Maar natuurlijkquote:
Ik hoop dat je niet topless lagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef becky27 het volgende:
heb een kuurtje gehad van 30 dagen maar jeuk is minder en bultjes ook wel, maar jeumig ik had een dagje in bikini op het strand gelegen, oveal waar de zon kwam is de uitslag verschenen. maar mijn gezicht heeft weer een redelijk normaal proportie en het lijkt alsof ik een peeling heb, wel eel zacht huidje dus.
nee hoor, topless is uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet topless lag.
duiven zijn vliegende rattenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik is een moordenaar...
Heb net een duif doodgereden![]()
Was wel zn eigen schuld uiteraard. Hij liep over de weg en ik rem nog voor m, inplaats dat ie dan voor mn auto weggaat en niet mijn rechtervoorband van dichtbij gaat bekijken. Dus dacht dat ie weg was en toen reed ik over een klein pluizig hobbeltje heen
Ahwwwwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik is een moordenaar...
Heb net een duif doodgereden![]()
Was wel zn eigen schuld uiteraard. Hij liep over de weg en ik rem nog voor m, inplaats dat ie dan voor mn auto weggaat en niet mijn rechtervoorband van dichtbij gaat bekijken. Dus dacht dat ie weg was en toen reed ik over een klein pluizig hobbeltje heen
quote:
quote:
Ok thanks voor de tip ga ik zeker doen! Even zoeken waar het zit , heb je meerdere winkels die er vlakbij zitten voor eventuele herkenningspuntenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
Wát een kutdag vandaag zeg. Echt zowat alléén maar zeikende mensen aan de telefoon![]()
Oh en zeemonster, kijk eens op megagadgets.nl Ze zitten ook in de Schoolstraat, naast Runnersworld. (Of is dat niet de Schoolstraat?)
Fijn!quote:
Het was bij je om de hoek dus misschien heb je gelukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
AhwwwwStiekem hoop ik toch dat t die duif is die bij mij de hele tijd kattenvoer jat en af en toe me huiskamer in vliegt
Hij's doodquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:07 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb m eigenlijk niet meer gezien sinds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |