Akkoord, het is niet echt wijs om als 11-jarige te gaan jagen, maar wat een walgelijke personen zijn die dierenactivisten.quote:Jamison Stone, de knaap van 11 die een tv-ster werd in de VS nadat hij een enorm wild varken van bijna 500 kilo afschoot is niet meer gerust. Hij en zijn familie worden achtervolgd door dierenactivisten. Ze stalken de Stones met doodsbedreigingen, nachtelijk telefoontjes en haatmails.
Hogzilla
Toen Jamison eind vorig jaar het gigavarken van drie meter omlegde in de bossen van Delta in Alabama, was hij meteen een celebrity. De foto's die zijn pa nam van de jongen bij zijn jachttrofee gingen de wereld rond. Jamison had een nieuw record gevestigd: dit varken was groter dan de legendarisch Hogzilla, een wild zwijn van 362 kilo dat in 2004 in Georgia was afgeschoten.
Rhonda
Maar de euforie heeft plaatsgemaakt voor dikke miserie. "Ik ben sindsdien tien jaar verouderd", zegt vader Mike Stone. Hij wijst met een beschuldigende vinger naar Rhonda Roland Shearer, een New Yorkse dierenactiviste die het neerknallen van het megavarken onderzocht en tot de conclusie kwam dat het Monster van Delta onnodig veel afgezien had daarbij. "De jongen had zestien kogels nodig om het varken te doden, waarvan er negen raak waren."
http://www.hln.be/hln/nl/(...)arken-afknalde.dhtml
Idd, TS is een domme Belg!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:37 schreef gers het volgende:
die foto was toch een hoax?
Varkens eten zelfs hun eigen poep opquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:45 schreef zagevent het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit varken gegeten.![]()
Varkensvlees.
En dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Varkens eten zelfs hun eigen poep op
Kippen ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Varkens eten zelfs hun eigen poep op
-edit,dubbel-quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:37 schreef gers het volgende:
Ik za lhet je nog sterker vertellen..: die foto IS een hoax!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:37 schreef gers het volgende:
Nee, wel dat varkens dat doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je vind het normaal dat je je poep op eet?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef ouderejongere het volgende:
Dierenactivisten
Ik vind dit wel goed. Amerikanen zijn haatdragende mensen die hun kinderen opvoeden met wapens in plaats van liefde.
Konijnen ook.quote:
quote:Jamison Stone, de knaap van 11 die een tv-ster werd in de VS nadat hij een enorm wild varken van bijna 500 kilo afschoot
En nog de helft missen ook he, op zo'n beestquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]!
Wat een held! Met 16 kogels een zwijn afgeschoten! Ja, hij verdient het om beroemd te zijn.
Idiote Amerikanen.
Nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:28 schreef Renzoku het volgende:
Sinds wanneer wonen er moslims in het wild in de USA?
Idd ik zie er driequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:50 schreef Dejannn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier toch meer dan één zwijn?
Wat een enig familiekiekje zeg!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:50 schreef Dejannn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier toch meer dan één zwijn?
Mwa, ik vind dat mams er niet op d'r best opstaat. Die muil vol open, enzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat een enig familiekiekje zeg!
Jesus, als die jongen er een stuk áchter ligt moet dat zwijn zo groot als een bus zijn ofzeu.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:42 schreef Barbaaf het volgende:
Die foto is behoorlijk verneukeratief iig, aan het verschil in scherpte tussen de rug van het varken en de armen van de jongen zie je dat hij er een stuk achter zit.
En dus zeg ik nogmaals, dat kutkind moet ook dood, wat is daar vreemd aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef Dagonet het volgende:
Het was geen wild varken maar eentje die een paar dagen eerder door een boerderij verkocht was. De jacht was op een ingesloten terrein van 0,6 km2, de foto's zijn gemanipuleerd, het gewicht is een schatting (1051 pond op een weegschaal die per 10 pond aangeeft), het beest zou geslacht zijn terwijl ongecastreerd varkensvlees niet eetbaar is. Om het jachtterrein te promoten werd dat joch ingezet om het beest te schieten, ze hebben een paar uur staan wachten met geladen geweren terwijl het vreedzame dier leeg lag te bloeden.
Dat beest is afgeschoten en heeft urenlang geleden als een reclamestunt.
Zet er dan ook effe een bron bij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef Dagonet het volgende:
Het was geen wild varken maar eentje die een paar dagen eerder door een boerderij verkocht was. De jacht was op een ingesloten terrein van 0,6 km2, de foto's zijn gemanipuleerd, het gewicht is een schatting (1051 pond op een weegschaal die per 10 pond aangeeft), het beest zou geslacht zijn terwijl ongecastreerd varkensvlees niet eetbaar is. Om het jachtterrein te promoten werd dat joch ingezet om het beest te schieten, ze hebben een paar uur staan wachten met geladen geweren terwijl het vreedzame dier leeg lag te bloeden.
Je zou bijna de dierenactivisten gelijk geven. Als ze zich niet tot oproepen tot geweld en haat zouden verlagen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef Dagonet het volgende:
Of je maakt even een volstrekt belachelijke vergelijking.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:11 schreef Cheiron het volgende:
Waarom zou je zo een beest eigenlijk af willen schieten? Hij zou het toch ook niet leuk vinden als hij op school, in de kantine rondliep en een of ander kind zou schreeuwen "kijk, een dik varken" en beginnen te schieten?
Als het beest een gewoon gedomesticeerd varken was vind ik het helemaal geen gekke vergelijking.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Of je maakt even een volstrekt belachelijke vergelijking.
Euh?quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jesus, als die jongen er een stuk áchter ligt moet dat zwijn zo groot als een bus zijn ofzeu.
Waarom dan niet? Ben jij er zo eentje die heilig gelooft dat mens en dier gelijk aan elkaar zijn, terwijl je vanavond weer lekker een biefstukje wegwerkt? Schei toch uit, man.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als het beest een gewoon gedomesticeerd varken was vind ik het helemaal geen gekke vergelijking.
Dat staat buiten kijf. Maar dat er eventuele juridische stappen volgen heb ik dan weer geen probleem mee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:01 schreef Fyodor het volgende:
Ook al was het een losgelaten varken, dat geeft nog geen enkele dierenactivist het recht om hem en zijn familie met de dood te bedreigen![]()
Je hoeft niet te geloven dat mens en dier gelijkwaardig zijn om het fout te vinden dat een weerloos (ten opzichte van een vuurwapen) dier met 9 kogels wordt geëxecuteerd en dat de schutter vervolgens ook nog eens als een soort held wordt behandeld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom dan niet? Ben jij er zo eentje die heilig gelooft dat mens en dier gelijk aan elkaar zijn, terwijl je vanavond weer lekker een biefstukje wegwerkt?
Hmm, daar heb je wel gelijk in, ja. Maar het ging me even om de vergelijking die nergens op sloeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je hoeft niet te geloven dat mens en dier gelijkwaardig zijn om het fout te vinden dat een weerloos (ten opzichte van een vuurwapen) dier met 9 kogels wordt geëxecuteerd en dat de schutter vervolgens ook nog eens als een soort held wordt behandeld.
En de jouwe ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:11 schreef DarkSystem het volgende:
Ik hoop dat we binnenkort lezen dat die familie uitgeroeid is
Uhm, nee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:52 schreef Quint24 het volgende:
[..]
En de jouwe ook
Want je bent nu net zo erg als de extremistische dierenactivisten![]()
Heel simpel, omdat die schietkaartjes op een bepaald moment geen uitdaging meer zijn. Als het beweegt is het veel leuker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:11 schreef Cheiron het volgende:
Waarom zou je zo een beest eigenlijk af willen schieten? Hij zou het toch ook niet leuk vinden als hij op school, in de kantine rondliep en een of ander kind zou schreeuwen "kijk, een dik varken" en beginnen te schieten?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:44 schreef Drifter__ het volgende:
Foto is HOAX
Dit is de echte foto
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |