SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (pas op, dit is domweg echt een spoiler en niet iets dat je wel kan lezen als je de film spoilervrij wilt zien). Onze bioscoop had een stroomstoring op het laatste moment en uiteindelijk kon het niet worden opgelost en hebben we de film niet af kunnen kijken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Is het einde ook ergens te downloaden?Zeg nadat
oh wat erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (pas op, dit is domweg echt een spoiler en niet iets dat je wel kan lezen als je de film spoilervrij wilt zien). Onze bioscoop had een stroomstoring op het laatste moment en uiteindelijk kon het niet worden opgelost en hebben we de film niet af kunnen kijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
best een strop voor ze...op vrijdagavond in *alle* zalen...quote:
oh ja das idd erg voor ze zegquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
best een strop voor ze...op vrijdagavond in *alle* zalen...
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Is het einde ook ergens te downloaden?Zeg nadat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (pas op, dit is domweg echt een spoiler en niet iets dat je wel kan lezen als je de film spoilervrij wilt zien). Onze bioscoop had een stroomstoring op het laatste moment en uiteindelijk kon het niet worden opgelost en hebben we de film niet af kunnen kijken
Dat meen je toch nietEcht erg!
Zeker daar ben ik goed van wakker geworden vanmiddag, maar gelukkig was het niet te hard waar je oren van gaan piepen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:06 schreef FoXje het volgende:
Zo wat een herrie, 2.5 uur Batman in IMAX
Welke stem?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eerlijk gezegd, The Hype spoiled the movie...
En god, wat was die stem irritant...
Ik vond het goed dat Bale zo de stem deed van Batman, misschien iets minder goed als in Batman Begins maar toch!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eerlijk gezegd, The Hype spoiled the movie...
En god, wat was die stem irritant...
quote:Stemgeluid Batman onder vuur
Hoewel The Dark Knight wereldwijd jubelrecensies krijgt, blijkt de film niet immuun voor kritiek. Sommige recensenten maken kanttekeningen bij de politieke ondertoon, anderen richten hun pijlen op de troebele thematiek. Maar volgens AOL News stellen de meeste critici zich vragen bij de stem van Batman, die het midden houdt "tussen die van Clint Eastwood en een grizzlybeer".
In The Dark Knight spreekt Christian Bale in de rol van Bruce Wayne met een zachte stem. Maar wanneer hij eenmaal in Batman transformeert, bromt Bale op een bijna beestachtige manier. Zo vindt David Denby van het Amerikaans magazine The New Yorker dat Batman "schor en zonder stembuiging" spreekt. Alonso Duralde van MSNBC heeft het over "een griezelig raspgeluid".
Regisseur Christopher Nolan en geluidstechnicus Richard King gaan overigens niet vrijuit. Ze moduleerden zelfs de frequentie van Batmans stem om het effect te versterken.
Tip 2e keer gaan kijken. Vond het ook aardig overweldigend en springerig gaan de eerste keer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:41 schreef Gremen het volgende:
Heb hem zaterdag ook gezien in de IMAX. Echt super tof, een film waarbij je na afloop en de dagen erna nog steeds even over nadenkt en her beleeft.
Vond de film wel zo nu en dan van de ene verhaal lijn op de andere springen, wat hem soms een beetje chaotisch maakte. Maar opzich past dat dan wel weer bij de Joker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door shroomer op 12-08-2008 19:35:49 ]I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
quote:'The Dark Knight' blijft de dienst uitmaken in de Nederlandse bioscopen. De Batman-film, met Heath Ledger als The Joker, staat voor de derde opeenvolgende week op de eerste plaats in de Nederlandse box office en heeft inmiddels ruim 2,8 miljoen euro opgebracht.
Wanneer ben je eigenlijk een 'regular voter'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
Batman staat inmiddels op nummertje 3.
Toen was het ook stomquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:37 schreef RedGuy het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zeuren over die stem, die had Bale in Begins ook al als Batman.
ik hoop ikonderhand tch wel aangezien in al meer dan 1200 films gerate hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk een 'regular voter'?
Die film ken ik niet, maar aan jou sarcasme te horen is het geen topfilm... en jij kent hem wel dus dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef Merkie het volgende:
Batman Begins één van de slechtste films ooit vinden. Misschien moet je het maar bij Step Up 2: The Streets houden.
Mja, de eerste keer dat ie sprak, in die kluis, vond ik toch meer hilarisch dan dreigend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:38 schreef Kriegel het volgende:
Dat gemekker om een fokking stem man, dat is pas "". Goed, het klinkt soms wat onnatuurlijk diep voor iemand die normaal twee octaven hoger spreekt, maar op zich past het aardig bij het hele figuur Batman, dreigend. Ik stoor me er niet aan.
Dat je de film goed vind ipv geweldig, bon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar goed, ondanks dat wel goede actiefilm, maar super neh, beetje overhyped...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |