Check...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef MNR het volgende:
Intimiteit.. denk idd dat iedereen dat wel mist, like Q. says. Nou ja, behalve dan Air, Mrs. Air, Kluts en B.

Zo werkt het bij mij niet. Ik zoen alleen als ik iemand echt al heel leuk vind. Dan maakt het al dan niet kunnen zoenen eigenlijk al niet meer uit. Dan vinden we samen wel een middenweg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, heb ooit een ex gehad nou die bakte er echt niks van. Die was ook weer zeer vlot de deur uit.

Dat ben je alquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Nee, maar lief dat je het vraagtEen zin zoals deze is al genoeg.
Kan ik jou nog ergens mee van dienst zijn?

Dat wordt lastig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef liefie_ het volgende:
Zou je nu in tilburg ergens kunnen dansen? Op zondag

Je kunt niet alleen maar hoogtepunten hebben he?quote:

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nu niet meer maar begrijp heel goed wat er bedoeld word

Wat een kusje op je wang al wel niet voor een effect op je heeft.quote:

Wat ken je me toch slechtquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen maar hoogtepunten hebben he?

Zeg, hou Tegan's topic eens schoon...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat een kusje op je wang al wel niet voor een effect op je heeft.

You dirty little girl!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat wordt lastig.
Maar wat je wel kunt doen, 1 van de dingen waar ik gek op ben: visualiseren.
Dromend op je bed gaan liggen, ogen sluiten en alles waar je op dat moment zin in hebt voor de geest halen. Dat is zo tof. Of alles opschrijven in een smsje en naar je vriendje sturen liefie_

quote:

Kus op wang is vies en verboden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, hou Tegan's topic eens schoon....

quote:
quote:

Oh My GOD...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens een tof nummer ontdekt. I Kissed A Girl van Katy Perry. Het is vast al best oud, maar ik ben vandaag fan.

Het is hier door liefie_ en PF al gepost. En nee, het is vrij vers. En vrij voorspelbaar cashenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens een tof nummer ontdekt. I Kissed A Girl van Katy Perry. Het is vast al best oud, maar ik ben vandaag fan.

Ik wilde iets zeggen, maar ik hoor net dat ik dit topic niet mag vervuilen.quote:

Ik heb morgenavond een tof groot feest, ga je mee?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
You dirty little girl!
Of bedoel je dansen
Dat kan vriendje echt echt echt niet
Nu wil ik op stap

Zijn wij getrouwd of familie? Nee? Breng mij dan niet in verleidingquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kus op wang is vies en verboden?
Ik zal het proberen te onthouden.

Hahahaha!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
You dirty little girl!
Of bedoel je dansen
Dat kan vriendje echt echt echt niet
Nu wil ik op stap

Ik ben ook niet zo van het neuken zelf. Neuken is meer het toetje. Het voor geklungel is me beter en het knuffelen erna ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel. Maar als ik bij scharrel was, was er genoeg intimiteit, ook in het openbaar, aanraken enzo. Ik bedoelde meer dat ik een goede geweldige zoen veel geiler vind dan penetratie zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |