abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60640707
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef zoalshetis het volgende:

wat een onzin. je ziet zelf dat dergelijk gedrag er voor zorgt dat vrouwen niet kunnen werken en daardoor de maatschappij niks opleveren. zouden ze dat compenseren met een goede opvoeding hoor je mij niet klagen. maar het tegendeel is waar. de prinsjes mogen alles en doen alles.

Wat een onzin. Ik ken genoeg Marokkaanse meiden die werken en het hartstikke goed doen op school.
Je haalt extremen aan waardoor ons land volgens jou naar de klote gaat. Dat slachtofferige negatieve geklaag, daar gaat het land van naar de klote.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef El_Matador het volgende:

Je bedoelt dat we vrouwenbesnijders geen strobreed in de weg moeten leggen?

Naieve doos.

He een brulaap. Was jouw kloon zeker

Ik weet niet waarom we het nu ineens over vrouwenbesnijdenis hebben maar ik hoop dat een ongeschoren berber morgen je portemonee rolt, kan je weer een moslimjanktopic openen.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60640818
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:32 schreef Manono het volgende:

He een brulaap. Was jouw kloon zeker
Ik heb geen kloons nodig, ik kan je alleen wel aan.
quote:
Ik weet niet waarom we het nu ineens over vrouwenbesnijdenis hebben
Nee, dat blijkt. Alles wat knoflookknagende cultuurtjes ophoesten is immers leuk en interessant en moet je respect voor opbrengen.
quote:
maar ik hoop dat een ongeschoren berber morgen je portemonee rolt, kan je weer een moslimjanktopic openen.
Dat heb ik niet nodig hoor liefje. Ik heb een prima relatie met berbers al vervloek ik hun religie. En zo hoort het te gaan in een moderne seculiere maatschappij.

Maar dank je wel voor je oprechte liefde. Wordt erg gewaardeerd hier. Vooral door de berbers.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_60640973
Heeft Wilders nou eerst contact met Hyves opgenomen?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:31:05 #254
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642068
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
ja, dat zegt die linkse rakker van hyves toch ook. of heb ik het verkeerd gelezen.

je moet nog wel even wat spel/typfouten uit je boekenlog halen dude. staat wel zo charmant.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:32:27 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642095
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:32 schreef Manono het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ken genoeg Marokkaanse meiden die werken en het hartstikke goed doen op school.
Je haalt extremen aan waardoor ons land volgens jou naar de klote gaat. Dat slachtofferige negatieve geklaag, daar gaat het land van naar de klote.
ja ze mogen best studeren en wat werken, maar zodra er getrouwd is dan mogen ze ineens zelfs geen hand meer schudden. laat staan alleen naar buiten. ken je klassiekers.
pi_60643502
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:32 schreef zoalshetis het volgende:

ja ze mogen best studeren en wat werken, maar zodra er getrouwd is dan mogen ze ineens zelfs geen hand meer schudden. laat staan alleen naar buiten. ken je klassiekers.
Soms vraag ik me af of je het allemaal echt meent of dat je hier bent aangenomen om te rellen

So what, net of wij elkaar de hele dag de hand schudden. Er zijn genoeg Nederlandse vrouwen die thuis voor de kinderen zorgen, dus laat die moslimvrouwen. Lekker belangrijk.

Als je niet wil dat moslims gaan bepalen hoe jij leeft, stop dan ook met bepalen hoe moslims moeten leven. Neem aan dat je het ook niet met alle normen van andere ongelovigen eens bent. Ik niet iig.

Iedereen vindt fundamentalisme eng, maar dat eeuwige gejank over moslims hier in Nederland wordt vervelend. De bangerds die om het minste geringste hel en verdoemenis roepen terwijl ze in het veiligste land ter wereld wonen should just get a liife. No need to get hysterical, het grootste gedeelte van het dagelijks leven gaat gewoon zijn gang.

Dit wordt een Monty Pythonachtige zwart/wit discussie waarbij je blijkbaar niet genuanceerd over dingen mag denken zonder het eens te zijn met vrouwenbesnijdenis, fine. Whatever.

In dit soort topics kunnen we voortaan netzogoed polls in de OP zetten met maar twee mogelijkheden: voor of tegen. De rest is blijkbaar toch niet van belang.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:48:17 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60643640
ik snap die hele vrouwenbesnijdenis discussie sowieso niet als je wel jongetjes mag besnijden, maar dat terzijde. en wat betreft het rellen, ach weet je, ik vind dat er een gezonde tegenhang moet zijn tegen al die linkse snuiters hier die echt alles wat islamitisch is geweldig vinden en die elke vorm van kritiek discriminatie, rascisme of belachelijk vinden. ik noem een moussie.
pi_60643686
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:33 schreef MaartenJalink het volgende:
"Daarnaast zouden er verwensingen op hebben gestaan over de ouders van de politicus."

Vast een student met z'n "Je moeder is een..."
Normen en waarden...zijn ver te zoeken in ons land...ik begrijp wel waarom hij dit doet..dit is ook niet ok!
In de tijd van Lubbers had dit ook niet gemogen..en nu kan alles?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 02:53:57 #259
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_60644591
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Manono het volgende:
j
[..]

Je hebt je gewoon niet te bemoeien met hoe mensen verkiezen te leven, als je niet wil dat mensen zich met jou bemoeien.

kutkloon
Oja, daar kiezen die vrouwen gelukkig zelf voor. Dom van mij om te denken dat die vrouwen niks in te brengen hebben.

pi_60644950
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap die hele vrouwenbesnijdenis discussie sowieso niet als je wel jongetjes mag besnijden, maar dat terzijde. en wat betreft het rellen, ach weet je, ik vind dat er een gezonde tegenhang moet zijn tegen al die linkse snuiters hier die echt alles wat islamitisch is geweldig vinden en die elke vorm van kritiek discriminatie, rascisme of belachelijk vinden. ik noem een moussie.

Naja, vrouwenbesnijdenis is ook hoofdzakelijk bedoeld om genot weg te nemen, bij mannen ligt dat anders. Marokkanen doen sowieso niet aan vrouwenbesnijdenis (ok misschien vind je een uitzondering ergens) Dus om welk percentage gaat het eigenlijk, moet de Islamtische slager om de hoek daar ook onder lijden?

Ben zelf helemaal niet pro islam maar ik ben die opgedrongen negativiteit wel zat, waaronder die van Wilders. Alsof het hier alleen maar klote is en iedereen erop uit is om elkaar onderuit te halen. Dat is geen vaderlandsliefde, dat is opruien. Natuurlijk krijgt hij shit terug, hij wordt het piespaaltje wat hij van anderen maakt, zo gaat dat. We zijn hier nou eenmaal met veel verschillen, deal with it.

Kritiek is prima en sommige dingen mochten inderdaad wel eens gezegd worden, maar als ik een week of twee geen tv kijk heb ik nergens last van. Tuurlijk moet je alert zijn, maar evengoed op je eigen blindheid en onredelijkheid. En ja Moussie kan er ook wat van (niets persoonlijks Moussie maar tis wel zo)

Anywayz, de discussie wordt te simpel en te hysterisch gevoerd, ben je niet 100% tegen, dan ben je zeker voor. Dat kan best in tijden van oorlog maar als we daar nu al mee beginnen wat moeten we dan als het echt moeilijk wordt, nee, liever wat nuchterheid.
pi_60711692
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
voor anderhalve ton per jaar zal hij wel al zijn andere werkzaamheden hebben laten liggen.... wat op hyves gezegd wordt uit baldadigheid neemt wilders heeeeeel serieus namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')