Dikke kans van welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:26 schreef RomeijnLand het volgende:
PS: Ik heb even wat gezocht op "Jamie Foxx Show", en blijkbaar wordt vanavond de laatste aflevering uitgezonden!
Hopelijk wordt het niet herhaald.
Yesquote:Off Centre, Futurama, Joey
2 Pints is echt epic. Wat een grappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Chillah.Bee het volgende:
Blijf me overigens altijd verbazen over het feit dat 2 Pints door de BBC geproduceerd is. In het preutse Engeland, en dan nog door de publieke omroep
Sinds wanneer is Engeland preuts? De laatste preutse mensen werden in 1620 op de Mayflower geschopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Chillah.Bee het volgende:
Blijf me overigens altijd verbazen over het feit dat 2 Pints door de BBC geproduceerd is. In het preutse Engeland, en dan nog door de publieke omroep
Haha!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Tim86 het volgende:
Overigens is het KLB overgelopen in het TV topic nu
Daar is ook een topic over CC haha.
Nou leuker is als de beeld wegvalt. Dat is nou leuk om te zien, altijd wel lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef delic het volgende:
Ik vind het wel leuk dat een programma soms vastloopt en opnieuw begint. Ook hou ik van het contstante gebrek aan ondertiteling
Ken er geen een, ben benieuwd. Ook naar Just shoot mequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:41 schreef Croupouque het volgende:
"Nostradééé-mus, Nostradééé-mus."
Gatverdamme, Hans Teeuwen herhaalt zijn herhaalde grapjes nu zelfs in het Engels.
Over herhalen gesproken, Comedy Central gaat nu ook het reeds tot in den treure herhaalde 'Just shoot me' uitzenden. Typisch zo'n vale RTL5-fillerserie die al jaren niet van de buis af te slaan is, maar waar nog nooit iemand om heeft moeten lachen. Waar is de vernieuwing? Ik zie eigenlijk veel liever een serie als 'Curb your enthusiasm' verschijnen, dát vind ik nou echt op Comedy Central thuishoren. Op die blauwe maandag dat de VPRO één seizoen ervan uitzond na heb ik het tenminste nooit eerder op de Nederlandse televisie gezien.
Gelukkig wordt vanaf 28 september 'Extras' uitgezonden, daar kijk ik erg naar uit.
RTL heeft de rechten daarvan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Als ze slim zijn: How I met your mother
quote:Beste Karlo,
Wij stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.
We zijn recentelijk overgegaan op een andere uitzendtechniek, wat de afgelopen week geleid heeft tot een aantal opstartproblemen. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen en onze programma’s op correcte wijze uit te zenden.
Naast onze welgemeende excuses willen we je graag een Comedy dvd aanbieden. Indien je hier geïnteresseerd in bent zouden wij graag je postadres ontvangen zodat deze dvd naar je toegestuurd kan worden.
We hopen dat je met alle plezier naar Comedy Central blijft kijken.
Hoe zag je brief/e-mail er uit? Niet dat ik ook zo'n dvd in de wacht wil slepen, maar ben gewoon benieuwd.quote:
Het was een simpel mailtje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoe zag je brief/e-mail er uit? Niet dat ik ook zo'n dvd in de wacht wil slepen, maar ben gewoon benieuwd.
quote:Hallo CC,
Ik weet niet of jullie het vaker horen, maar ik stoor mij behoorlijk aan ondertiteling die niet klopt tijdens programma's.
Soms loopt de ondertiteling uit sync, soms staat de verkeerde ondertiteling er onder, en soms bevriest de ondertiteling.
Hopelijk kunnen jullie er iets aan doen, want ik kan echt niet naar programma's kijken met verkeerde ondertiteling.
Groeten van Karlo --
Yeah, die heb ik vanochtend ook gekregen, vind het wel een nette oplossing.quote:
Bedoel jij ook Frank Lammers die de reclames voor 'nieuwe' series aan elkaar praat? Normaal gesproken vind ik m niet zo irritant, hij spreekt ook veel reclames in en als acteur heb ik er niet veel mee, maar ook niets tegen. Maar de manier waarop hij zegt: Paul en Jamie zijn pas getrouwdquote:
Wees blij; de komkommertijd zit er nu wel weer zo'n beetje op voor dit jaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Bedoel jij ook Frank Lammers die de reclames voor 'nieuwe' series aan elkaar praat? Normaal gesproken vind ik m niet zo irritant, hij spreekt ook veel reclames in en als acteur heb ik er niet veel mee, maar ook niets tegen. Maar de manier waarop hij zegt: Paul en Jamie zijn pas getrouwdHetzelfde geld voor zijn Just shoot me commentaar.
Om nog maar te zwijgen van die aankondigingen door die vrouw die behoorlijk sneu klinken. Kijken hoe Frasier zich nu door zijn moodswings heen worstelt![]()
Verder is het erg jammer van de problemen met de ondertitelingen enz. Ook is er wel heel duidelijk sprake van komkommertijd. Weinig leuke series nog, bovendien worden heel veel series die ze al hebben uitgezonden weer herhaald.
het mailtje of de dvd? want ik heb nog geen dvd gekregen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Yeah, die heb ik vanochtend ook gekregen, vind het wel een nette oplossing.
De mail....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
het mailtje of de dvd? want ik heb nog geen dvd gekregen...
Hier wel gewoon beeld + geluid nog iig, kabelnoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef milia het volgende:
Bij mij staat cc al vanaf dinsdag op zwartBen ik de enige
Frank Lammers is de naam van die kwal dus? Ik zit mezelf elke keer op te vreten als ik hem weer hoor: dat hij maar onder een trein komt of zo......quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Bedoel jij ook Frank Lammers die de reclames voor 'nieuwe' series aan elkaar praat? Normaal gesproken vind ik m niet zo irritant, hij spreekt ook veel reclames in en als acteur heb ik er niet veel mee, maar ook niets tegen. Maar de manier waarop hij zegt: Paul en Jamie zijn pas getrouwdHetzelfde geld voor zijn Just shoot me commentaar.
Om nog maar te zwijgen van die aankondigingen door die vrouw die behoorlijk sneu klinken. Kijken hoe Frasier zich nu door zijn moodswings heen worstelt![]()
Verder is het erg jammer van de problemen met de ondertitelingen enz. Ook is er wel heel duidelijk sprake van komkommertijd. Weinig leuke series nog, bovendien worden heel veel series die ze al hebben uitgezonden weer herhaald.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:25 schreef Counterattack het volgende:
Grmbl en nu weer een aflevering van malcom die ik gister ook al gezien heb
Idd die glitch zit gewoon in het filmpje zelfquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:56 schreef Cassius het volgende:
Die glitch bij de 'Straks'-aankondiging van Frasier zit er ook nog steeds in
Eens! Ophangen graag. Met zijn rioolstemquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:26 schreef tslh het volgende:
[..]
Frank Lammers is de naam van die kwal dus? Ik zit mezelf elke keer op te vreten als ik hem weer hoor: dat hij maar onder een trein komt of zo......
Ach ja Frank Lammers, dat is emquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Bedoel jij ook Frank Lammers die de reclames voor 'nieuwe' series aan elkaar praat?
...
Ja, en weet je wat ze bij South Park zeggen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
De tekst van het commentaar is op CC nu in het algemeen heel slecht trouwens:
"Gitzwarte kantoorhumor in the Office"
"De meest hopeloze familie ooit in the Simpsons"
"Bier en borrelpraat in 2 pints of lager"
"Wordt het prozac of pshychotherapie in Frasier"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:11 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat ze bij South Park zeggen?
Iets van "Pubers met een grote mond in South Park".
Volgens mij zijn de meeste hoofdpersonen uit South Park ongeveer 8 jaar oud, dus nog lang geen pubers.
En dan nog zou het behoorlijk slecht klinken.
Zeer ergerlijk inderdaad. Het is goed duidelijk dat de dames en heren van CC geen idee hebben waar hun eigen programma's over gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:11 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat ze bij South Park zeggen?
Iets van "Pubers met een grote mond in South Park".
Volgens mij zijn de meeste hoofdpersonen uit South Park ongeveer 8 jaar oud, dus nog lang geen pubers.
En dan nog zou het behoorlijk slecht klinken.
Hmm, dat heb ik niet gezien. Ik weet wel dat ze het eind weer verprutst hebben. Zal daar ook wel weer mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:33 schreef Samba-boy het volgende:
Me broertje zegt net dat ze iets hebben geknipt bij Best of Saturday Night Live. Ik heb het niet gezien, hij zegt dat het logo van Comedy Central in beeld komt en dat er staat dat ze niet de mening van de presentator ondersteunen, geen rechtszaak willen, en dus het stuk hebben geknipt.
WTF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |