Ik ga het proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik ga vloeken in de kerk![]()
Wat dacht jevan Rood/Groen/Zwart en Geel/Zwart
Met een NEC en een Vitese logo
En natuurlijk de naam Caitlin.....
Zou wel supertof zijn....![]()
oja, Moeder en dochter komen waarschijnlijk vanmiddag thuis![]()
![]()
Ik doe nog ff rustig aan als je het niet erg vindtquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Againzender het volgende:
Het elftal mascottes begint wel aardig dichtbij te komen trouwens
Met monopoly moet je er altijd vol voor gaan. Tenminste, dat doe ik altijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik doe nog ff rustig aan als je het niet erg vindt
Schijnt toch wel vaker voor te komen ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef Lionheaad het volgende:
Kleine update....
Vanmiddag een kleine tegenvaller gehad. Caitlin zag een beetje geel. Na een test bleek dat haar bilirubinegehalte in haar bloed te hoog was.
Caitlin moet nu onder de UV lampen liggen om dit weer naar beneden te brengen. Helas betekend dit dus dat ze voorlopig nog niet naar huis mag. Gelukkig ziet het er wel naar uit dat ze geen infectie heeft. Maar dit weten we pas over 3 dagen zeker. Tot die tijd is het dus afwachten en hopen dat haar bili-gehalte naar beneden gaat.
Ziet er al tof uit!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is dit iets, Lionhead? Is wel wat anders dan de meeste andere banners die echt een hoofdkleur hebben.. Bluezz is nodig om 'm in de OP te zetten als hij goed i (en evt om 'm te uploaden).
Komt inderdaad vaker voor, zeker bij kindjes die te vroeg geboren zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Schijnt toch wel vaker voor te komen ?
Wel jammer inderdaad dat ze nog niet bij je mag zijn !
Nu kun je nog wel een nachtje extra lekker doorslapen![]()
elk nadeel heb ze voordeel
al weegt dat natuurlijk niet af tegen het thuiskomen van de kleine!
sterkte !quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Komt inderdaad vaker voor, zeker bij kindjes die te vroeg geboren zijn.
Van dat lekker slapen zal wel niet veel terecht komen.....baal er gewoon enorm van...
Ok, spannendquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Spaans leren en rondreizen. Vandaag ook onbetaald verlof van mijn werk gekregen, dus alles ideaal.
Eén van mijn heldenquote:
quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Spaans leren en rondreizen. Vandaag ook onbetaald verlof van mijn werk gekregen, dus alles ideaal.
Dagquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:00 schreef SCH het volgende:
Doeg
Beetje geel is helemaal niet erg Lion, echt niet. Had C. ook de eerste dagen, al hoefde ze nét niet onder de lamp. Gaat zeker goedkomen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Helemaal goed
![]()
* lionheaad gaat dadeliijk weer lekker naar vrouw en dochter toe.
Ik heb redelijk kunnen slapen.......alles gaat goed komen...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef Againzender het volgende:
Fijn. De buren van mijn ouders hebben hun huis te koop aangeboden. Dus ik denk: eens kijken op Funda wat ze ervoor vragen (huis is het spiegelbeeld van het huis van mijn ouders). Zie ik op de kaart dat ze daar het huis van mijn ouders hebben aangemerkt als het te koop staande huis
Ik zie de potentieele kopers al: "He, maar vanaf de luchtfoto zag ik een prachtige volgroeide tuin, hier zie ik alleen maar gras"
Moeilijk hoor, je huis herkennen vanuit de lucht
Welkom terugquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:58 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd Lionheaad!
Terug uit Frankrijk, jammer genoeg
hmz niet echt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:04 schreef Grulez het volgende:
Dat witte streepje tussen marc en raul hoort?
Wanneer vertrek je?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sterkte Lionheaad!
* BliksemSchigt gaat richting Zuid-Amerika voor 3 maanden
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef SCH het volgende:
Waarom staat het kind van Bluezz niet in de banners?
Vooruit plannen is zo overratedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Week van 15 September. Ik moet alleen zo'n beetje alles nog regelen.
Die waren al bijna bejaard toen HOOLS werd opgerichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef SCH het volgende:
Anderhalve maand de tijd, moet lukken denk ik? Of komt er ook veel papierwerk bij kijken waar je geduld voor moet hebben (visums, etc?).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Week van 15 September. Ik moet alleen zo'n beetje alles nog regelen.
En onze poezenkinderen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef SCH het volgende:
jij moet niet denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:10 schreef SCH het volgende:
Mag niet van golfer denk ik
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
en jij moet je piemel eens vasthouden bij het plassen, het is weer goor in het toilet
het verbaast me nog dat jij je niet vrijwillig daarvoor aanmeldtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
en jij moet je piemel eens vasthouden bij het plassen, het is weer goor in het toilet
44.36029453125quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:42 schreef pascalheister het volgende:
voor de kenners hier weet iemand zo hoeveel 1,5 oz. in ml is ?
British Imperial Liquid And Dryquote:
Ik gebruikte deze: http://www.convertunits.com/from/oz/to/mlquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je nog een officieële bron, met google kom ik meerdere verschillende waardes tegen
Typische vraag voor in een kroeg toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik gebruikte deze: http://www.convertunits.com/from/oz/to/ml
Lion
Maar moet je het zo precies weten dan?
kwam bij de een 25 ml tegen en de ander zegt 30 ml vandaar, scheelt nog ietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik gebruikte deze: http://www.convertunits.com/from/oz/to/ml
Lion
Maar moet je het zo precies weten dan?
Dat komt dus doordat de engelse en amerikaanse maat van elkaar verschillen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kwam bij de een 25 ml tegen en de ander zegt 30 ml vandaar, scheelt nog iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |