ga eens heen knulquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
KLB en ONZ is de andere kant op. Kan je niks aan doen.
Hang m aan je tepelpiercingquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:13 schreef Bleekmiddel het volgende:
en wat voor sleutelhanger zal ik eens kopen voor mijn jaq
http://clockwise.nl/nl/product.php?product=660 deze of deze: http://clockwise.nl/nl/product.php?product=661
Kijken kost niets!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:23 schreef Bleekmiddel het volgende:
ik denk toch dat ik maar weer eens voor een bmw ga kijken. kalfsbeek in vlaardingen moet ook wel oke zijn.
nou een bmw als vervanging voor mijn jaquar zit al een tijdje in mijn gedachten. dan heb ik een sportieve bmw en daarnaast nog een mannelijke bentley en als familie auto de mercedes R.quote:
Voor 8000 euro heb je al een 99' S-type 3.0 V6 hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
KLB en ONZ is de andere kant op. Kan je niks aan doen.
ik kocht mijn s type voor 24000 euronen gebruikt met 3 jaar garantie van de dealerquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor 8000 euro heb je al een 99' S-type 3.0 V6 hoor
dat meen je niet? wat een pietluttigheid. en een mercedes embleem? mag dat wel uitsteken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:12 schreef Rosbief het volgende:
Reken op zo'n 80 euro voor je chromen kat, hier staat er één op ebay.
En laat Koos Spee het niet merken, want hij rukt je poes zo van de motorkap omdat het officieel niet meer mag vanwege veiligheidsredenen.
Ja dat mag nog, zolang ze meegeven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:20 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
dat meen je niet? wat een pietluttigheid. en een mercedes embleem? mag dat wel uitsteken?
ah .. dan neem ik woorden terug. dan kan ik het me wel voorstellen. ik koop morgen wel wat leuks voor mijn vrouw voor die 80 euro en dan laat ik die leaping wel voor wat het is.quote:
Goede keuze, je zult maar een kleuter aanrijden die net met z'n kop tegen de panter butst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:28 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
ah .. dan neem ik woorden terug. dan kan ik het me wel voorstellen. ik koop morgen wel wat leuks voor mijn vrouw voor die 80 euro en dan laat ik die leaping wel voor wat het is.
Als je sowieso een kleuter aanrijdt kun je beter je rijbewijs verbranden. Of op z'n minst je bril opzetten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Goede keuze, je zult maar een kleuter aanrijden die net met z'n kop tegen de panter butst.
Kleuters horen gewoon niet op de rijbaan te komen, daar ga ik dus echt geen gas voor inhouden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:46 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Als je sowieso een kleuter aanrijdt kun je beter je rijbewijs verbranden. Of op z'n minst je bril opzetten.
Nu nog zo'n tweedehands bugatti dan kan je met vierhonderd in het uur naar de Cota D'azur...quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:28 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
nou een bmw als vervanging voor mijn jaquar zit al een tijdje in mijn gedachten. dan heb ik een sportieve bmw en daarnaast nog een mannelijke bentley en als familie auto de mercedes R.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |