Yeah ! was een zware opgave maar we hebben het toch weer gered.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jullie hebben het zondag topic nog even flink vol lopen spammen
Ik moest 4 keer lezen voor ik door had dat er niet "guisness-museum" stondquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja het is een gave die je moet hebben, hij heeft zoiezo een probleem met optijd zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef JaneDoe het volgende:
stenders heeft wel vaak verlaat de laatste tijd
en elke keer net autoproblemen als hij zn show moet draaien
Mss moet-ie leren eerder van huis te vertrekken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:30 schreef JaneDoe het volgende:
stenders heeft wel vaak verlaat de laatste tijd
en elke keer net autoproblemen als hij zn show moet draaien
Ben ook wel benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen. We gaan het horenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Graag gedaan.
Hoop dat de dame hierdoor doorbreekt. Klinkt niet verkeerd iig.
Stenders heeft miljarden, maar geeft 't niet echt uit volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Verdient stenders zo weinig dat hij geen goede auto kan betalen
inderdaad, Rob heeft dit altijd al gehad volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja het is een gave die je moet hebben, hij heeft zoiezo een probleem met optijd zijn.
Ik herinner me nog een bepaalde Stenders Vroeg Op Yorin FMquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, Rob heeft dit altijd al gehad volgens mij
Hij staat toch echt niet in de quote 500quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Stenders heeft miljoenen, maar geeft 't niet echt uit volgens mij
Normale baas had je allang ontslagenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een bepaalde Stenders Vroeg Op Yorin FM
waarbij ene Fred. S tot 08.45 gepresenteerd heeft om vervolgens Rob het laatste kwartier te laten doen
Dat programma stond sowieso op losse schroeven. Dat krijg je als je program director Robert Jensen heet. Dan loopt alles op losse schroeven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Normale baas had je allang ontslagen
Leuk hè, boeken lezenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat programma stond sowieso op losse schroeven. Dat krijg je als je program director Robert Jensen heet. Dan loopt alles op losse schroeven.
Euh, Boeken? In welk boek staat dit dan? Ik heb gewoon vaak geluisterd in die tijdquote:
Oh, ik dacht dat het vast wel in Stenders Leesvermaak zou staanquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Euh, Boeken? In welk boek staat dit dan?
ja, idd, die uitzending herinner ik me ook nog!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een bepaalde Stenders Vroeg Op Yorin FM
waarbij ene Fred. S tot 08.45 gepresenteerd heeft om vervolgens Rob het laatste kwartier te laten doen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mama van de eeuwige overloper
Zoek maar is zijn gescheidenis op , wie stroop aan zijn kont heeft zitten wordt gevolgd door Jelmerquote:
Stoer !quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Vroemmmmm (achterop op veel te snelle motor met veel te groot motorpak)
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ie vooral Stenders volgde. Ging met hem mee naar Yorin en bleef bij Caz totdat Stenders weer werk kreeg bij 3FM.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoek maar is zijn gescheidenis op , wie stroop aan zijn kont heeft zitten wordt gevolgd door Jelmer
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:15 schreef Againzender het volgende:
"Die Ron Stenders met z'n kutprogramma"
Tweede stem vond ik niet heel prettig idd. Iets te geforceerd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet zeggen... ik vind dit niet erg fijn klinken
uuhhm ze had wel wat weg van Maricha maar volgens mij is zij niet echt een ochtendmensquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't is Maricha niet.
'k heb overigens geen idee wie het wel is. Vroeg ik van de week al, maar ook toen had er hier niemand een antwoord.
Nummer 2 voor mij..quote:Vandaag neemt RabRadio je mee terug naar de 90's! Om half 4 hoor je een van deze klassiekers!
Leila K ft. Rob 'n Raz - Got to get
Adamski & Seal - Killer
2 Live crew - Me so horny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |