quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
wat een onzin. je ziet zelf dat dergelijk gedrag er voor zorgt dat vrouwen niet kunnen werken en daardoor de maatschappij niks opleveren. zouden ze dat compenseren met een goede opvoeding hoor je mij niet klagen. maar het tegendeel is waar. de prinsjes mogen alles en doen alles.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef El_Matador het volgende:
Je bedoelt dat we vrouwenbesnijders geen strobreed in de weg moeten leggen?
Naieve doos.
Ik heb geen kloons nodig, ik kan je alleen wel aan.quote:
Nee, dat blijkt. Alles wat knoflookknagende cultuurtjes ophoesten is immers leuk en interessant en moet je respect voor opbrengen.quote:Ik weet niet waarom we het nu ineens over vrouwenbesnijdenis hebben
Dat heb ik niet nodig hoor liefje. Ik heb een prima relatie met berbers al vervloek ik hun religie. En zo hoort het te gaan in een moderne seculiere maatschappij.quote:maar ik hoop dat een ongeschoren berber morgen je portemonee rolt, kan je weer een moslimjanktopic openen.
ja, dat zegt die linkse rakker van hyves toch ook. of heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
Heeft Wilders nou eerst contact met Hyves opgenomen?
ja ze mogen best studeren en wat werken, maar zodra er getrouwd is dan mogen ze ineens zelfs geen hand meer schudden. laat staan alleen naar buiten. ken je klassiekers.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:32 schreef Manono het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ken genoeg Marokkaanse meiden die werken en het hartstikke goed doen op school.
Je haalt extremen aan waardoor ons land volgens jou naar de klote gaat. Dat slachtofferige negatieve geklaag, daar gaat het land van naar de klote.
Soms vraag ik me af of je het allemaal echt meent of dat je hier bent aangenomen om te rellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
ja ze mogen best studeren en wat werken, maar zodra er getrouwd is dan mogen ze ineens zelfs geen hand meer schudden. laat staan alleen naar buiten. ken je klassiekers.
Normen en waarden...zijn ver te zoeken in ons land...ik begrijp wel waarom hij dit doet..dit is ook niet ok!quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:33 schreef MaartenJalink het volgende:
"Daarnaast zouden er verwensingen op hebben gestaan over de ouders van de politicus."
Vast een student met z'n "Je moeder is een..."
Oja, daar kiezen die vrouwen gelukkig zelf voor. Dom van mij om te denken dat die vrouwen niks in te brengen hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Manono het volgende:
j
[..]
Je hebt je gewoon niet te bemoeien met hoe mensen verkiezen te leven, als je niet wil dat mensen zich met jou bemoeien.
kutkloon
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap die hele vrouwenbesnijdenis discussie sowieso niet als je wel jongetjes mag besnijden, maar dat terzijde. en wat betreft het rellen, ach weet je, ik vind dat er een gezonde tegenhang moet zijn tegen al die linkse snuiters hier die echt alles wat islamitisch is geweldig vinden en die elke vorm van kritiek discriminatie, rascisme of belachelijk vinden. ik noem een moussie.
voor anderhalve ton per jaar zal hij wel al zijn andere werkzaamheden hebben laten liggen....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:44 schreef SCH het volgende:
Heeft Wilders nou eerst contact met Hyves opgenomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |