Ik ben sowieso voor meer UK-based series. Britain's Finestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:26 schreef Tim86 het volgende:
De hele show draait om het geweldige en hilarische karakter van Jamie Foxx en is gewoon 1 grote ego show..misschien daarom? Kansloos slecht in ieder geval, net zoals Mad About You. Als het in de 90's niet grappig is, is het nu zeker niet zo
Als ze dan toch oudere series uit de kast trekken die inmiddels gestopt zijn, denk dan aan Coupling UK, The Office UK, Off Centre, Futurama, Joey...daar maak je nog iemand blij mee..
Dikke kans van welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:26 schreef RomeijnLand het volgende:
PS: Ik heb even wat gezocht op "Jamie Foxx Show", en blijkbaar wordt vanavond de laatste aflevering uitgezonden!
Hopelijk wordt het niet herhaald.
Yesquote:Off Centre, Futurama, Joey
2 Pints is echt epic. Wat een grappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Chillah.Bee het volgende:
Blijf me overigens altijd verbazen over het feit dat 2 Pints door de BBC geproduceerd is. In het preutse Engeland, en dan nog door de publieke omroep
Sinds wanneer is Engeland preuts? De laatste preutse mensen werden in 1620 op de Mayflower geschopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Chillah.Bee het volgende:
Blijf me overigens altijd verbazen over het feit dat 2 Pints door de BBC geproduceerd is. In het preutse Engeland, en dan nog door de publieke omroep
Haha!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Tim86 het volgende:
Overigens is het KLB overgelopen in het TV topic nu
Daar is ook een topic over CC haha.
Nou leuker is als de beeld wegvalt. Dat is nou leuk om te zien, altijd wel lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef delic het volgende:
Ik vind het wel leuk dat een programma soms vastloopt en opnieuw begint. Ook hou ik van het contstante gebrek aan ondertiteling
Ken er geen een, ben benieuwd. Ook naar Just shoot mequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:41 schreef Croupouque het volgende:
"Nostradééé-mus, Nostradééé-mus."
Gatverdamme, Hans Teeuwen herhaalt zijn herhaalde grapjes nu zelfs in het Engels.
Over herhalen gesproken, Comedy Central gaat nu ook het reeds tot in den treure herhaalde 'Just shoot me' uitzenden. Typisch zo'n vale RTL5-fillerserie die al jaren niet van de buis af te slaan is, maar waar nog nooit iemand om heeft moeten lachen. Waar is de vernieuwing? Ik zie eigenlijk veel liever een serie als 'Curb your enthusiasm' verschijnen, dát vind ik nou echt op Comedy Central thuishoren. Op die blauwe maandag dat de VPRO één seizoen ervan uitzond na heb ik het tenminste nooit eerder op de Nederlandse televisie gezien.
Gelukkig wordt vanaf 28 september 'Extras' uitgezonden, daar kijk ik erg naar uit.
RTL heeft de rechten daarvan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Als ze slim zijn: How I met your mother
quote:Beste Karlo,
Wij stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.
We zijn recentelijk overgegaan op een andere uitzendtechniek, wat de afgelopen week geleid heeft tot een aantal opstartproblemen. We doen er alles aan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen en onze programma’s op correcte wijze uit te zenden.
Naast onze welgemeende excuses willen we je graag een Comedy dvd aanbieden. Indien je hier geïnteresseerd in bent zouden wij graag je postadres ontvangen zodat deze dvd naar je toegestuurd kan worden.
We hopen dat je met alle plezier naar Comedy Central blijft kijken.
Hoe zag je brief/e-mail er uit? Niet dat ik ook zo'n dvd in de wacht wil slepen, maar ben gewoon benieuwd.quote:
Het was een simpel mailtje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoe zag je brief/e-mail er uit? Niet dat ik ook zo'n dvd in de wacht wil slepen, maar ben gewoon benieuwd.
quote:Hallo CC,
Ik weet niet of jullie het vaker horen, maar ik stoor mij behoorlijk aan ondertiteling die niet klopt tijdens programma's.
Soms loopt de ondertiteling uit sync, soms staat de verkeerde ondertiteling er onder, en soms bevriest de ondertiteling.
Hopelijk kunnen jullie er iets aan doen, want ik kan echt niet naar programma's kijken met verkeerde ondertiteling.
Groeten van Karlo --
Yeah, die heb ik vanochtend ook gekregen, vind het wel een nette oplossing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |