quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef zoalshetis het volgende:ik snap die hele vrouwenbesnijdenis discussie sowieso niet als je wel jongetjes mag besnijden, maar dat terzijde. en wat betreft het rellen, ach weet je, ik vind dat er een gezonde tegenhang moet zijn tegen al die linkse snuiters hier die echt alles wat islamitisch is geweldig vinden en die elke vorm van kritiek discriminatie, rascisme of belachelijk vinden. ik noem een moussie.
Naja, vrouwenbesnijdenis is ook hoofdzakelijk bedoeld om genot weg te nemen, bij mannen ligt dat anders. Marokkanen doen sowieso niet aan vrouwenbesnijdenis (ok misschien vind je een uitzondering ergens) Dus om welk percentage gaat het eigenlijk, moet de Islamtische slager om de hoek daar ook onder lijden?
Ben zelf helemaal niet pro islam maar ik ben die opgedrongen negativiteit wel zat, waaronder die van Wilders. Alsof het hier alleen maar klote is en iedereen erop uit is om elkaar onderuit te halen. Dat is geen vaderlandsliefde, dat is opruien. Natuurlijk krijgt hij shit terug, hij wordt het piespaaltje wat hij van anderen maakt, zo gaat dat. We zijn hier nou eenmaal met veel verschillen, deal with it.
Kritiek is prima en sommige dingen mochten inderdaad wel eens gezegd worden, maar als ik een week of twee geen tv kijk heb ik nergens last van. Tuurlijk moet je alert zijn, maar evengoed op je eigen blindheid en onredelijkheid. En ja Moussie kan er ook wat van (niets persoonlijks Moussie maar tis wel zo)
Anywayz, de discussie wordt te simpel en te hysterisch gevoerd, ben je niet 100% tegen, dan ben je zeker voor. Dat kan best in tijden van oorlog maar als we daar nu al mee beginnen wat moeten we dan als het echt moeilijk wordt, nee, liever wat nuchterheid.