Janneke aka Jess.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh dat meen je neit? heb je een naam van de mooie chick? Kan ik alvast beginnen met het uitvogelen van bepaalde details.
Thanks ! dan ga ik zeker even luisteren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Janneke aka Jess.
http://jessmusic.hyves.nl/
http://myspace.com/allthatjess
Waarom moesten wij het zware werk weer opknappenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:51 schreef on_air het volgende:
Ik ben trots op jullie.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom moesten wij het zware werk weer opknappen
Dank je![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, dit topic hoeft niet vóór twaalven vol he.
Ja, daar heb je een groot talent voorquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:51 schreef on_air het volgende:
Ik moet manager worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
Ja, daar heb je een groot talent voor
Nou ja, 2 eigenlijkIk heb verschillende ass-ets die voor me werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou ons niet lukken denk ik
En nee, we gaan het ook niet proberen![]()
[..]
Ja, daar heb je een groot talent voor
Nou ja, 2 eigenlijkIn 1 minuut 250+ posts plaatsen wordt wat lastig idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een uurtje komt Robert-Jan hier trouwens weer binnenvallen.![]()
Ik zie deze uitspraak gaarne met fotomateriaal onderbouwd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb verschillende ass-ets die voor me werken.
Ik kreeg nu al flood-control-meldingen. Het krengquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In 1 minuut 250+ posts plaatsen wordt wat lastig idd.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:01 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee is trots...
Blijkbaar heb ik een nummer beluisterd van een band die nog nooit door last.fm geregistreerd is. Kijk mij eens alternatief zijn!
Nou gaat het ook wel om een band uit begin jaren '90 die maar een paar maanden heeft bestaan en één demo heeft uitgebracht waarvan er ca. 40 zijn verkocht, waaronder aan yours truly, die vorig jaar het cassettebandje onder het stof vond en de nummers naar mp3 heeft weten te converteren, maar toch.quote:
LOL!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou gaat het ook wel om een band uit begin jaren '90 die maar een paar maanden heeft bestaan en één demo heeft uitgebracht waarvan er ca. 40 zijn verkocht, waaronder aan yours truly, die vorig jaar het cassettebandje onder het stof vond en de nummers naar mp3 heeft weten te converteren, maar toch.
Hai-hai!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:54 schreef rjvandevelde het volgende:
buena sera!
Nee, 't is Maricha niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:58 schreef -Hans- het volgende:
Dat is toch niet Maricha die daar in de studio zit ?
tja, wat is precies de definitie van een dak?quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:13 schreef Broekie het volgende:
Vanaf hoeveel procent verdwenen dakpannen ben je officiëel dakloos?
Volgens Van Dale:quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, wat is precies de definitie van een dak? :P
1 2 3 | 1 bovenbedekking van een gebouw 2 als bedekking dienend bovenstuk van iets |
Ah, dus een natte broek tot gevolgquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de fietstunnel hier bij kantoor staat nogal wat water. En de fietsenstalling in kantoor kon ik ook door centimeters water waden
.
Ik heb letterlijk op m'n tenen gelopenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, dus een natte broek tot gevolg
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:12 schreef Sersjee het volgende:
Normaal zou ik nu gaan meebrullen, maar ik ben bang da'k dan de rest van de dag geen stem meer heb...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:21 schreef silverx het volgende:
Wat is de megahit ook al weer eigenlijk?
Oja, Pete Philly.
Vast welquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Met die fijne cello. Is er ook een versie zonder rap?
Denk het.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
[..]
Doet die de hele week de AV?
Twee weken zelfs, toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
[..]
Doet die de hele week de AV?
en terechtquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Guis is erg gestegen op de inval ranglijst zo te zien
Ja, 9 uur Veenstra wordt wat veel van 't goedequote:Op maandag 4 augustus 2008 09:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tsja... wie had het anders moeten doen? De rest is allemaal op vakantie of werkt zich al een slag in de rondte.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mooie plaatquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:19 schreef Jannekje7 het volgende:
KT Tunstal, had ik daar ff zin in!
quote:*Janneke is weer terug van erg gezellige BBQ en méga coole motorrit......en heeft nu griep
)
Beterschap!quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:19 schreef Jannekje7 het volgende:
KT Tunstal, had ik daar ff zin in!
*Janneke is weer terug van erg gezellige BBQ en méga coole motorrit...en heeft nu griep
*
Dat is waar..wie viel er vorig jaar eigenlijk in voor Gerard toen hij op vakantie was?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Tsja... wie had het anders moeten doen? De rest is allemaal op vakantie of werkt zich al een slag in de rondte.
En Guis viel natuurlijk al regelmatig in voor Timur en Martijn.
Eendstraquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is waar..wie viel er vorig jaar eigenlijk in voor Gerard toen hij op vakantie was?
Daar gaat mijn kwartet pogingquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ .. ]
Dat is geluktquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil 'm kwalitatief hoogstaand onderbreken.
Correct.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Alanis Morisette
:pquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, ik denk dat ik geen koffie voor Alanis Morissette...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de Guinness Fans onder ons:
http://gizmodo.com/503151(...)to-giant-frosty-pint
@ TT, niet echt. Heb gister misschien iets te diep in het glaasje gekeken....
Hij is goed he.quote:
Guinness heeft echt geniale reclamesquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij is goed he.
Er zijn echt heel veel goede reclames van Guinness. Die domino door een hele stad vind ik echt meesterlijk![]()
Zoekt...... Vindt.... plaatst....
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is er met stenders gebeurd? een lekke band?
die-LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT alarm?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:17 schreef Marc63 het volgende:
Hey, het PSB-alarm gaat af!
Oh wacht... het luchtalarm wordt weer getest. Met een dik kwartier vertraging.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
die-LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT alarm?
That's why i keep on burning!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef on_air het volgende:
I scare myself to death.
Super leuk en mooi museum. 2x geweest. Vooral bovenin blijven hangenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
In 't Guiness-museum zijn ook prachtige reclamematerialen te zien.
Bij jullie ook al hier ging het ook 12:15 af, zei gelijk petshopboysalarm, vrouwlief snapte er geen hout vanquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:17 schreef Marc63 het volgende:
Hey, het PSB-alarm gaat af!
Oh wacht... het luchtalarm wordt weer getest. Met een dik kwartier vertraging.
Yeah ! was een zware opgave maar we hebben het toch weer gered.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jullie hebben het zondag topic nog even flink vol lopen spammen
Ik moest 4 keer lezen voor ik door had dat er niet "guisness-museum" stondquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja het is een gave die je moet hebben, hij heeft zoiezo een probleem met optijd zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef JaneDoe het volgende:
stenders heeft wel vaak verlaat de laatste tijd
en elke keer net autoproblemen als hij zn show moet draaien
Mss moet-ie leren eerder van huis te vertrekken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef JaneDoe het volgende:
stenders heeft wel vaak verlaat de laatste tijd
en elke keer net autoproblemen als hij zn show moet draaien
Ben ook wel benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen. We gaan het horenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Graag gedaan.
Hoop dat de dame hierdoor doorbreekt. Klinkt niet verkeerd iig.
Stenders heeft miljarden, maar geeft 't niet echt uit volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Verdient stenders zo weinig dat hij geen goede auto kan betalen
inderdaad, Rob heeft dit altijd al gehad volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja het is een gave die je moet hebben, hij heeft zoiezo een probleem met optijd zijn.
Ik herinner me nog een bepaalde Stenders Vroeg Op Yorin FMquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, Rob heeft dit altijd al gehad volgens mij
Hij staat toch echt niet in de quote 500quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Stenders heeft miljoenen, maar geeft 't niet echt uit volgens mij
Normale baas had je allang ontslagenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een bepaalde Stenders Vroeg Op Yorin FM
waarbij ene Fred. S tot 08.45 gepresenteerd heeft om vervolgens Rob het laatste kwartier te laten doen
Dat programma stond sowieso op losse schroeven. Dat krijg je als je program director Robert Jensen heet. Dan loopt alles op losse schroeven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Normale baas had je allang ontslagen
Leuk hè, boeken lezenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat programma stond sowieso op losse schroeven. Dat krijg je als je program director Robert Jensen heet. Dan loopt alles op losse schroeven.
Euh, Boeken? In welk boek staat dit dan? Ik heb gewoon vaak geluisterd in die tijdquote:
Oh, ik dacht dat het vast wel in Stenders Leesvermaak zou staanquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Euh, Boeken? In welk boek staat dit dan?
ja, idd, die uitzending herinner ik me ook nog!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een bepaalde Stenders Vroeg Op Yorin FM
waarbij ene Fred. S tot 08.45 gepresenteerd heeft om vervolgens Rob het laatste kwartier te laten doen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mama van de eeuwige overloper
Zoek maar is zijn gescheidenis op , wie stroop aan zijn kont heeft zitten wordt gevolgd door Jelmerquote:
Stoer !quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Vroemmmmm (achterop op veel te snelle motor met veel te groot motorpak)
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ie vooral Stenders volgde. Ging met hem mee naar Yorin en bleef bij Caz totdat Stenders weer werk kreeg bij 3FM.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoek maar is zijn gescheidenis op , wie stroop aan zijn kont heeft zitten wordt gevolgd door Jelmer
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:15 schreef Againzender het volgende:
"Die Ron Stenders met z'n kutprogramma"
Tweede stem vond ik niet heel prettig idd. Iets te geforceerd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet zeggen... ik vind dit niet erg fijn klinken
uuhhm ze had wel wat weg van Maricha maar volgens mij is zij niet echt een ochtendmensquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't is Maricha niet.
'k heb overigens geen idee wie het wel is. Vroeg ik van de week al, maar ook toen had er hier niemand een antwoord.
Nummer 2 voor mij..quote:Vandaag neemt RabRadio je mee terug naar de 90's! Om half 4 hoor je een van deze klassiekers!
Leila K ft. Rob 'n Raz - Got to get
Adamski & Seal - Killer
2 Live crew - Me so horny
Bij het concert van Infadels zeiden ze dat Seal zn advocaten op Adamski had afgestuurd, zodat hij de winst kreeg van die plaat. De 2 kwartjes (of wat er van over blijft nadat de buma er klaar mee is) gaan dus naar Seal en Adamski krijgt nietsquote:
Was ook niet verkeerd geweestquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:39 schreef Marc63 het volgende:
Laat Live Forever er maar achteraan komen
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef on_air het volgende:
It was only a kiss how did it end up like this.
Meen je niet?! vrij trieste actie van Sealquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij het concert van Infadels zeiden ze dat Seal zn advocaten op Adamski had afgestuurd, zodat hij de winst kreeg van die plaat. De 2 kwartjes (of wat er van over blijft nadat de buma er klaar mee is) gaan dus naar Seal en Adamski krijgt niets
maar dat mag altijd, Roelquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe 2 maar. Kan ik weer foto's posten.
Zag het ook net ja, heftigquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:47 schreef -Hans- het volgende:
damn.. http://olavmol.nl.angrylog.nl/angrylog/log/148464/Shitzooi/
Hier volg ik hem niet meer... geloof ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Begrijp er nog steeds geen zak van.
Dat ik me nog steeds afvraag: how did it end up like this.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier volg ik hem niet meer... geloof ik.
me2.. naar bericht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef on_air het volgende:
Frick... Olav. Word er naar van.
Jezusquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:47 schreef -Hans- het volgende:
Toe Jam![]()
zo zeg.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:47 schreef -Hans- het volgende:
Toe Jam![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ik me nog steeds afvraag: how did it end up like this.
Ging nog even voor op de tekst.
Ik corrigeer: de derde keer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godskolere, tieft toch op met dit vehikel![]()
. Alweer de tweede keer vandaag.
Vinketering vind ik ook al zo lekker woord. (dankje, Ekdom)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godskolere. Lekker woord trouwens. Dankje, Veenstra.
Die race heb ik gister zitten kijken. Leek an sich niks aan de hand, onschuldig glijpartijtje, maar die knakker achter hem kon 'em nooit ontwijken...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rlijdt_na_crash.html
Holy fuck.
Aahh....quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Holy fuck.
Autch.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Holy fuck.
Damn dat sucks. Zit je dus 'gewoon' 14 dagen in onzekerheid.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo zeg.....
bij mijn zusje hebben ze 'iets' ontdekt op haar alvleesklier. Uitslag binnen nu en 14 dagen (heerlijk die vakantieperiode)
Damnquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Holy fuck.
Lucky bastard!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:38 schreef Asskicker14 het volgende:
WOOHHOOOOOO!
Ik heb 2 Coldplay kaartjes gewonnen bij That's Live.
Ik kan nog steeds niet geloven waar mijn geluk vandaan komt, heb 3 weken geleden al een reis naar Thailand gewonnen.
OMG supervet!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:38 schreef Asskicker14 het volgende:
WOOHHOOOOOO!
Ik kan nog steeds niet geloven waar mijn geluk vandaan komt, heb 3 weken geleden al een reis naar Thailand gewonnen.
He vervelendquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:38 schreef Asskicker14 het volgende:
WOOHHOOOOOO!
Slecht, zoiets zou toch zo verholpen moeten zijn lijkt me...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:45 schreef -Hans- het volgende:
http://www.jansmit.com/ doet het nog niet..
Ik was allang (Lees na Prince) weg van 3fm... (BBC - Essential mix!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, ik heb 't weer drie kwartier geprobeerd en jawel... de ietwat volslankeMonique
Smit
aan de lijn
.
Slechte zaak dit...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Sersjee het volgende:
Sjitfuk... Broerlief zou morgen mee gaan, maar daar is wat tussen gekomen.
Naja, dan maar een ander slachtoffer vinden die GEM leuk vindt...
Lijkt mij toch ook.. Ze zullen wel het e.e.a. willen onderzoeken maar dat ze de huidige pagina dan maar gewoon online laten staan begrijp ik niet helemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Slecht, zoiets zou toch zo verholpen moeten zijn lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |