Dan gaan wij dat doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ik mis eigenlijk het zoenen het meest van alles. Zoenen.

Ik heb dat ook een keer gehad, toen ik net was begonnen met de pil. Maar toen was ik gelukkig de eerste dagen van de nieuwe strip ongesteld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb woensdagavond de laatste van de strip geslikt en ben nog niet ongesteld, begin me zowat zorgen te maken.

Heb ook wel eens dat mijn ongesteldheid (met of zonder pil) anders loopt dan gepland. In tijden dat ik gestrest ben, ben ik vaak of veeel later of in een keer een week te vroeg ongesteld. Don't you worryquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb woensdagavond de laatste van de strip geslikt en ben nog niet ongesteld, begin me zowat zorgen te maken.

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu krijg ik nachtmerries vannacht.

*loopt weer weg*quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Goh, ik kan lekker oprecht zeggen dat ik geen zin heb om te zoenen.

Ik slik die dingen al ruim drie jaar, toen ging het ook nig niet helemaal soepeltjes. Altijd leuk, op vakantie in Ierlandquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad, toen ik net was begonnen met de pil. Maar toen was ik gelukkig de eerste dagen van de nieuwe strip ongesteld.

Zoenen ftw!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel zin om scharrel heel lang en lekker te zoenen, en als hij dan helemaal op knappen staat, gewoon weg te lopen.

Nou, woohoo, prijs je gelukkigquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
Goh, ik kan lekker oprecht zeggen dat ik geen zin heb om te zoenen.

Mocht het vannacht al tot de geboorte komen, dan heb je hier een manier om ze vakkundig weg te werken...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Nu krijg ik nachtmerries vannacht.

Immerquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb wel zin in gewoon een knuffel en een aai over mijn bol!

Nou ik ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Goh, ik kan lekker oprecht zeggen dat ik geen zin heb om te zoenen. Heb wel zin om te dansen

Ik heb altijd wel zin in een goede zoen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Goh, ik kan lekker oprecht zeggen dat ik geen zin heb om te zoenen. Heb wel zin om te dansen

Ah gatver! Ik had vroeger van die troeliewoelies en toen had ik Critters een keer gezien en ik vond die Troeliewoelies erop lijken en toen vond ik ze doodeng.quote:

Lit!!quote:

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Immer![]()
Maar alleen van iemand die het meent, anders voelt het niet zo fijn.

Los daarvan heb ik nog nooit problemen gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slik die dingen al ruim drie jaar, toen ging het ook nig niet helemaal soepeltjes. Altijd leuk, op vakantie in Ierland.

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het vannacht al tot de geboorte komen, dan heb je hier een manier om ze vakkundig weg te werken...

Ja, dat ook. Even kortstondig met <haar> geknuffeld vandaag maar was toch niet lang genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb wel zin in gewoon een knuffel en een aai over mijn bol!

Ik mis de intimiteit het meest. Dat vind je niet bij scharrels...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel zin om scharrel heel lang en lekker te zoenen, en als hij dan helemaal op knappen staat, gewoon weg te lopen.

Dan kun je beter Marvin hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah gatver! Ik had vroeger van die troeliewoelies en toen had ik Critters een keer gezien en ik vond die Troeliewoelies erop lijken en toen vond ik ze doodeng.

Nah, serieus.. soms heb je gewoon echt zin in zoenen, dat je er helemaal in op wilt gaan, gewoon helemaal hmm.. hmm... hmmm. Dan is het best vervelend als je niemand hebt om dat op te projecteren. Right?quote:

Dat heeft iedereen volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mis de intimiteit het meest.

Echt wel, helemaal als de ander nog kan zoenen ookquote:

Heb ik je wel eens verteld dat één van de eigenschappen die ik het meest aan je waardeer je gevoel voor understatement is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef MNR het volgende:
Dan is het best vervelend als je niemand hebt om dat op te projecteren. Right?

Als dat niet het geval is gaat op een gegeven moment de lol er wel van afquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel, helemaal als de ander nog kan zoenen ook

Marvinquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan kun je beter Marvin hebben.
Al ga je dan dood door een zeer besmettelijke depressie.

quote:

Ja, dat ook wel. Maar als ik bij scharrel was, was er genoeg intimiteit, ook in het openbaar, aanraken enzo. Ik bedoelde meer dat ik een goede geweldige zoen veel geiler vind dan penetratie zeg maar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mis de intimiteit het meest. Dat vind je niet bij scharrels...

Zeg maar gewoon dat de lol er dan gelijk af is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat niet het geval is gaat op een gegeven moment de lol er wel van af.

Hahaha. L, jij bent zo heerlijk af en toequote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens verteld dat één van de eigenschappen die ik het meest aan je waardeer je gevoel voor understatement is?.

Je hebt gelijk. Zoenen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat de lol er dan gelijk af is.

En ik dacht dat we je topique schoon moesten houdenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel. Maar als ik bij scharrel was, was er genoeg intimiteit, ook in het openbaar, aanraken enzo. Ik bedoelde meer dat ik een goede geweldige zoen veel geiler vind dan penetratie zeg maar.

Ja, heb ooit een ex gehad nou die bakte er echt niks van. Die was ook weer zeer vlot de deur uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]

quote:

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel, helemaal als de ander nog kan zoenen ook

Ik heb maar een iemand gekend, die ik bij zoen een al geweldig vond zoenen. Het is heel persoonlijk. Je moet gewoon laten merken wat je lekker vind. Ik denk ook dat je bij iedere partner opnieuw moet leren zoenen of iig de ander moet bijbrengen wat je lekker vindt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]

Hehe. Nee, maar lief dat je het vraagtquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog iets anders waar ik mijn Emmeke mee van dienst kan zijn?.

Maar af en toe?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. L, jij bent zo heerlijk af en toeVooral als je zo bent.

Nee nu niet meer maar begrijp heel goed wat er bedoeld wordquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. L, jij bent zo heerlijk af en toeVooral als je zo bent.
Intimiteit.. denk idd dat iedereen dat wel mist, like Q. says. Nou ja, behalve dan Air, Mrs. Air, Kluts en B.

Ja, sorry.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik dacht dat we je topique schoon moesten houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |