quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:31 schreef Thetallguy het volgende:
TS is lelijk en kan geen vriendin krijgen
Ja, en ik open terwijl ik aan het drinken ben met vrienden een topic op Fok!.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Gizmo112 het volgende:
jij drinkt bier om 10.30 's ochtends ??
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
TS kijkt in jouw fotoboek.
Dat iemand zoals jij dan zo'n post moet maken..
Ik ben mij er eentjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Bij sommige mensen werkt dat niet. Dan gaan ze heel gay naar elkaar toe trekken en zegt de vriend/vriendin vrijwel niets tegen de rest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Manu82 het volgende:
Waarom nemen ze vriend/vriendin dan niet mee?
Maakt toch niks uit, gewoon bek dicht laten houden, maar hoeven ze niet eerder wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Bij sommige mensen werkt dat niet. Dan gaan ze heel gay naar elkaar toe trekken en zegt de vriend/vriendin vrijwel niets tegen de rest.
hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Bij sommige mensen werkt dat niet. Dan gaan ze heel gay naar elkaar toe trekken en zegt de vriend/vriendin vrijwel niets tegen de rest.
Inderdaad, ik heb er ook mijn hobby van gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:43 schreef KingOfPop het volgende:
Sommige vrouwen zijn net koeien. Je moet ze eerst slaan voordat ze luisteren.
Hij ziet er op het eerste gezicht knapper uit dan jij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij ziet er op het eerste gezicht knapper uit dan jij.
Oja, en als je 25 bent geweest is het leuker om met een serieuze relatie op de bank tv te kijken dan met een stel gare dudes bier te drinken.
Epic fail.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:54 schreef Gluckskafer het volgende:
Oja, en als je 25 bent geweest is het leuker om met een serieuze relatie op de bank tv te kijken dan met een stel gare dudes bier te drinken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:06 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Toen alle lekkere wijven weg waren bleef die arme knekwurst alleen over met zijn BBQ en pils.
Van ellende ging hij maar snel dit topic aanmaken. Internet blijft je immers altijd trouw.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Knekwurst het volgende:
Bonusklacht: Mensen die je topic niet begrijpen en daardoor maar wat roepen over de TS.
Wat is dit weer voor kloonquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:06 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Toen alle lekkere wijven weg waren bleef die arme knekwurst alleen over met zijn BBQ en pils.
Van ellende ging hij maar snel dit topic aanmaken. Internet blijft je immers altijd trouw.
En poept staand?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
TS plast zittend!
Je kunt het ook afwisselen natuurlijk..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Eensch. En alle burgers die tot nu toe hebben gereageerd bevestigen de kansloosheid van die burgers maar weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:30 schreef Knekwurst het volgende:
Zit je met wat vrienden en vriendinnen te bbqen en te pilsen, moeten er ineens een paar mensen weg omdat ze nog naar vriend/vriendin moeten. Ik word daar dus zo moe van he. Beter kom je gewoon niet meer, nepvrienden.Je relatie houdt toch niet stand, verrekte diknek. Met je snor. Burger.
Klacht: Mensen die in studententijd een relatie nemen.!
Je bent 25 en nog studentquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Oja, want alle mensen zitten hetzelfde in elkaar. En gare dudes? Hoezo dat?
Dus? Ik heb tot mijn 26e gestudeerd en ga nog altijd lekker op stap. Doelloos zuipen heeft me nooit aangesproken en heb het dan ook zelden gedaan. Maar lekker op een terrasje zitten onder het genot van een drankje en leuke gesprekken aanknopen vind ik heerlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:50 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je bent 25 en nog student![]()
Je komt nu tot de ontdekking dat de rest van je omgeving druk bezig is met een serieuze relatie, en dat jij enkel die vrienden hebt, die nu steeds minder tijd voor je gaan krijgen.
Nee, 20. Wel student.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:50 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je bent 25 en nog student![]()
Je komt nu tot de ontdekking dat de rest van je omgeving druk bezig is met een serieuze relatie, en dat jij enkel die vrienden hebt, die nu steeds minder tijd voor je gaan krijgen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:30 schreef Knekwurst het volgende:
Je relatie houdt toch niet stand, verrekte diknek. Met je snor. Burger.
Check deze:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:37 schreef B.E.D het volgende:
zomg TS is bang om alleen over te blijven omdat al zijn vrienden zich aan het settelen zijn.
Haha inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Iedere student hoort op zijn 25e nog te profiteren van de belasting van het proletariaat. We betalen later toch een veelvoud aan belasting.quote:
wacht, ik moet m'n excuses maken want ik keek niet goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Damn dat hoor ik jou in iedere topic zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:15 schreef kyraaa het volgende:
Burgerlijkheid is leuk![]()
huisje boompje beestje
Dat soort lui zitten onder de plak.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef BOTER.... het volgende:
Erger: vriendjes/vriendinnetjes die dan thuiskomen en klagen dat ze langer wilden blijven maar dat ze thuis "moesten" komen.
Neem zelf een leuke vriendin
Als men op de 25e het leuker vind om saai een film te kijken met hun lief dan gezellig te BBQ'en in de buitenlucht met mooi weer -komt niet vaak voor-, wat bier erbij en goede gesprekken, dan moet men volgens mij eens rondvragen wie vergeten is hun in te lichten dat ze eigenlijk al dood zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Da's anders een aardige profielschets van mijn vriendenkringquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als men op de 25e het leuker vind om saai een film te kijken met hun lief dan gezellig te BBQ'en in de buitenlucht met mooi weer -komt niet vaak voor-, wat bier erbij en goede gesprekken, dan moet men volgens mij eens rondvragen wie vergeten is hun in te lichten dat ze eigenlijk al dood zijn.
Damn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |