Pas je op jij !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Precies als je niet in de zee durft nu ben je zoals vele onder ons een mietjehe zeemonster?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
alleen naar de bios is wack. tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
Dat had ik heel lang geleden bij the Lion King, toen de vader van Simba overleedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Bij Disneyfilms hou ik het nooit droog
Ik ben Miami Vice aan kijken op filmnet2 , bijna afgelopen, kutfilm zegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat had ik heel lang geleden bij the Lion King, toen de vader van Simba overleed.
Wel een leuk idee de bios... ware het niet dat er een paar leuke films komen op filmnet
Ik ga straks fijn Step Up kijken met chips erbij
Misschien dat ik van het weekend naar de bios ga als het zulk slecht weer blijft.
oeh daarachter aan komt step up!:)Weet je wat ik wel vervelend vind, het lukt me gewoon niet om mijn hdd recorder aan dat digitale gebeuren te koppelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben Miami Vice aan kijken op filmnet2 , bijna afgelopen, kutfilm zeg
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:35 schreef melanie_the_miss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Nah! Dat zeg je toch niet
.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
Ik weet hetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:54 schreef zeemonster het volgende:
[..]
oeh daarachter aan komt step up!:)Weet je wat ik wel vervelend vind, het lukt me gewoon niet om mijn hdd recorder aan dat digitale gebeuren te koppelenWeet jij het toevallig ?
En behind enemy lines 2 komt op 1.1 misschien dat dat leuk is?
Ow maar dat is ook echt te zielig. Stomme scar ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat had ik heel lang geleden bij the Lion King, toen de vader van Simba overleed.
Mufasaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het angstzweet je uitbreekt? Of krijg je er diarree van?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Bij Disneyfilms hou ik het nooit droog
Ik kruip dan liever bij een dame in bed om de handelingen uit te voeren die (indien er geen voorzorgsmaatregelen getroffen zijn) er toe leiden dat er een nieuwe Jongste Zoon/Dochter ontstaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij heb ik het enige juiste gedaan wat je met dit weer kunt doen: lekker even met Jongste Zoon en Jongste Dochter weer in bed gekropen
Tja, ongeveer zoiets heeft natuurlijk ook mijn voorkeur maar daar heb je niet veel aan als je lief aan het werk is en 3 van de 4 kinderen om je heen dartelen, dus dan maar second bestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kruip dan liever bij een dame in bed om de handelingen uit te voeren die (indien er geen voorzorgsmaatregelen getroffen zijn) er toe leiden dat er een nieuwe Jongste Zoon/Dochter ontstaat![]()
Mooi, ik werd om 6.00 wakker geknald door bliksem en donder vlak boven m'n Scheveningse huisjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:15 schreef Atreidez het volgende:
Laatste dagje weerWeekend
Slecht weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |