abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:25:41 #276
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69933393
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:55 schreef Fortitudo het volgende:
als je goed oplette zag je dat van der vaart alleen als het niet anders kon naar robin van persie speelde
Ja want die pass op Van Persie voor de 2-0 kon echt niet op iemand anders gegeven worden.
#FreeHat
pi_69944076
Hij was weer geweldig! Wat een weergaloze bal op Van Persie
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:00:06 #278
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69944279
En hij werkt ook zo lekker hard. Aanwinst voor elke club!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71759451
Dood en doodzonde deze periode. Hopelijk maakt ie snel een transfer naar een mooie club waar ie weer een rol als bij HSV kan vervullen.
pi_71759516
Begint nu toch wel te dringen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:48:58 #281
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71766155
Ajax zou hem onlangs gepolst hebben, maar Rafael van der Vaart heeft nog maar eens benadrukt dat hij niet van plan is om al op dit punt in zijn carrière ‘huiswaarts’ te keren. Bij aankomst in Noordwijk, waar het Nederlands elftal zich zal voorbereiden op het oefenduel met Engeland, zei de international zich nog altijd te richten op een club buiten Nederland.

De toekomst van de Heemskerker ligt met honderd procent zekerheid in één van de vier grote Europese competities. Spanje, Engeland, Italië of Duitsland dus. “Want dat zijn toch wel dé landen”, tekende De Telegraaf op uit de mond van de speler van Real Madrid, die te horen heeft gekregen dat hij de Spaanse hoofdstad moet verlaten.

“Ik heb nog een vierjarige verbintenis bij Real Madrid, maar toch moet ik voor het einde van de maand een andere club vinden. Ik wil namelijk wel voetballen.” Clubs als Bayern München, Hamburger SV, Manchester City en Aston Villa zouden allemaal met spanning wachten wat de oud-Ajacied gaat beslissen. “Niet is nog concreet”, gaf hij aan.

Momenteel ondergaat Van der Vaart in Madrid eenzelfde soort behandeling als Klaas-Jan Huntelaar eerder. De inmiddels vertrokken spits trainde apart van de groep. Datzelfde deed de middenvelder de voorbije week, terwijl zijn ploeggenoten oefenden in Canada en de Verenigde Staten. “Ik stond in Madrid op het trainingsveld met Ruud van Nistelrooij en Diarra. Die jongens komen terug van een blessure.”

“Of ik me een vuilniszak voel die aan de kant van de straat wordt gezet? Nee, maar dit is natuurlijk niet leuk", geeft hij toe. "Het hoort wel bij de voetballerij. Ik vind Real Madrid nog steeds een mooie club. Ik heb er veel geleerd, maar nu moet ik een andere goede club zoeken waar ik wel veel speeltijd krijg. Dat is nu belangrijk.”

bron: voetbalzone.nl

Nog 3 weken, maar ik denk dat hij nog wel een club vindt. Veel clubs zullen toch op het laatste moment wachten, want Real Madrid wil hem ook niet het hele jaar op de loonlijst voor niks hebben lijkt mij. Het zou me zelfs niet verbazen als hij straks op huurbasis naar Ajax gaat voor een jaartje.
Bedankt Hans.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:02:34 #282
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71766842
Zolang hij maar niet naar City gaat. Dat zou ik erg zonde vinden. Bayern lijkt me een mooie club voor hem.
pi_71766867
Niet naar Inter aub. Lekker naar Villa gaan ofzo.
pi_71767864
Hij kan de ster van Aston Villa worden. Huntelaar had ook naar zo'n soort clubmoeten gaan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:04:47 #286
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71768085
Hij kan een legende worden in England. Eers Villa en dan naar de Top 4. Zie em het liefst gelijk al bij Livrpool
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71768232
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef One_conundrum het volgende:
Hij kan een legende worden in England. Eers Villa en dan naar de Top 4. Zie em het liefst gelijk al bij Livrpool
pi_71768299
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zolang hij maar niet naar City gaat. Dat zou ik erg zonde vinden. Bayern lijkt me een mooie club voor hem.
City is sowieso geen optie (meer). Die zitten al ruim in hun aanvallend ingestelde middenvelders.
pi_71768349
Arsenal?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:17:29 #290
15600 BB-King
Long live the King!
pi_71768427
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef kevin6188 het volgende:
Arsenal?
Zou wel een goede club zijn, die Rosicky zie ik de komende tijd niet spelen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_71768540
Zal wel gewoon Bayern worden denk ik.
pi_71768687
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef kevin6188 het volgende:
Arsenal?
Had je dat 2 weken geleden geroepen had ik gezegd ''overbodig''. Maar de situatie is nu dusdanig verandert dat hij niet zou misstaan.

Probleem is echter dat Wenger zich op andere posities wil versterken, al zou het mij überhaupt niet meer verbazen als er geen enkele speler meer wordt aangetrokken.
pi_71769774
Heeft ie al een rugnummer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71771804
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft ie al een rugnummer?
Alleen Drenthe, Robben en Sneijder hebben van de NL'ers een rugnummer geloof ik.
pi_71772224
Het is te hopen dat Van der Vaart naar een absolute topclub gaat, want hij hoort bij de absolute top thuis. Een topclub die hem ook waardig behandelt en niet zoals Real Madrid.

Van der Vaart samenspelen met Arshavin, een droom die hopelijk uitkomt.
Kluivert en Ronaldo twee der beste centrale aanvallers ooit.
pi_71821113
quote:
FIFPro: 'Real moet Van der Vaart transfervrij laten gaan'

12/08/2009 15:21

De wereldwijde vakbond voor voetballers (FIFPro) stelt dat Real Madrid de overbodige Rafael van der Vaart transfervrij moet laten gaan. Het contract met de middenvelder wordt namelijk niet gerespecteerd door de Spaanse topclub, waardoor Real geen recht heeft op een transfersom.

'Het is duidelijk dat Real niet van plan is om Van der Vaart te laten spelen en dus geen gebruik wil maken van zijn diensten', is de mening van FIFPro-advocaat Wil van Megen. 'Hij krijgt zelfs geen rugnummer voor komend seizoen, eigenlijk moeten ze hem dus voor niets laten gaan.'

'Blijkbaar is Van der Vaart niets waard voor Real', vervolgt Van Megen. 'Dus waarom zouden ze een transfersom vragen? De FIFA en de clubs praten altijd over spelers die hun contracten moeten respecteren. Maar in dit geval is Real degene die het contract niet respecteert.'

Volgens de jurist heeft De Koninklijke geen recht meer op een transfersom. 'Real heeft Van der Vaart afgeschreven door te weigeren hem deel uit te laten maken van het team. Naar mijn mening heeft Real op deze manier het recht verloren om een transfersom te vragen voor deze speler.'

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:47:21 #297
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71821227
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dit wist ik helemaal niet. Normaal stelt de club zich wel makkelijk op bij overbodige spelers maar Real doet nogal moeilijk heb ik het idee. Dit komt van der Vaart wel goed uit.
#FreeHat
pi_71821367
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Het is te hopen dat Van der Vaart naar een absolute topclub gaat, want hij hoort bij de absolute top thuis. Een topclub die hem ook waardig behandelt en niet zoals Real Madrid.

Van der Vaart samenspelen met Arshavin, een droom die hopelijk uitkomt.
Eh..nee hij komt gewoon tekort voor de absolute top. Zowel op het gebied van talent als puur fysiek. Verder heeft hij 0 charisma en komt hij over als een huilbaby.

Tussen absolute toppers in een ploeg als Madrid val je dan al snel buiten de boot.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:55:06 #299
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71821439
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

wat een kolder zeg
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71821539
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:55 schreef Dos37 het volgende:

[..]

wat een kolder zeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')