quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:31 schreef Thetallguy het volgende:
TS is lelijk en kan geen vriendin krijgen
Ja, en ik open terwijl ik aan het drinken ben met vrienden een topic op Fok!.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Gizmo112 het volgende:
jij drinkt bier om 10.30 's ochtends ??
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
TS kijkt in jouw fotoboek.
Dat iemand zoals jij dan zo'n post moet maken..
Ik ben mij er eentjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Bij sommige mensen werkt dat niet. Dan gaan ze heel gay naar elkaar toe trekken en zegt de vriend/vriendin vrijwel niets tegen de rest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Manu82 het volgende:
Waarom nemen ze vriend/vriendin dan niet mee?
Maakt toch niks uit, gewoon bek dicht laten houden, maar hoeven ze niet eerder wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Bij sommige mensen werkt dat niet. Dan gaan ze heel gay naar elkaar toe trekken en zegt de vriend/vriendin vrijwel niets tegen de rest.
hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Bij sommige mensen werkt dat niet. Dan gaan ze heel gay naar elkaar toe trekken en zegt de vriend/vriendin vrijwel niets tegen de rest.
Inderdaad, ik heb er ook mijn hobby van gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:43 schreef KingOfPop het volgende:
Sommige vrouwen zijn net koeien. Je moet ze eerst slaan voordat ze luisteren.
Hij ziet er op het eerste gezicht knapper uit dan jij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij ziet er op het eerste gezicht knapper uit dan jij.
Oja, en als je 25 bent geweest is het leuker om met een serieuze relatie op de bank tv te kijken dan met een stel gare dudes bier te drinken.
Epic fail.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:54 schreef Gluckskafer het volgende:
Oja, en als je 25 bent geweest is het leuker om met een serieuze relatie op de bank tv te kijken dan met een stel gare dudes bier te drinken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:06 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Toen alle lekkere wijven weg waren bleef die arme knekwurst alleen over met zijn BBQ en pils.
Van ellende ging hij maar snel dit topic aanmaken. Internet blijft je immers altijd trouw.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:36 schreef Knekwurst het volgende:
Bonusklacht: Mensen die je topic niet begrijpen en daardoor maar wat roepen over de TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |