Ik heb dat ook een keer gehad, toen ik net was begonnen met de pil. Maar toen was ik gelukkig de eerste dagen van de nieuwe strip ongesteld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb woensdagavond de laatste van de strip geslikt en ben nog niet ongesteld, begin me zowat zorgen te maken.

Heb ook wel eens dat mijn ongesteldheid (met of zonder pil) anders loopt dan gepland. In tijden dat ik gestrest ben, ben ik vaak of veeel later of in een keer een week te vroeg ongesteld. Don't you worryquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb woensdagavond de laatste van de strip geslikt en ben nog niet ongesteld, begin me zowat zorgen te maken.

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu krijg ik nachtmerries vannacht.

*loopt weer weg*quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Goh, ik kan lekker oprecht zeggen dat ik geen zin heb om te zoenen.

Ik slik die dingen al ruim drie jaar, toen ging het ook nig niet helemaal soepeltjes. Altijd leuk, op vakantie in Ierlandquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad, toen ik net was begonnen met de pil. Maar toen was ik gelukkig de eerste dagen van de nieuwe strip ongesteld.

Zoenen ftw!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel zin om scharrel heel lang en lekker te zoenen, en als hij dan helemaal op knappen staat, gewoon weg te lopen.
Ik mis eigenlijk het zoenen het meest van alles. Zoenen.

Nou, woohoo, prijs je gelukkigquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
Goh, ik kan lekker oprecht zeggen dat ik geen zin heb om te zoenen.

Mocht het vannacht al tot de geboorte komen, dan heb je hier een manier om ze vakkundig weg te werken...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Nu krijg ik nachtmerries vannacht.

Immerquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb wel zin in gewoon een knuffel en een aai over mijn bol!

Nou ik ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Goh, ik kan lekker oprecht zeggen dat ik geen zin heb om te zoenen. Heb wel zin om te dansen

Ik heb altijd wel zin in een goede zoen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Goh, ik kan lekker oprecht zeggen dat ik geen zin heb om te zoenen. Heb wel zin om te dansen

Ah gatver! Ik had vroeger van die troeliewoelies en toen had ik Critters een keer gezien en ik vond die Troeliewoelies erop lijken en toen vond ik ze doodeng.quote:

Lit!!quote:

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Immer![]()
Maar alleen van iemand die het meent, anders voelt het niet zo fijn.

Los daarvan heb ik nog nooit problemen gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slik die dingen al ruim drie jaar, toen ging het ook nig niet helemaal soepeltjes. Altijd leuk, op vakantie in Ierland.

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het vannacht al tot de geboorte komen, dan heb je hier een manier om ze vakkundig weg te werken...

Ja, dat ook. Even kortstondig met <haar> geknuffeld vandaag maar was toch niet lang genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb wel zin in gewoon een knuffel en een aai over mijn bol!

Ik mis de intimiteit het meest. Dat vind je niet bij scharrels...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel zin om scharrel heel lang en lekker te zoenen, en als hij dan helemaal op knappen staat, gewoon weg te lopen.
Ik mis eigenlijk het zoenen het meest van alles. Zoenen.

Dan kun je beter Marvin hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah gatver! Ik had vroeger van die troeliewoelies en toen had ik Critters een keer gezien en ik vond die Troeliewoelies erop lijken en toen vond ik ze doodeng.

Nah, serieus.. soms heb je gewoon echt zin in zoenen, dat je er helemaal in op wilt gaan, gewoon helemaal hmm.. hmm... hmmm. Dan is het best vervelend als je niemand hebt om dat op te projecteren. Right?quote:

Dat heeft iedereen volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mis de intimiteit het meest.

Echt wel, helemaal als de ander nog kan zoenen ookquote:

Heb ik je wel eens verteld dat één van de eigenschappen die ik het meest aan je waardeer je gevoel voor understatement is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef MNR het volgende:
Dan is het best vervelend als je niemand hebt om dat op te projecteren. Right?

Als dat niet het geval is gaat op een gegeven moment de lol er wel van afquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel, helemaal als de ander nog kan zoenen ook

Marvinquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan kun je beter Marvin hebben.
Al ga je dan dood door een zeer besmettelijke depressie.

quote:

Ja, dat ook wel. Maar als ik bij scharrel was, was er genoeg intimiteit, ook in het openbaar, aanraken enzo. Ik bedoelde meer dat ik een goede geweldige zoen veel geiler vind dan penetratie zeg maar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mis de intimiteit het meest. Dat vind je niet bij scharrels...

Zeg maar gewoon dat de lol er dan gelijk af is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat niet het geval is gaat op een gegeven moment de lol er wel van af.

Hahaha. L, jij bent zo heerlijk af en toequote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens verteld dat één van de eigenschappen die ik het meest aan je waardeer je gevoel voor understatement is?.

Je hebt gelijk. Zoenen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat de lol er dan gelijk af is.

En ik dacht dat we je topique schoon moesten houdenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel. Maar als ik bij scharrel was, was er genoeg intimiteit, ook in het openbaar, aanraken enzo. Ik bedoelde meer dat ik een goede geweldige zoen veel geiler vind dan penetratie zeg maar.

Ja, heb ooit een ex gehad nou die bakte er echt niks van. Die was ook weer zeer vlot de deur uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]

quote:

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel, helemaal als de ander nog kan zoenen ook

Ik heb maar een iemand gekend, die ik bij zoen een al geweldig vond zoenen. Het is heel persoonlijk. Je moet gewoon laten merken wat je lekker vind. Ik denk ook dat je bij iedere partner opnieuw moet leren zoenen of iig de ander moet bijbrengen wat je lekker vindt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]

Hehe. Nee, maar lief dat je het vraagtquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog iets anders waar ik mijn Emmeke mee van dienst kan zijn?.

Maar af en toe?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. L, jij bent zo heerlijk af en toeVooral als je zo bent.

Nee nu niet meer maar begrijp heel goed wat er bedoeld wordquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. L, jij bent zo heerlijk af en toeVooral als je zo bent.
Intimiteit.. denk idd dat iedereen dat wel mist, like Q. says. Nou ja, behalve dan Air, Mrs. Air, Kluts en B.

Ja, sorry.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik dacht dat we je topique schoon moesten houden

Check...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef MNR het volgende:
Intimiteit.. denk idd dat iedereen dat wel mist, like Q. says. Nou ja, behalve dan Air, Mrs. Air, Kluts en B.

Zo werkt het bij mij niet. Ik zoen alleen als ik iemand echt al heel leuk vind. Dan maakt het al dan niet kunnen zoenen eigenlijk al niet meer uit. Dan vinden we samen wel een middenweg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, heb ooit een ex gehad nou die bakte er echt niks van. Die was ook weer zeer vlot de deur uit.

Dat ben je alquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Nee, maar lief dat je het vraagtEen zin zoals deze is al genoeg.
Kan ik jou nog ergens mee van dienst zijn?

Dat wordt lastig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef liefie_ het volgende:
Zou je nu in tilburg ergens kunnen dansen? Op zondag

Je kunt niet alleen maar hoogtepunten hebben he?quote:

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nu niet meer maar begrijp heel goed wat er bedoeld word

Wat een kusje op je wang al wel niet voor een effect op je heeft.quote:

Wat ken je me toch slechtquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen maar hoogtepunten hebben he?

Zeg, hou Tegan's topic eens schoon...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat een kusje op je wang al wel niet voor een effect op je heeft.

You dirty little girl!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat wordt lastig.
Maar wat je wel kunt doen, 1 van de dingen waar ik gek op ben: visualiseren.
Dromend op je bed gaan liggen, ogen sluiten en alles waar je op dat moment zin in hebt voor de geest halen. Dat is zo tof. Of alles opschrijven in een smsje en naar je vriendje sturen liefie_

quote:

Kus op wang is vies en verboden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, hou Tegan's topic eens schoon....

quote:
quote:

Oh My GOD...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens een tof nummer ontdekt. I Kissed A Girl van Katy Perry. Het is vast al best oud, maar ik ben vandaag fan.

Het is hier door liefie_ en PF al gepost. En nee, het is vrij vers. En vrij voorspelbaar cashenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens een tof nummer ontdekt. I Kissed A Girl van Katy Perry. Het is vast al best oud, maar ik ben vandaag fan.

Ik wilde iets zeggen, maar ik hoor net dat ik dit topic niet mag vervuilen.quote:

Ik heb morgenavond een tof groot feest, ga je mee?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
You dirty little girl!
Of bedoel je dansen
Dat kan vriendje echt echt echt niet
Nu wil ik op stap

Zijn wij getrouwd of familie? Nee? Breng mij dan niet in verleidingquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kus op wang is vies en verboden?
Ik zal het proberen te onthouden.

Hahahaha!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
You dirty little girl!
Of bedoel je dansen
Dat kan vriendje echt echt echt niet
Nu wil ik op stap

Ik ben ook niet zo van het neuken zelf. Neuken is meer het toetje. Het voor geklungel is me beter en het knuffelen erna ook!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel. Maar als ik bij scharrel was, was er genoeg intimiteit, ook in het openbaar, aanraken enzo. Ik bedoelde meer dat ik een goede geweldige zoen veel geiler vind dan penetratie zeg maar.

Van mij krijg je toestemming om Tegan d'r topic te vervuilen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wilde iets zeggen, maar ik hoor net dat ik dit topic niet mag vervuilen.

Haha, ach. Daar ben ik een meisje voor danquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is hier door liefie_ en PF al gepost. En nee, het is vrij vers. En vrij voorspelbaar cashen.

Waar? en wat voor feest?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een tof groot feest, ga je mee?

Aparte fetisj dat he het geklungel met het condoom prefereert boven het neuken zelf...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben ook niet zo van het neuken zelf. Neuken is meer het toetje. Het voor geklungel is me beter en het knuffelen erna ook!

truste!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ow, gekke meid die je daar bent
Slaap lekker liefie_

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het neuken zelf. Neuken is meer het toetje. Het voor geklungel is me beter en het knuffelen erna ook!

Als je een condoom omdoen al voorspel noemt dan snap ik wat je in dit draadje doet! Het ding na gebruik in de vuilnisbak mikken is je naspel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aparte fetisj dat he het geklungel met het condoom prefereert boven het neuken zelf...

Niet dat ik dat wil ontkennen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ach. Daar ben ik een meisje voor dan.

Darn...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Het moment is al voorbij Air.

Vroeger had ik ook een stamkroegquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
In mijn stamkroeg. Details als je interesse hebt via PM.

Waar zie je mij refereren naar voorspel? Ik refereer naar geklungel...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je een condoom omdoen al voorspel noemt dan snap ik wat je in dit draadje doet! Het ding na gebruik in de vuilnisbak mikken is je naspel?

Ja, in mijn dorp dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook een stamkroegToen ik nog jong was
Staat die kroeg in de stad of in je dorpje?
Mn dode opa is morgen jarig, dus ik moet al naar zn verjaardag
Don't ask

O, sorry hoor meneer de playert! We hebben niet allemaal duizend meiskes gehad om te mogen oefenen he!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zie je mij refereren naar voorspel? Ik refereer naar geklungel...

Jij woont toch nog steeds waar je vroeger woonde, dus heb je die kroeg toch nog steeds?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook een stamkroegToen ik nog jong was
Staat die kroeg in de stad of in je dorpje?
Mn dode opa is morgen jarig, dus ik moet al naar zn verjaardag
Don't ask

quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, sorry hoor meneer de playert! We hebben niet allemaal duizend meiskes gehad om te mogen oefenen he!

Welk dorp is dat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, in mijn dorp dus. Maar het is de hele week, en ik ben van plan de hele week te gaan, ookal moet ik werken. Heb er zin in
.

Er is ieder jaar hier zo'n kinderactiviteitenweek, en alle leiding enzo zijn allemaal tussen de 18-25 ofzo, ook hele hoop vrienden van me. En die gaan dus de hele week afterpartyen in mijn stamkroeg (omdat dat de tofste kroeg in het dorp is uiteraard). Drukste week van het jaar, en heel leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:34 schreef liefie_ het volgende:
Maar de mensen die het mijn kroeg maakte niet meer
Waarom is het een hele week feest?
Dat is wel te luxe!
Ik heb zaterdag een spetterend feest, maar daar kom je alleen in als je op de lijst staat en ik ken geloof ik niemand op de lijst, en ik mag dus niemand mee nemen die ik wel ken!
Lastig

Omg ben jij dat in je fobo?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, sorry hoor meneer de playert! We hebben niet allemaal duizend meiskes gehad om te mogen oefenen he!

Hey daar is mijn feest ook van zaterdag!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is ieder jaar hier zo'n kinderactiviteitenweek, en alle leiding enzo zijn allemaal tussen de 18-25 ofzo, ook hele hoop vrienden van me. En die gaan dus de hele week afterpartyen in mijn stamkroeg (omdat dat de tofste kroeg in het dorp is uiteraard). Drukste week van het jaar, en heel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |