quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:31 schreef SocialDisorder het volgende:
nog 4 weken werken en dan VACANCIONES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op naar de jongens dan maar?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb een kut slecht weekend gehad. Ik ben weer vrijgezel.
Meisjes zijn stom.
Hee balen gast...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Meisjes zijn stom.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Meisjes zijn stom.
Lekker stevige schouder als je m zomaar weg kunt gevenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee balen gast...
* Poit geeft z'n stevige schouder..
Dat krijg je als je er uitziets als een mr. Potatoemanquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lekker stevige schouder als je m zomaar weg kunt geven
Ik bedoel niet per huidige 1 september Spankyquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Koei, februari natuurlijk! Je moet wel gaan rondreizen, genietend van het leven enzo!
Stop een dinosaurier in z'n lunchbox en schrijf erop dat het zijn schuld is dat Adam een rib mistquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:Ik heb een nieuwe collega
en hij is zwaar religieus
* SocialDisorder kijkt uit naar de atheist-katholiek-clashesOwh happy days!
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:45 schreef koei het volgende:
Dat is er een uit je prive collectie Poit?
Rock Band importerenquote:Hello,
Shipping is $249.99CAD and is shipped DHL express which takes 2-3 days with tracking. Total with shipping is $419.98CAD.
Thanks,
Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA
Wat heb je gedaan om zo'n trauma te veroorzaken bij der?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, voor jou niet. Ik weet dat ik voor altijd bij je ben in je gedachten
Lijkt een beetje op mijn werk! Alhoewel, ik verwacht rond 10.00u een storm met mensen. Ik heb spreekuur en door vakantie ging het even twee weken niet door. Dan krijg je op een gegeven moment allemaal van die mensen die al twee weken hun problemen opkroppen en het er strakjes allemaal uit gaan gooien. Ben benieuwd.quote:
En toch even tijd om op FOK! te posten. Een echte fan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:25 schreef Poit het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik knoeperhard moet werken vandaag.. Helaasch..
Die komen nog...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:00 schreef Laniboekje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Tering. Das een boel geld. Ik betaal gelukkig geen verzendkostenquote:
Hoe kan je dan nu wel een bijdrage leveren? He?! He?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb geen internet op m'n hoofd-PC, dus ik zal helaasch niet bijdragen aan de conversaties vandaag.
je hebt een PC op je hoofd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb geen internet op m'n hoofd-PC, dus ik zal helaasch niet bijdragen aan de conversaties vandaag.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt een PC op je hoofd?
Hier ook niet. Ook flash e.d. werkt niet, af en toe wel vervelend aangezien organisaties dat ook wel eens op hun sites gebruiken en dan kan ik meteen geen informatie meer opzoeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Youtube hier nie doet nieBlokkades op werk très irritanti
Helemaal niks. Die kerel ligt overhoop met zijn eigen hulpverlener en kan nergens frustraties kwijt. Dan maar liever bij mij want ik trek me er toch niets van aan... Tenminste, ik kan er niets mee maar vindt het wel prima als hij zichzelf dan maar even uit bij mij i.p.v. bij mensen die er niet zo goed tegen kunnen. Maar tsjonge, hij was wel errug boos.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wat had je deze arme kerel aangedaan, Lani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |