Ja!quote:
Volgende week wordt het weer beter.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:59 schreef MPG het volgende:
Niet verkeerd![]()
Ik heb vakantie, en het is meteen k*tweer
Muckjequote:
dan pas?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer beter.
Ik zou het echt niet weten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:08 schreef Muck het volgende:
dan pas?
hoe is het weer met lowlands denk je?
Waar heb jij ineens last vanquote:
Echt heh?! hoezo heb je een paardenlijk al 10 jaar in je huis?!quote:
Sbs6 gok ik.quote:
Je moet ze wel goed klaarmaken, natuurlijk.quote:
Jij kijkt hetzelfde dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt heh?! hoezo heb je een paardenlijk al 10 jaar in je huis?!
Daar krijg je bse vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ze wel goed klaarmaken, natuurlijk.
Haha jaquote:
Je mag nu al helemaal niet meer voor me kokenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ze wel goed klaarmaken, natuurlijk.
Slapend rijk worden ftw. En jij?quote:
Je hebt een nieuwe baan als beddentester?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slapend rijk worden ftw.
Bureaux stoelen tester.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe baan als beddentester?
Die schildpaddenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
Dode dieren in je koelkast.. jummm
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook uit groningenDus ik weet het haha
Ik ben amsterdammer die in groningen terecht kwam en nu in deventer vertoefdquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben een Drenth van oorsprong, maar heb in Groningen gewoond en gestudeerd voordat ik in Limburg terecht kwam...
Heul niet. Amsterdamquote:
och, het viel te proberenquote:
lummelend arm wordenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slapend rijk worden ftw. En jij?
de arme jongen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:45 schreef Klonk het volgende:
en MPG de rest van z'n leven maar sla pwnen...
Ik merk er niets van. Volgens mijn informatie is Limburg dan ook gewoon de as van alle kwaad!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:46 schreef Klonk het volgende:
zolang je maar niet naar het westen gaat, daar is het evil..
Dat hoorde ik ook inderdaad.. het past wel.. dat het kwaad nu probeert te overtuigen dat het goed is..quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik merk er niets van. Volgens mijn informatie is Limburg dan ook gewoon de as van alle kwaad!
GMTAquote:
Precies. Echt een duivelsstreek. De aandacht op onschuldigen richten, om vervolgens een hels plan ten uitvoer ten brengenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook inderdaad.. het past wel.. dat het kwaad nu probeert te overtuigen dat het goed is..
Ga fietsenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik merk er niets van. Volgens mijn informatie is Limburg dan ook gewoon de as van alle kwaad!
Je bent gek!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fiets lekker zelf Limboland uit nu je nog kunt vluchten.
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook inderdaad.. het past wel.. dat het kwaad nu probeert te overtuigen dat het goed is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |