Juf vind haar erg langzaam? Dat is een snelle conclusie Knor, gets. Hoe kan ze dat nou 1 week al zo oordelen, misschien is Alicia wel gewoon heel verlegen en komt ze daardoor niet goed uit de verf.
Hier zijn 2 meisjes die het alweer gezien hebben op school "vakantie is veel leuker mama" en erg veel moeite hebben met het vroege opstaan en het snelle schema 's morgens. Dat laatste geldt vooral voor Iris die in de vakantie rustig anderhalf uur in een stoel lag voordat ze eindelijk eens ging aankleden, of spelen. Die houdt van langzaamaan 's morgens, en dat is door de weeks gewoon erg moeilijk.
Eva heeft weer een nieuw plekje in de taxi en vandaag kon ze eindelijk vertellen waarom "D. (haar vriendje) zit de hele tijd aan me, en nu zit ik naast K. die heeft zijn handjes lekker op zijn schoot"
Ze vind school wel leuk maar we merken bij alle 2 de meiden dat ze moe zijn, en moeten afreageren. Veel huilen, lekker obstinaat en erg snel over de rooie is hier aan de orde van de dag.
Iris begint en eindigt elke dag met stevige huilbuien, 's morgens horen we vooral snikkend 'ik ben ziehiek, ik kan niet naar school" en 's avonds vooral "ik ben zo moe" en bij Eva is alles gezellig weer "NEEEEEE!"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥