abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60626396
alleen naar de bios is wack.
Voices tell me I'm the shit.
pi_60626602
ok dan is zwemmen ook niet leuk alleen Tja als je iets alleen moet doen weet ik het eigenlijk niet.
pi_60626623
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Precies als je niet in de zee durft nu ben je zoals vele onder ons een mietje he zeemonster?
Pas je op jij !
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:08:21 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60626677
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
alleen naar de bios is wack. tof
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60627524
ik moet iemand hebben waar ik de hand kan fijnknijpen, zlefs bij een disneyfilm. te spannend
pi_60627568
Bij Disneyfilms hou ik het nooit droog
Where facts are few, experts are many.
pi_60627595
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60627684
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Dat had ik heel lang geleden bij the Lion King, toen de vader van Simba overleed .

Wel een leuk idee de bios... ware het niet dat er een paar leuke films komen op filmnet
Ik ga straks fijn Step Up kijken met chips erbij
Misschien dat ik van het weekend naar de bios ga als het zulk slecht weer blijft.
pi_60627838
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dat had ik heel lang geleden bij the Lion King, toen de vader van Simba overleed .

Wel een leuk idee de bios... ware het niet dat er een paar leuke films komen op filmnet
Ik ga straks fijn Step Up kijken met chips erbij
Misschien dat ik van het weekend naar de bios ga als het zulk slecht weer blijft.
Ik ben Miami Vice aan kijken op filmnet2 , bijna afgelopen, kutfilm zeg
pi_60628209
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:43 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik ben Miami Vice aan kijken op filmnet2 , bijna afgelopen, kutfilm zeg
oeh daarachter aan komt step up!:)Weet je wat ik wel vervelend vind, het lukt me gewoon niet om mijn hdd recorder aan dat digitale gebeuren te koppelen Weet jij het toevallig ?

En behind enemy lines 2 komt op 1.1 misschien dat dat leuk is?
pi_60628246
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
! Nah! Dat zeg je toch niet .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60628386
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:54 schreef zeemonster het volgende:

[..]

oeh daarachter aan komt step up!:)Weet je wat ik wel vervelend vind, het lukt me gewoon niet om mijn hdd recorder aan dat digitale gebeuren te koppelen Weet jij het toevallig ?

En behind enemy lines 2 komt op 1.1 misschien dat dat leuk is?
Ik weet het
pi_60628402
quote:

[..]

Ow maar dat is ook echt te zielig. Stomme scar ook.
Heb ook steeds een groot Alfred j. Kwak trauma van die aflevering waar zn ouders worden doodgereden

Ben echt zo'n watje met dat soort dingen.
pi_60628459
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik weet het
Zeg het dan Wees eens aardig
pi_60628526
Staat de koffie klaar binnenkort
pi_60628886
quote:

[..]

Mufasa .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:43:00 #117
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60629855
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Je bedoelt dat het angstzweet je uitbreekt? Of krijg je er diarree van?

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60629884
Volgens mij heb ik het enige juiste gedaan wat je met dit weer kunt doen: lekker even met Jongste Zoon en Jongste Dochter weer in bed gekropen
Don't you love her madly?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:56:22 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60630231
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij heb ik het enige juiste gedaan wat je met dit weer kunt doen: lekker even met Jongste Zoon en Jongste Dochter weer in bed gekropen
Ik kruip dan liever bij een dame in bed om de handelingen uit te voeren die (indien er geen voorzorgsmaatregelen getroffen zijn) er toe leiden dat er een nieuwe Jongste Zoon/Dochter ontstaat

Het regent hier ook flink, zal me niks verbazen als ik straks een school vissen voorbij zie zwemmen...ik zit op de 5e etage
pi_60633663
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:56 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik kruip dan liever bij een dame in bed om de handelingen uit te voeren die (indien er geen voorzorgsmaatregelen getroffen zijn) er toe leiden dat er een nieuwe Jongste Zoon/Dochter ontstaat

Tja, ongeveer zoiets heeft natuurlijk ook mijn voorkeur maar daar heb je niet veel aan als je lief aan het werk is en 3 van de 4 kinderen om je heen dartelen, dus dan maar second best
Don't you love her madly?
pi_60645305
guten murgen, iek bien ul wukkur.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:08:10 #122
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60645807
En ik ben al aan het werk

pi_60646532
Laatste dagje weer Weekend Slecht weer
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:54:13 #124
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_60647138
Ik zit in Londen, al de hele week. Ik vraag me af waarom ik eigenlijk geen jas heb meegenomen. Het regent hier al onafgebroken sinds ik uit het vliegtuig stapte. Toen ik wegvloog zag ik Den Haag nog mooi in het zonnetje liggen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_60647176
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:15 schreef Atreidez het volgende:
Laatste dagje weer Weekend Slecht weer
Mooi, ik werd om 6.00 wakker geknald door bliksem en donder vlak boven m'n Scheveningse huisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')