Ja maar... Edequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:24 schreef supertard het volgende:
[..]
Ik woon in Ede, waar wij een heuze AH XL hebben
Ohw en 3 andere AH's.
Jij was zeker die medewerker?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:19 schreef Fosfolipide het volgende:
Gewoon terecht, niet janken, ik ken genoeg mensen die nog geen 16 zijn en wel 16 lijken.
Top werk van die medewerker, ik ken er genoeg die het gewoon meegeven.
Accepteer gewoon je babyface, lukt 't niet dan kunnen ze je in R&P altijd nog helpenquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:27 schreef koene het volgende:
Ik zeg, allemaal AH boycotten, het is een pauperwinkel met zeikerds!
Ik zeg: neem de volgende keer je ID-bewijs mee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:27 schreef koene het volgende:
[..]
Jij was zeker die medewerker?
Ik zeg, allemaal AH boycotten, het is een pauperwinkel met zeikerds!
Over een jaartje naar Arnhem of Utrechtquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar... Ede![]()
Daar woont mijn oma...
niet op je 11-36e ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik kwam in Amerika in een winkel(keten) waar ze vroegen tot aan je 40e![]()
Doen ze ook bij bejaarden, het is verplicht om het te vragenquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:10 schreef koene het volgende:
ik moest vandaag even boodschapjes doen voor m'n ma bij albert heijn, en moest oa. een pakje sigaretten meenemen. Ik zo naar die service balie en zeg ' graag een pakje marlboro light de lange' zegt dat grietje ' heb je een legitimatiebewijs bij je?' ik: ' uhm, nee' zij: ' oh, heb je dan wat anders waar op staat hoe oud je bent?' ik:' nee' zij: o nou, dan houd het op' ik: ' dahaag'
Klacht: iemand die een dikke baard heeft vragen of ie gvd 16 is terwijl ik bijna 18 ben
klacht 2: ik had veel agressiever moeten reageren, en haar moeten zeggen' ik sla die 16 wel even in je voorhoofd'
klacht 3: kutjes bij de albert heijn![]()
Subklacht: ik had haar gewoon moeten neuken ivm brutaliteit.
Utrecht lijkt me leukerquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef supertard het volgende:
[..]
Over een jaartje naar Arnhem of Utrecht
Ik begrijp wel dat je niet echt je best hoeft te doen op school om zondagse servicebaliemanager te worden bij de AH, maar bejaarden naar papieren vragen om zeker te zijn van hun leeftijd doet toch niemand?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:57 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Doen ze ook bij bejaarden, het is verplicht om het te vragen
Wtf?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:57 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Doen ze ook bij bejaarden, het is verplicht om het te vragen
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:10 schreef koene het volgende:
Klacht: iemand die een dikke baard heeft vragen of ie gvd 16 is terwijl ik bijna 18 ben
klacht 2: ik had veel agressiever moeten reageren, en haar moeten zeggen' ik sla die 16 wel even in je voorhoofd'
klacht 3: kutjes bij de albert heijn![]()
Subklacht: ik had haar gewoon moeten neuken ivm brutaliteit.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:10 schreef koene het volgende:
ik moest vandaag even boodschapjes doen voor m'n ma
Nee hoor, bonnetjes neem ik nooit mee, maar ze kwam vandaag terug van vakantie dus vroeg ze ff of ik wilde gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
![]()
![]()
je moeder is vast ook zo iemand die het bonnetje wilt zien of je niet stiekem ook dropjes gekocht hebt van het geld..
Als je voortaan je legitimatie bij je heb hoef je hier niet meer te komen uithuilenquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:21 schreef koene het volgende:
Ik ben meerdere keren gevraagd of ik al 18 was toen ik 15 wasDus het is gewoon nep hoe dat wijf reageerd, ze had gewoon een bril nodig.
Ik kom al nooit bij de albert heijn, kom ik er een keer naaien ze
geen ah-kutjes, die kunnen toch geen toezichthouders zijn zekerquote:Een politieambtenaar, een toezichthouder en een conducteur mogen naar uw identiteitsbewijs vragen.
Eensch!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:13 schreef elfzesendertig het volgende:
Terecht dat je het niet meekreeg. Je bent volgens de wet verplicht altijd een identiteitsbewijs bij je te dragen. Je bent dus gewoon een debiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |