quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:00 schreef Yildiz het volgende:[..]
Als men op de 25e het leuker vind om saai een film te kijken met hun lief dan gezellig te BBQ'en in de buitenlucht met mooi weer -komt niet vaak voor-, wat bier erbij en goede gesprekken, dan moet men volgens mij eens rondvragen wie vergeten is hun in te lichten dat ze eigenlijk al dood zijn.
Damn.
Da's anders een aardige profielschets van mijn vriendenkring

.
Wij houden jaarlijks een groot feest. Maar dit jaar lijkt de laatste keer te zijn geweenst. In ons groepje zijn intussen al wat kliekjes ontstaan, allemaal bestaande uit zwangere wijven. Het begin van het einde, dat er al twee a drie jaar aan zat te komen. Drachtige: "Ja, binnenkort moeten we maar eens een BBQ houden en evalueren of we volgend jaar wel door moeten gaan". Oftewel: "We nokken er mee want volgend jaar hebben we koters en belangrijke dingen te doen".
Nou, tot nu toe heb ik nog steeds geen BBQ gezien, maar dat we nokken ermee nokken staat vast. 90% van ons groepje zit intussen tussen de koters en stinkluiers of is drachtig. De rest zal hooguit 2 jaar uitstel nemen, maar ook dan is het bekeken.
Mij niet gezien. Burgerlijkheid

.