Als ik wist wat het was, had ik je mss kunnen vertellen waar het wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:15 schreef Apfel. het volgende:
Iemand die kan vertellen waar UK Store in den haag zit? Straatnaam ofzo ?
Doe maar lekker met mij mee naar het zwembad zometeenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
IK NIET :p
soooooooo, ik verveel me, ben vandaag vrij.
Iemand een idee wat te doen?
ga je mee?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:50 schreef Atreidez het volgende:
Onweer kijken bij het strand.. Moet je wel opschieten denk ik
In een pakket, voor losse delen zoals een controller of de console krijg je namelijk (bijna) niks meer. Gewoon console+controllers+spellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef zeemonster het volgende:
Wat is nu verstandiger met een oude xbox? alles los verkopen of in een pakket ? Ik ben zo een kneus met verkopen.
Overigens heb ik weekend en het weer is ontzettend k#t!!
Ok ga ik dat doen , volgens mij zijn het alleen nog maar de spellen die het ding nog de moeite waard maken te verkopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
In een pakket, voor losse delen zoals een controller of de console krijg je namelijk (bijna) niks meer. Gewoon console+controllers+spellen
quote:Motorrijder vliegt door woningruit
Den Haag – Aan het Statenplein in Den Haag is woensdag 6 augustus een motorrijder ten val gekomen. De 46-jarige Hagenaar ontweek eerst een Peugeot en vervolgens botste hij tegen een Citroën. Daardoor verloor hij de macht over het stuur en hij reed tegen een stenen hek aan. Hij werd van zijn motor afgeslingerd over het hek heen en vloog vervolgens met zijn rug door een ruit van een woonhuis heen. De motorrijder is naar het ziekenhuis gebracht.
Ik twijfel over de volgordequote:botste hij tegen een Citroën. Daardoor verloor hij de macht over het stuur
Hoezo niet? Je kan toch gewoon gaan zwemmenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom is het nu ik vrij ben zulk rotweer?
Ik kan niet eens gaan zwemmen in de zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |