dus jij geeft 450 euro per week in de kroeg uit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:45 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
in de kroeg is pinnen kut. ik gebruik de pin normaal ook gewoon.
per week geef ik +/- 900 euro uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dus jij geeft 450 euro per week in de kroeg uit?
En bij de Vietnamees he.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dus jij geeft 450 euro per week in de kroeg uit?
Wat heeft je energierekening ermee te maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:16 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
per week geef ik +/- 900 euro uit.
mijn energierekening is per maand al zo'n 800 euro
Pauper, ik haal iedere week 450.000 contant bij de bank.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:39 schreef Bleekmiddel het volgende:
jeetje hoe kunnen die mensen leven zonder iets in hun portomonee. ik haal iedere week 450 euro contant bij de bank zodat ik de week door kan komen. sommige mensen kunnen niet eens een loempiaatje halen in de stad.
Dat moet ie nog ff verzinnen / nazoeken op internet welke baan zoveel verdient. Komt ie nog op terug zogauw hij het gevonden heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:03 schreef wendytje het volgende:
dus bleekmiddel heeft zo al ¤1700 per maand om te verbrassen, dan nog ¤800 energie en hoeveel verder aan vaste lasten? ¤750 gemiddeld aan hypotheek/huur en verzekeringen en ziektekosten.... dat betekend een netto inkomen van ongeveer ¤3250.....
Ik wil wel eens weten welk werk jij doet....
800 euro aan energie... dat is een grotere woning dat 750 euro hypotheek/huur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:03 schreef wendytje het volgende:
dan nog ¤800 energie en hoeveel verder aan vaste lasten? ¤750 gemiddeld aan hypotheek/huur
oh ja... 900x4=¤3600...... hmhmquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:16 schreef Bleekmiddel het volgende:
Heb je de BMW inmiddels al besteld?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:28 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
nou een bmw als vervanging voor mijn jaquar zit al een tijdje in mijn gedachten. dan heb ik een sportieve bmw en daarnaast nog een mannelijke bentley en als familie auto de mercedes R.
Geloof je niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:39 schreef Bleekmiddel het volgende:
jeetje hoe kunnen die mensen leven zonder iets in hun portomonee. ik haal iedere week 450 euro contant bij de bank zodat ik de week door kan komen. sommige mensen kunnen niet eens een loempiaatje halen in de stad.
zo, lekker salaris danquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:16 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
En dan nog als je 7 dagen per week werkt, zou het toch knap zijn om dan 450 euro uit te geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:30 schreef Chindo het volgende:
Of gewoon 7-days workaholic,
maar idd... geloof er niet veel van tot nu toe
It's not paranoia if they're really after you...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
Ik betaal ook veel cash, maar meer uit het oogpunt dat ik er niet zo van houdt als alles dat ik koop "geregistreerd" wordt
Ach, iedereen leeft weleens in een illusiequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:03 schreef wendytje het volgende:
dus bleekmiddel heeft zo al ¤1700 per maand om te verbrassen, dan nog ¤800 energie en hoeveel verder aan vaste lasten? ¤750 gemiddeld aan hypotheek/huur en verzekeringen en ziektekosten.... dat betekend een netto inkomen van ongeveer ¤3250.....
Ik wil wel eens weten welk werk jij doet....
Jij betaalt je energierekening elke week cash?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:16 schreef Bleekmiddel het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:44 schreef Rutgerr het volgende:
cash is kut, lang leve pinnen.
Zo'n wietplantage is natuurlijk niet gratis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:46 schreef helldeskr het volgende:
800 euri energie ?
Jezeus.... waar woont TS... in de Arena ofzo ?
Briefjes van 450 ¤ nemen ze nergens aan.. Prutserquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:39 schreef Bleekmiddel het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:49 schreef B.E.D het volgende:
WHehe TS heeft het over dat spelletje monopoly!!!!
TS loopt met monopoly geld op zak!!!
Mwa..t is niet echt jaloers hoor...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:43 schreef Heremeteit het volgende:
Toch leuk al die jaloerse reacties hierSommige mensen verdienen nou eenmaal zoveel (ik niet trouwens, dat komt nog wel
). 4k/maand netto is veel maar ook weer niet heel zeldzaam. Punt is natuurlijk wel dat die mensen niet op fok zullen zitten.
Dat zou geen enkel probleem zijn hoor, trust me.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:27 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Mwa..t is niet echt jaloers hoor...
Ik zou best 450 euri per week uitwillen geven, nmaar ik vraag me af in godsnaam waaraan...
Om eerlijk te zijn... ik kom nu goed rond van een kleine 50 tot 100 euri boodschappengeld per week enquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:29 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Dat zou geen enkel probleem zijn hoor, trust me.![]()
Maar de afwezigheid van TS spreekt boekdelen.
Maar ik heb de Kalverstraat alquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:49 schreef B.E.D het volgende:
WHehe TS heeft het over dat spelletje monopoly!!!!
TS loopt met monopoly geld op zak!!!
Sowieso is het niet slim om te pimpen met contanten. Geld heeft een Centurion, dan wel een Platinum.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef helldeskr het volgende:
Ik heb een even de postgeschiedis van TS bekeken..
En ik zie eigenlijk alleen verkapte " kijk mij eens een jaguar/ bently/ breitling/rolex hebben" topics..
Conclusie...TS is een pauper die wanhopig probeert zich anders voor te doen op een forum.....
Ik zou wel eens een scan van een loonstrookje of een bankafschriftje willen zien...
Pics or it didn' t happen....
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef helldeskr het volgende:
En ik zie eigenlijk alleen verkapte " kijk mij eens een jaguar/ bently/ breitling/rolex hebben" topics..
Conclusie...TS is een pauper die wanhopig probeert zich anders voor te doen op een forum.....
Ik zou wel eens een scan van een loonstrookje of een bankafschriftje willen zien...
Ik ken het ja, sinds dat ik die luchtvaartmaatschappij heb opgekocht schieten de rekeningen de pan uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:16 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Ga je vaak naar de hoeren of zo? Ik kan me niet indenken waarvoor ik 450 euro cash nodig zou hebben in de week. Of laat je het dan soms in vijfjes uitbetalen en dan lekker allemaal van die grote rollen geld in je broekzak? En ik begrijp ook niet zo waarvoor je 450 euries nodig hebt om een loempia van 3,25 bij de chinees af te rekenen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 05:39 schreef Bleekmiddel het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef helldeskr het volgende:
Jesoes!!! Hoe krijg je dat voor elkaar, wij hebben een redelijk huis, 8 terraria met allerhande tropische dieren/(gif)slangen/schorpioenen/hangoorkonijnen, het is hier nooit onder de 21 graden dankzij de airco, 3 pc's staan vol te loeien om te downen en dan nog mijn randapparatuur en dan kom ik nog niet boven de 250 euro per maand uit!!!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:16 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Volgens mij is de BMW te duur geworden in onderhoud, hij staat op Marktplaats:quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hij moet elke dag zijn accu's van z'n bentley en bmw opladen, die rijden namelijk op 220
Het heeft 4 letters en je kunt 't roken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:33 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Jesoes!!! Hoe krijg je dat voor elkaar, wij hebben een redelijk huis, 8 terraria met allerhande tropische dieren/(gif)slangen/schorpioenen/hangoorkonijnen, het is hier nooit onder de 21 graden dankzij de airco, 3 pc's staan vol te loeien om te downen en dan nog mijn randapparatuur en dan kom ik nog niet boven de 250 euro per maand uit!!!!!
Respect?????
Shag?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het heeft 4 letters en je kunt 't roken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |