abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60638948
Oh ik vergeet Madelieve + lief te feliciteren met hun mooie dochter Jasja! Bij deze
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:20:23 #252
24188 Belana
kloon van belana
pi_60638955
allemaal nieuwe baby's van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 22:20:25 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60638956
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij is die 12 weken grens een fabeltje. Ik ken bijna niemand die tot dat moment misselijk was. Vooral veel mensen die het veel langer, veel korter, helemaal niet of pas later in de zwangerschap hebben gehad.

En ik had bij Finn echt het gevoel dat het een jongetje zou zijn. Nu zegt m'n gevoel een meisje maar omdat ik daar een lichte voorkeur voor heb weet ik niet hoe zuiver dat gevoel is.
linkje
dit kon ik er over vinden (eerste link google) en dit leest wel goed en makkelijk begrijpbaar weg
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:30:19 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60639195
Thanx allemaal. Ik had op internet al gelezen dat het verdwijnen/verminderen van kwaaltjes een teken kan zijn van een miskraam en over vrouwen waarbij het dus idd mis ging. Dat moet ik ook gewoon niet doen
Maar het kan dus ook gewoon logisch te verklaren zijn Dan blijven we daar maar op hopen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60639299
Gefeliciteerd Madelieve!
Wat een mooi poppeke!

Wij staan 5e En ik weet nog zo goed dat ik het helemaal tof vond dat ik neit meer hoefde scrollen om onze naam in de OP te zien

En misselijkheid? Begon hier bij een week of 7, was bij 12 weer bijna weg, toen heel snel weer terug en houdt aan tot de huidige dag
Valt niet zoveel over te zeggen dus.
pi_60639362
Oh leuk allemaal nieuwe babietjes!!
Gefeliciteerd allemaal!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60639675
Madelieve gefeliciteerd

tex als je het niet vertrouwet bel je vk/gyn anders op. ze zijn er niet voor niets.
mama van 3 kids!
pi_60639942
Madelieve en lief, gefelicteerd met de geboorte van Jasja.

Tex, stom hé die hormonen en vervloek dat internet met al die enge vervelende verhalen als je pril zwanger bent,
kon ik ook zo onzeker van worden verschrikkelijk.
Maar hier was het ook zoals jij het beschrijft, eerst rond de 8 weken misselijk moe alles op een hoop en toen een week of wat weg om in alle hevigheid weer op te zetten.
En zoals Popples al zegt als je het niet vertrouwd dan de gyn of vk bellen, misschien kan je dan snel voor een echo terecht (heb ik ook met 9 weken gekregen omdat ik helder rood bloed verloor).
Mama van Isa en Ties
pi_60639986
Mamadelieve! Gefeliciteerd met de geboorte van Jasja.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:16:53 #260
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60640362
Madelieve en , van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jasja.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 23:18:27 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60640403
ik verlies inmiddels geen bloed meer.. (er zit nog wel een spoortje in het inlegkruisje van vanmiddag, maar naar mijn idee verwaarloosbaar) alleen nu komt de rugpijn in alle hevigheid opzetten .. morgen toch maar even aankaarten bij de gyn want ik hou dit niet tot het einde vol ben ik bang.. ik heb net wel weer de baby voelen bewegen dus ik maak me niet echt zorgen meer qua beebje

tex sterkte, en als je het echt niet vertrouwt gewoon bellen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_60640543
DJMO als je slim bent bel je morgen direct een fysio, daar heb je namelijk geen doorverwijzing voor nodig
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 augustus 2008 @ 23:27:00 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60640599
klopt marlieske, maar ik heb (helaas) maar een basisverzekering, dus fysio wordt totaal niet vergoed (en met een uitkering word je van de kosten niet vrolijk als je zelf moet dokken) , vandaar dat ik het bij de gyn aan ga kaarten

pi_60640856
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Madelieve het volgende:
Hoi allemaal!

Vanmorgen om 8.36 is met een supersnelle keizersnee onze dochter Jasja Katarina Madelieve geboren - roepnaam Jasja. Ze weegt ruim 7 pond en maakt het uitstekend, ligt nu lekker bij me dus ik typ met een hand .

Met mij gaat het ook prima!

Hier alvast een fotootje, betere kwaliteit volgt later.
[ afbeelding ]
Een nieuwe babyyyyy!!!
Gefeliciteerd met jullie meisje!
pi_60640917
Madelieve gefeliciteerd! Wat een moppie!
pi_60641088
Oooh wat een prachtig meisje Madelieve, gefeliciteerd!

Mijn schoonzus is vanavond ook bevallen: ik ben tante geworden van Axel
En vanmiddag is de vrouw van mijn neef ook al bevallen van een jochie

Ik ben helemaal in de - stemming door al die verse baby's!
.... met gevoel voor drama....
pi_60641310
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef Kersjes het volgende:
Oooh wat een prachtig meisje Madelieve, gefeliciteerd!

Mijn schoonzus is vanavond ook bevallen: ik ben tante geworden van Axel
En vanmiddag is de vrouw van mijn neef ook al bevallen van een jochie

Ik ben helemaal in de - stemming door al die verse baby's!
Gelukkig worden er af en toe nog wat jochies geboren anders hebben al onze dochters later geen relatiemateriaal
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_60641335
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:27 schreef DJMO het volgende:
klopt marlieske, maar ik heb (helaas) maar een basisverzekering, dus fysio wordt totaal niet vergoed (en met een uitkering word je van de kosten niet vrolijk als je zelf moet dokken) , vandaar dat ik het bij de gyn aan ga kaarten
Ook met de basis verzekering krijg je de eerste 9x vergoed, check je papieren dus nog maar eens goed en anders de verzekering ff bellen.
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:16:38 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60641708
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef marlieske het volgende:

[..]

Ook met de basis verzekering krijg je de eerste 9x vergoed, check je papieren dus nog maar eens goed en anders de verzekering ff bellen.
van de site :
quote:
gecontracteerde zorg bij bepaalde chronische aandoeningen

* Tot 18 jaar 100%
* Vanaf 18 jaar 100% vanaf de 10e behandeling

gecontracteerde zorg bij niet chronische aandoeningen

* Tot 18 jaar maximaal 9 behandelingen per persoon per indicatie evt. verlengd met 9 behandelingen fysiotherapie of oefentherapie
* Vanaf 18 jaar geen vergoeding
het laatste is dus op mij van toepassing linkje

dus helaas marlieske .. ik val toch echt buiten de boot

pi_60642255
Hmmz al weer verandert dus

Maar doorlopen met deze klachten is ook niet je van het DJMO.
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:50:04 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60642470
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef marlieske het volgende:
Hmmz al weer verandert dus

Maar doorlopen met deze klachten is ook niet je van het DJMO.
neuh lijkt mij ook niet, daarom morgen bij de gyn even praten wat ik kan doen want in medicijnen heb ik geen trek.. (zelfs para's slik ik zelden hoewel ik ze wel mag) misschien dat er een therapie oid is wat wel vergoed wordt, of iets in het ziekenhuis zelf, ik heb nog geen idee.. in complete bedrust de rest van mijn zwangerschap heb ik ook weinig trek maar morgen (vanmiddag) weet ik meer iig bedankt voor je meedenken meis

vrijdag 8 augustus 2008 @ 06:13:28 #272
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60645395
Zo wat hebben we weer heerlijk geslapen! Goedemorgen allemaal:)

@Madelieve, wat een pracht van een kindje gefeliciteerd!!!

@DJMO: Rugpijn is niet zo leuk! Vooral niet tijdens zwangerschap! En reken maar, dit wordt helemaal niet leuk als je moet gaan bevallen, oke ze kunnen de pijn verlichten maar zeker niet helemaal. En dan maar hopen dat de bevalling snel gaat
pi_60645740
Gefeliciteerd, Madelieve!!! Wat een schatje
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:19:16 #274
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60645897
Daar is ze dan eindelijk Jasja Madelieve van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter en wat fijn dat alles zo goed is gegaan!!

Carmella veel succes en plezier bij de echo vandaag.

Ik mag vandaag om 11 uur weer naar de VK... ik kan daarna helaas niet posten, omdat we daarna vertrekken naar het hoge Noorden en zondag pas weer terug komen... Peaceman en Twan gaan met me mee, zodat zij ook een keer het hartje kunnen horen.
Make love, not war ☮
pi_60646139
Madelieve gefeliciteerd!

Tex, je moet echt niet gaan googlen hoor! Daar wordt de onzekerheid alleen maar erger van.

Beetje crappie verzekering dan als ze geen fysio na je 18de vergoeden. Ik zou toch de verzekering eens bellen hoor om het precies na te vragen, die sites zijn altijd een beetje vaag wat betreft voorwaarden.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')