Dit zijn vragen die iets kunnen zeggen over de ontwikkeling van een kind. Er zijn bepaalde ontwikkelingsdingen of gebeurtenissen in een zwangerschap die invloed kunnen hebben of die iets zeggen over mogelijke "problemen". Samen met een beeld van je kind en het leerlingvolgsysteem kunnen puzzelstukjes net wat eerder op z'n plek vallen. Dus vandaar al die vragenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:24 schreef Rottdog het volgende:
Dutch wat een overdreven reactie van die juf![]()
LB fijn dat ze een goede dag gehad heeft![]()
Lijkt me wel een leuk boekje Rewimo
Hier zitten we al met de vraag toen ik nog niet in je buik zat waar was ik dan
Moussy dat van dat fruit hebben ze hier ook gevraagd of het moet gaan om gezonde koekjes maar beslist geen chocolade of snoep.
Volgende week komt hier de juf over de vloer en kreeg ik een vragenlijst mee of ik die wilde invullen voor als zij die middag komt. Nu vind ik wel dat er vragen instaan waarvan ik heb wat moeten jullie met die info. Hoe verliep de zwangerschap, de geboorte en de babytijd dat ze wat willen weten over mijn kind oke maar dit is erg overdreven.
Als ze dat nou gewoon even op dat formulier zetten is het meteen duidelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit zijn vragen die iets kunnen zeggen over de ontwikkeling van een kind. Er zijn bepaalde ontwikkelingsdingen of gebeurtenissen in een zwangerschap die invloed kunnen hebben of die iets zeggen over mogelijke "problemen". Samen met een beeld van je kind en het leerlingvolgsysteem kunnen puzzelstukjes net wat eerder op z'n plek vallen. Dus vandaar al die vragen
alicia is verlegen, maar ook erg langzaam hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:22 schreef Lois het volgende:
Juf vind haar erg langzaam? Dat is een snelle conclusie Knor, gets. Hoe kan ze dat nou 1 week al zo oordelen, misschien is Alicia wel gewoon heel verlegen en komt ze daardoor niet goed uit de verf.
Oké, ik drink dan wel geen thee 's morgens, maar ik ben wel nieuwsgierig: Wat heb je voor antwoord gegeven???quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tot je, om half acht 's ochtends, terwijl je net je eerste slok thee neemt de vraag krijgt...
Zeg mam,nou weet ik wel hoe kindjes uit je buik komen enzo hè. Maar hoe komen ze er eigenlijk ín.
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |