linkjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij is die 12 weken grens een fabeltje. Ik ken bijna niemand die tot dat moment misselijk was. Vooral veel mensen die het veel langer, veel korter, helemaal niet of pas later in de zwangerschap hebben gehad.
En ik had bij Finn echt het gevoel dat het een jongetje zou zijn. Nu zegt m'n gevoel een meisje maar omdat ik daar een lichte voorkeur voor heb weet ik niet hoe zuiver dat gevoel is.
Een nieuwe babyyyyy!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Madelieve het volgende:
Hoi allemaal!
Vanmorgen om 8.36 is met een supersnelle keizersnee onze dochter Jasja Katarina Madelieve geboren- roepnaam Jasja. Ze weegt ruim 7 pond en maakt het uitstekend, ligt nu lekker bij me dus ik typ met een hand
.
Met mij gaat het ook prima!
Hier alvast een fotootje, betere kwaliteit volgt later.
[ afbeelding ]
Gelukkig worden er af en toe nog wat jochies geboren anders hebben al onze dochters later geen relatiemateriaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef Kersjes het volgende:
Oooh wat een prachtig meisje Madelieve, gefeliciteerd!![]()
Mijn schoonzus is vanavond ook bevallen: ik ben tante geworden van Axel![]()
En vanmiddag is de vrouw van mijn neef ook al bevallen van een jochie![]()
Ik ben helemaal in de- stemming door al die verse baby's!
Ook met de basis verzekering krijg je de eerste 9x vergoed, check je papieren dus nog maar eens goed en anders de verzekering ff bellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:27 schreef DJMO het volgende:
klopt marlieske, maar ik heb (helaas) maar een basisverzekering, dus fysio wordt totaal niet vergoed (en met een uitkering word je van de kosten niet vrolijk als je zelf moet dokken) , vandaar dat ik het bij de gyn aan ga kaarten
van de site :quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ook met de basis verzekering krijg je de eerste 9x vergoed, check je papieren dus nog maar eens goed en anders de verzekering ff bellen.
het laatste is dus op mij van toepassing linkjequote:gecontracteerde zorg bij bepaalde chronische aandoeningen
* Tot 18 jaar 100%
* Vanaf 18 jaar 100% vanaf de 10e behandeling
gecontracteerde zorg bij niet chronische aandoeningen
* Tot 18 jaar maximaal 9 behandelingen per persoon per indicatie evt. verlengd met 9 behandelingen fysiotherapie of oefentherapie
* Vanaf 18 jaar geen vergoeding
neuh lijkt mij ook niet, daarom morgen bij de gyn even praten wat ik kan doen want in medicijnen heb ik geen trek.. (zelfs para's slik ik zelden hoewel ik ze wel mag) misschien dat er een therapie oid is wat wel vergoed wordt, of iets in het ziekenhuis zelf, ik heb nog geen idee.. in complete bedrust de rest van mijn zwangerschap heb ik ook weinig trekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef marlieske het volgende:
Hmmz al weer verandert dus![]()
Maar doorlopen met deze klachten is ook niet je van het DJMO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |