Waar vind ik die?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tss. Vraag dan maar aan Den_Haag of ik een lekker wijf ben. Ik en DH hebben gemeet.
Nemen we die uitdaging aan Kluts?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oke. Mijn stamkroeg is echt een heerlijke plek om op zaterdagavond te gaan Trivianten, alle drukte is dan in de grote stad.
qyroz@yahoo.comquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het niet zo tof als foto's van mij overal rondslingeren, wil zeker niet herkend worden met al die verhalen die ik gepost heb...
Absoluut!quote:
Twee stuks.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:26 schreef Kluts het volgende:
Ach, ik heb andere kwaliteiten.
Hij hoort eigenlijk ook in dit topic (ook een Singles-poster), maar waar hij nu is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
En straks heeft ie een heel andere smaak! Pm er maar een
Viendje probeerd me altijd te helpen als we poolenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, ik heb d'r zelfs een beetje geholpen
[..]
Dank u, dank u...
* Belsezar buigt voor het applaus
Mijn teammatequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
Niemand wint van mij met Triviant.
Haha, dat heeft Kluts ook 3 weken lang lopen roepenquote:
Matige clip trouwens maar subliem mooi nummer.quote:
Zou ik wel doen, maar ik zou niet met je willen daten hè! Ik ben zo out of your league!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap nog wel dat je met me wil daten. Maar als ik je 935328952 keer afwijs, dan kap je toch met vragen
.
Hard weggerend na de meet met jou?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef Tegan het volgende:
Hij hoort eigenlijk ook in dit topic (ook een Singles-poster), maar waar hij nu is?
Ooh nee ik ben lief ik zou ze netjes weer verwijderen en zoquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het niet zo tof als foto's van mij overal rondslingeren, wil zeker niet herkend worden met al die verhalen die ik gepost heb...
Ik wil ook weer een stamkroeg hebben. Ik mis vroeger. Dat was mooi.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oke. Mijn stamkroeg is echt een heerlijke plek om op zaterdagavond te gaan Trivianten, alle drukte is dan in de grote stad.
Tuurlijk!quote:
Maar jij kent mijn skills nog niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, dat heeft Kluts ook 3 weken lang lopen roepen
5 jaar was het toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, dat heeft Kluts ook 3 weken lang lopen roepen
Ow dat is ook wel annoying als mannen dat doenquote:
Zo lang stond die uitdaging nog niet, voor mij althansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |