Ach ja, onder het mom van niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef BB-King het volgende:
Volgens de bronnen van Sjek zou Ajax een bod op VDV willen uitbrengen.
Precies. Wie weet is tie wel zo gek om terug te komen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach ja, onder het mom van niet geschoten is altijd mis.
Dacht ik ook gisteren ook aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:10 schreef Blawh het volgende:
Eigenlijk zou van der Vaart naar Arsenal moeten. Gisteren liet hij wederom zien wat we al een paar keer eerder hebben kunnen zien, dat hij en van Persie elkaar prima aanvoelen en bijna blindelings weten te vinden.
Tenzij de nieuwe coach hem in de basis zet bij Real, iets waar ik niet lang over getwijfeld zou hebben. Vrees alleen dat het niet zal gaan gebeuren en dat een aantal Nederlanders hun langste tijd gehad hebben in Madrid.
Je hoeft ook geen vrienden te zijn om goede collega's te zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef Klopkoek het volgende:
Nee Mr. Boondock Saints (kutfilm btw), Van Persie en Van der Vaart hadden in de jeugdelftallen naar het schijnt een problematische verhouding. Het zijn geen vrienden van elkaar.
Gelukkig zijn beide spelers in de loop van de jaren totaal niet veranderd + wat Sjimz zegtquote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef Klopkoek het volgende:
Nee Mr. Boondock Saints (kutfilm btw), Van Persie en Van der Vaart hadden in de jeugdelftallen naar het schijnt een problematische verhouding. Het zijn geen vrienden van elkaar.
Uhuhquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:55 schreef Fortitudo het volgende:
als je goed oplette zag je dat van der vaart alleen als het niet anders kon naar robin van persie speelde
Ach ja als je naar Ajax-Arsenal van het AT kijkt zie je ook dat Vermaelen en Van Persie geen vrienden met elkaar waren.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ja want die pass op Van Persie voor de 2-0 kon echt niet op iemand anders gegeven worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:55 schreef Fortitudo het volgende:
als je goed oplette zag je dat van der vaart alleen als het niet anders kon naar robin van persie speelde
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef One_conundrum het volgende:
Hij kan een legende worden in England. Eers Villa en dan naar de Top 4. Zie em het liefst gelijk al bij Livrpool
City is sowieso geen optie (meer). Die zitten al ruim in hun aanvallend ingestelde middenvelders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zolang hij maar niet naar City gaat. Dat zou ik erg zonde vinden. Bayern lijkt me een mooie club voor hem.
Zou wel een goede club zijn, die Rosicky zie ik de komende tijd niet spelen.quote:
Had je dat 2 weken geleden geroepen had ik gezegd ''overbodig''. Maar de situatie is nu dusdanig verandert dat hij niet zou misstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef kevin6188 het volgende:
Arsenal?
Alleen Drenthe, Robben en Sneijder hebben van de NL'ers een rugnummer geloof ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al een rugnummer?
quote:FIFPro: 'Real moet Van der Vaart transfervrij laten gaan'
12/08/2009 15:21
De wereldwijde vakbond voor voetballers (FIFPro) stelt dat Real Madrid de overbodige Rafael van der Vaart transfervrij moet laten gaan. Het contract met de middenvelder wordt namelijk niet gerespecteerd door de Spaanse topclub, waardoor Real geen recht heeft op een transfersom.
'Het is duidelijk dat Real niet van plan is om Van der Vaart te laten spelen en dus geen gebruik wil maken van zijn diensten', is de mening van FIFPro-advocaat Wil van Megen. 'Hij krijgt zelfs geen rugnummer voor komend seizoen, eigenlijk moeten ze hem dus voor niets laten gaan.'
'Blijkbaar is Van der Vaart niets waard voor Real', vervolgt Van Megen. 'Dus waarom zouden ze een transfersom vragen? De FIFA en de clubs praten altijd over spelers die hun contracten moeten respecteren. Maar in dit geval is Real degene die het contract niet respecteert.'
Volgens de jurist heeft De Koninklijke geen recht meer op een transfersom. 'Real heeft Van der Vaart afgeschreven door te weigeren hem deel uit te laten maken van het team. Naar mijn mening heeft Real op deze manier het recht verloren om een transfersom te vragen voor deze speler.'
VI
quote:
Eh..nee hij komt gewoon tekort voor de absolute top. Zowel op het gebied van talent als puur fysiek. Verder heeft hij 0 charisma en komt hij over als een huilbaby.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Het is te hopen dat Van der Vaart naar een absolute topclub gaat, want hij hoort bij de absolute top thuis. Een topclub die hem ook waardig behandelt en niet zoals Real Madrid.
Van der Vaart samenspelen met Arshavin, een droom die hopelijk uitkomt.
wat een kolder zegquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |