Nee hoor:quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoorde dat "Gegen die Wand" de film is van vanavond. Dat is wel een pittige film.
Die met oude interviews, voorgenomen om ooit te gaan lezen, nooit gedaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:44 schreef SunChaser het volgende:
Het boek met oude interviews van Meijer of t boek van Gijs Groenteman? Die vond ik zelf wel tof.
Ik heb er gewoon helemaal geen zin in dit keer, ik ga lekker een Spooks-dvd opzetten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga er weer lekker voor zitten vanavond
Ik denk dat ze erg verguld is met je bijdrage.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Aoristus het volgende:
ze houdt nog van Jezus ook, ik zou best sex met haar willen
Zalig zijn de onwetendenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat ze erg verguld is met je bijdrage.
Told you so.quote:
Dat had ik met Ayaan Hirschi Aliquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat als ik de gast niet leuk vind ik de uitzending altijd negatief beoordeel. Bijna nooit vind ik een voor mij onbekende gast echt leuk.
Zij is typisch een vrouw door de westerse wereld eruitgepikt als rolmodel voor een moslima. Wij zoeken(onbewust) naar moslims die meer aansluiten bij onze denkbeelden en in moslim landen net andersom. Dan krijg je mensen die daar op in spelen. ehsan jami vind ik zo iemand, gebruik makne van de huidige spanningen. Het inspringen op de behoefte van partij x. Bij haar weet ik zo niet.
Ik wacht op joop alberda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |