Bedoel jij ook Frank Lammers die de reclames voor 'nieuwe' series aan elkaar praat? Normaal gesproken vind ik m niet zo irritant, hij spreekt ook veel reclames in en als acteur heb ik er niet veel mee, maar ook niets tegen. Maar de manier waarop hij zegt: Paul en Jamie zijn pas getrouwdquote:
Wees blij; de komkommertijd zit er nu wel weer zo'n beetje op voor dit jaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Bedoel jij ook Frank Lammers die de reclames voor 'nieuwe' series aan elkaar praat? Normaal gesproken vind ik m niet zo irritant, hij spreekt ook veel reclames in en als acteur heb ik er niet veel mee, maar ook niets tegen. Maar de manier waarop hij zegt: Paul en Jamie zijn pas getrouwdHetzelfde geld voor zijn Just shoot me commentaar.
Om nog maar te zwijgen van die aankondigingen door die vrouw die behoorlijk sneu klinken. Kijken hoe Frasier zich nu door zijn moodswings heen worstelt![]()
Verder is het erg jammer van de problemen met de ondertitelingen enz. Ook is er wel heel duidelijk sprake van komkommertijd. Weinig leuke series nog, bovendien worden heel veel series die ze al hebben uitgezonden weer herhaald.
het mailtje of de dvd? want ik heb nog geen dvd gekregen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Yeah, die heb ik vanochtend ook gekregen, vind het wel een nette oplossing.
De mail....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
het mailtje of de dvd? want ik heb nog geen dvd gekregen...
Hier wel gewoon beeld + geluid nog iig, kabelnoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef milia het volgende:
Bij mij staat cc al vanaf dinsdag op zwartBen ik de enige
Frank Lammers is de naam van die kwal dus? Ik zit mezelf elke keer op te vreten als ik hem weer hoor: dat hij maar onder een trein komt of zo......quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Bedoel jij ook Frank Lammers die de reclames voor 'nieuwe' series aan elkaar praat? Normaal gesproken vind ik m niet zo irritant, hij spreekt ook veel reclames in en als acteur heb ik er niet veel mee, maar ook niets tegen. Maar de manier waarop hij zegt: Paul en Jamie zijn pas getrouwdHetzelfde geld voor zijn Just shoot me commentaar.
Om nog maar te zwijgen van die aankondigingen door die vrouw die behoorlijk sneu klinken. Kijken hoe Frasier zich nu door zijn moodswings heen worstelt![]()
Verder is het erg jammer van de problemen met de ondertitelingen enz. Ook is er wel heel duidelijk sprake van komkommertijd. Weinig leuke series nog, bovendien worden heel veel series die ze al hebben uitgezonden weer herhaald.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:25 schreef Counterattack het volgende:
Grmbl en nu weer een aflevering van malcom die ik gister ook al gezien heb
Idd die glitch zit gewoon in het filmpje zelfquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:56 schreef Cassius het volgende:
Die glitch bij de 'Straks'-aankondiging van Frasier zit er ook nog steeds in
Eens! Ophangen graag. Met zijn rioolstemquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:26 schreef tslh het volgende:
[..]
Frank Lammers is de naam van die kwal dus? Ik zit mezelf elke keer op te vreten als ik hem weer hoor: dat hij maar onder een trein komt of zo......
Ach ja Frank Lammers, dat is emquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Bedoel jij ook Frank Lammers die de reclames voor 'nieuwe' series aan elkaar praat?
...
Ja, en weet je wat ze bij South Park zeggen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
De tekst van het commentaar is op CC nu in het algemeen heel slecht trouwens:
"Gitzwarte kantoorhumor in the Office"
"De meest hopeloze familie ooit in the Simpsons"
"Bier en borrelpraat in 2 pints of lager"
"Wordt het prozac of pshychotherapie in Frasier"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:11 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat ze bij South Park zeggen?
Iets van "Pubers met een grote mond in South Park".
Volgens mij zijn de meeste hoofdpersonen uit South Park ongeveer 8 jaar oud, dus nog lang geen pubers.
En dan nog zou het behoorlijk slecht klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |