dat normaal, dat dat niet vergoed wordt?)
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:59 schreef Reinhilde het volgende:
Volgens mij is een bezoek aan de fysio minimaal 2x die 13 euro, dus dan is het al snel weer de moeite waard toch?
De stichting borstvoeding natuurlijk geeft gratis telefonisch advies door lactatiekundigenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb eens even gekeken bij mijn eigen verzekering, waarvan ik eigenlijk wel wist dat alles vergoed wordt, idd ook de eigen bijdrage kraamzorg (toch fijn!), maar tot mijn verbazing een lactatiekundig consult per bevalling niet!
(Of is dat normaal, dat dat niet vergoed wordt?)
*zwaai*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:04 schreef Kaarr het volgende:
Ik meld mij even...nog niets aan de hand
Ah, kijk, dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef freecell het volgende:
[..]
De stichting borstvoeding natuurlijk geeft gratis telefonisch advies door lactatiekundigenDus ik snap nooit zo goed waarom je die lui zou gaan betalen
Dat klopt, maar daar heb je natuurlijk ook de nacontroles van de verloskundige en de kraamverzorgster voor. Mijn kraamzorgbureau heeft een borstvoedingscertificaat en ik denk dat ze daar dus best wel goed in zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:32 schreef DolleMina het volgende:
Ja, maar door de telefoon kun je natuurlijk niet goed zien of jij je kindje goed aanlegt. Daar heb je toch echt een bezoek voor nodig, lijkt mij?
Het kraamzorgbureau wat ik bij Sara had heeft dat certificaat ook, toch was de begeleiding belabberd en is de BV toen niet gelukt. Het zegt niet altijd alles. Als het deze keer weer zo rot gaat schakel ik echt wel een deskunige inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar heb je natuurlijk ook de nacontroles van de verloskundige en de kraamverzorgster voor. Mijn kraamzorgbureau heeft een borstvoedingscertificaat en ik denk dat ze daar dus best wel goed in zijn
daar weet ik alles van speedy .. bij mijn eerste had ik ook al rugklachten, en had ik rugweeen, maar dit keer is het nog veel erger, mede dankzij de ischias.. (die ik toen niet had)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo wat hebben we weer heerlijk geslapen! Goedemorgen allemaal:)
@Madelieve, wat een pracht van een kindjegefeliciteerd!!!
@DJMO: Rugpijn is niet zo leuk! Vooral niet tijdens zwangerschap! En reken maar, dit wordt helemaal niet leuk als je moet gaan bevallen, oke ze kunnen de pijn verlichten maar zeker niet helemaal. En dan maar hopen dat de bevalling snel gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |