open een topique dr overquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Klacht :slijmtopics.
Klacht: randdebiel zonder interpunctievaardigheden.
Asjeblief niet zeg, heb gisteren een unban gehad.quote:
Nee, dat is die mod.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Beauregard: Klinkt als een heel erg slechte yoghurt. Misschien dat zijn humor daarom ook zo zuur is?
ga eens googlen clown, Beauregard was een generaal van de CSAquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Beauregard: Klinkt als een heel erg slechte yoghurt. Misschien dat zijn humor daarom ook zo zuur is?
Deze reactie klinkt alsof je weinig scholing genoten hebt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
dat dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze reactie klinkt alsof je weinig scholing genoten hebt.
Er zit een cynische betekenis achter..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:10 schreef Beauregard het volgende:
Trouwens, hoe kom je bij 'rottweilersfromcameroon'? Ik heb oprecht interesse in de gedachte achter die naam.
Ja, verdomme. Leg eens gewoon uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Er zit een cynische betekenis achter..![]()
Maar omdat ik zo weinig scholing heb genoten kan ik hem niet uitleggen
Ik voel me bedreigd!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Leg eens gewoon uit.
Ik word steeds banger van jou.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Leg eens gewoon uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |