Dat klinkt niet als een droomvakantie... Wat is er allemaal gebeurd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:37 schreef becky27 het volgende:
middag, terug uit la France zonder auto en met een zonneallergie een WEEK te vroeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ramptoerist!quote:
Wat zij zeggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ramptoerist!![]()
Blij dat jij het vraagt natuurlijk...
Tenzij het bbq'en een beetje fout gaat...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:16 schreef Charisma het volgende:
een pluspunt- hier kan je niet verbranden...
goede morgen allemaal
Ik kreeg anders het idee dat ze flink op het kookpunt zat hoor...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:16 schreef Charisma het volgende:
jeetje, Becky, dat klinkt niet zo goed zeg m is die gestolen?![]()
een pluspunt- hier kan je niet verbranden...
quote:
quote:
En ik danquote:
Maar maar maar, ik woon ook in Den Haag hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
jij bent geen incrowd.
EN ik heb je niet op msn
jajaquote:
Op dr MSN staat dat ze boodschappen aan het doen is ... aan de andere kant als dat zo zou zijn, dan is ze daar al sinds gistermiddag mee bezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef Charisma het volgende:
misischien heeft ze ook nog een zonnesteek aan over gehouden en ligt nu lekker onder de wol
Nou voeg me toe op msn zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik woon ook in Den Haag hoor
En ik gebruik bijna nooit msn
Dat is je eigen schuld!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Charisma het volgende:
[..]
jaja
en ik dan ????
ik heb msn maar gebruik het ook niet, gewoon geen tijd voor, zit dagelijks 8 uur achter de pc![]()
Voeg ik je vanaaf even toe (zit nu op werk)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nou voeg me toe op msn zou ik zeggen.
[..]
Dat is je eigen schuld!!!
okidokiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Voeg ik je vanaaf even toe (zit nu op werk)
nietes, het is mijn werk ( pc werk)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nou voeg me toe op msn zou ik zeggen.
[..]
Dat is je eigen schuld!!!
Relaxed hequote:
Ach jee, wat een dramaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:01 schreef Elegy het volgende:
Ben ik gister heul vergeten Melanie toe te voegen op msn![]()
Ja, want nu wil ze me vast niet meer sprekenquote:
Vast wel, ik ben dinsdagavond met haar op stap geweest en ze is heeeeel liefquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, want nu wil ze me vast niet meer spreken
Al die vrouwen? Wat weet jij meer dan ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:21 schreef Charisma het volgende:
je hebt het er maar druk mee RATMEN, al die vrouwen ....
Oh gelukkig, dan zal ik het vanaaf meteen maar even doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben dinsdagavond met haar op stap geweest en ze is heeeeel lief.
Nou, dat lijkt me sterk. We zijn naar een theater repetitie geweest van een van mijn gezelschappen. En das helaas nog maar een deel van mijn werkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:23 schreef Atreidez het volgende:
Ah RATMEN, dan weet ik nu waar jij werktZe had verteld waar ze een uitnodiging van had gekregen ...
Zit jij nog steeds bij HS in de buurt met je werk? Op die plek boven de ingang zeg maar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:03 schreef RATMEN het volgende:
Nou, dat lijkt me sterk. We zijn naar een theater repetitie geweest van een van mijn gezelschappen. En das helaas nog maar een deel van mijn werk.
Bedoel je die toneelvereniging die boven de ingang zit bij HS? Op spoor1?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds bij HS in de buurt met je werk? Op die plek boven de ingang zeg maar?
Nee... Maar ik ga niet zijn mogelijke werkgever hier met naam en toenaam noemen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bedoel je die toneelvereniging die boven de ingang zit bij HS? Op spoor1?
Nog welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds bij HS in de buurt met je werk? Op die plek boven de ingang zeg maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |