Ja echt hequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:46 schreef Yonjuuni het volgende:
Eerlijk gezegd is het wel onbedoeld erg hilarisch.![]()
Voor de 4e keer nu alweer het begin van dezelfde aflevering, steeds zonder subs.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:05 schreef moonmovies het volgende:
die Belgische gast die er net op was, was echt niet grappig. Gewoon triest
Vast wel. Shows worden tegenwoordig 4 keer in 48 uur herhaald, dat zullen ze hier ook nog wel een tijdje mee volhouden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef -0- het volgende:
Wordt Jeff dunham nog een keer herhaald?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef -0- het volgende:
Wordt Jeff dunham nog een keer herhaald?
Ja stomme vraag, ik weet het, het woord herhaling is onlosmakelijk verbonden met CCquote:
Ben ik al zo oud, of jij zo jong?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:07 schreef tslh het volgende:
[..]
Grapje zeker?
8 Simple Rules... Hoe bescherm je je mooie tienerdochters tegen jongens?![]()
Booby Trap Pestkoppen worden terug gepakt![]()
Frasier Wordt het prozac of psychotherapie?![]()
Het Zonnetje in Huis Kraaijkamp Sr. en Jr. op hun best![]()
![]()
Hij en Julia Ze kunnen niet zonder, maar ook niet met elkaar![]()
Last Comic Standing ‘s Werelds beste comedians die tegen elkaar strijden![]()
Rodney Het dagelijks leven van een stand-up comedian![]()
Sam Sam Maak Me Gek!![]()
Ushi en van Dijk Ushi says 'Hai'![]()
The Fresh Prince...![]()
![]()
![]()
![]()
Sam Sam (weet niet wat het is, maar het is Nederlands dus)![]()
Ik neem aan dat dat gewoon het einde was.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:44 schreef Karina het volgende:
Waar was gisteravond het eindstukje van Frasier? Het was net spannend met Niles in het ziekenhuis. En bij het volgende programma dat begon (over die kroeg) daar hadden ze de verkeerde srt file bij gezocht, de ondertitels klopte voor geen meter.
Het eindigde zo abrupt, maar als het een aflevering uit 3 is, dan zal het wel kloppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat gewoon het einde was.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:03 schreef BartBunny het volgende:
komt naked en funny er nog op eigenlijk, DAT WAS GEIL EN GRAPPIG
Als er geen geluid bij zat had ik je gelijk gegevenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:05 schreef Joe. het volgende:
[..]
Alleen al voor: [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Dat was toch die met dat Welsh accent en dat verhaal over die beroving?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
Gisteren was Mark Watson er, best verrast om hem te zien.
Zondagavond. Om 22:35, als onderdeel van Britain's Finest.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:02 schreef BartBunny het volgende:
[..]
die ken ik nog niet, wanneer en hoe laat komen die erop?
Extras is echt geweldigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:43 schreef Radioheader het volgende:
Nu trouwens iedere zondagavond extras, prima serie!
ze hebben daarzo nu ook een andere lelijke hoer..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:29 schreef aardappel het volgende:
ik zat gisteren te kijken, en omg, die webcamsex.nl reclame van kelly is wel echt het toppunt van baggerreclame
Dat komt door het feit dat CC in 4:3 uitzend. Als ze dan een 16:9 uitzending hebben komen die balken erbij. Jouw tv zet t gewoon automatisch van 4:3 naar 16:9, dus ook de balken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:57 schreef jaap1068 het volgende:
Ik krijg bij Comedy Central heel vaak van die balken onder en bovenin mn beeld, ondanks dat ik een breedbeeld tv heb. Bij andere zenders heb ik daar geen last van, iemand die deze ergenis deelt?
Nu, bijvoorbeeld, tijdens Dane Cook.
lijkt me trouwens echt een kutserie :/quote:Op zondag 2 november 2008 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
"nieuwe serie PPPPsych".. In de reclame zelf zegt iemand het al, zo moeilijk kan een stille p toch niet zijn.
lil' bush is idd verschrikkelijk!quote:Op maandag 3 november 2008 22:26 schreef msnk het volgende:
Psych lijkt mij juist een foking geweldige serie. De eerste aflevering is in in ieder geval zeer geslaagd.
Maar zo te zien speelt het maar eens per week, op andere dagen is het die kanker Lil' Bush
nu alweerquote:Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef moonmovies het volgende:
southpark is nu al voor de 2e keer halverwege opnieuw begonnen
hihiquote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef GuyFawkes het volgende:
i can even wave to this guy, see
helloo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |