abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102797672
Zana: een kinderstoel hoef je sowieso pas te hebben als je kind kan zitten (met een maand of 7, 8). Wij hebben twee krijgertjes: eerst een echte babystoel met een plateautje. Ongeveer zoiets. Alleen kon je die eigenlijk niet handig bij onze eettafel zetten. Dus toen ze er oud genoeg voor was, zijn we overgestapt op de ouderwetse Hindelopense stoel waar ik zelf als kind op gezeten heb. Zoiets maar dan zonder plateautje. Past ook niet helemaal prettig bij de eettafel (dat is wel iets om in de gaten te houden, even nameten!), maar ik ben er gewoon verliefd op.

In de eerste stoel hadden we een tuigje, omdat dochterlief toen nog weleens zin had om de tafel op te kruipen, dat heeft ze (grotendeels) afgeleerd, dus nu zit ze los.

Mijn dochter is nu 2 en past nog wel in zo'n Ikea-stoel (mijn ouders hebben er een), maar het begint krap te worden. Als je de stoel goed bij je tafel kan schuiven, kunnen ze er alles in doen wat je aan tafel kunt doen, dus ook kleuren e.d.
pi_102797687
We zijn begonnen met zo'n ikea stoel omdat Sofie Nog niet zo heel stevig zat, en in de tripp trapp echt nog niet kon zitten. De wipstoel klom ze uit.
Nu is ze bijna een jaar en zit ze al een paar maanden in de tripp trapp. De ikea stoel ligt uit elkaar achter in de auto. Handig als we bij opa en oma, of elders gaan eten.

Er is trouwens ook een kinderstoelen topic. Kinderstoelen, welke kies je? misschien staan daar nog handige tips in.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:11:13 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102798945
Hier zowel een IKEA kinderstoel als een meegroeistoel. Toen Harry kleiner was, vond ik de IKEA stoel veeeeeeeeel fijner. Daar kon je hem beter in stutten ;)
De meegroeistoel kon hij pas veel later in en eigenlijk vind ik hem nu handig omdat hij er zelf op en af kan klimmen (wij hebben het blad ervoor weggehaald). Maar bij opa en oma zit hij nog steeds in de IKEA stoel en dat gaat ook prima.

Zo'n meegroeistoel klinkt handig en ideaal, maar ik denk niet dat kinderen daar zolagn op willen zitten als de fabrikant zegt dat mogelijk is. Die willen op een gegeven moment ook op een 'grotemensen'stoel.
pi_102799062
Ik hoor heel goede ervaringen over zowel de meegroeistoel als de ikea stoel. Wij krijgen een trip trap stoel van mijn schoonouders en die ikea stoel kan er ook nog wel af dus denk dat wij ook voor beiden gaan.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:38:50 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102799415
Ikea stoel is ook ideal om na lekkere knoeipartij met eten/verf oid.. Ze met stoel en al onder de douche te zetten!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102800240
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef Asyniur het volgende:
Zo'n meegroeistoel klinkt handig en ideaal, maar ik denk niet dat kinderen daar zolagn op willen zitten als de fabrikant zegt dat mogelijk is. Die willen op een gegeven moment ook op een 'grotemensen'stoel.
Mijn nichtjes van 8 en 6 zitten nog met veel plezier in hun tripptrapp. Dan is zo'n stoel de investering wel meer dan waard.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:20:17 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102800272
Isa ook nog steeds, met haar zeven jaar :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102801155
Ik zit zelf ook weleens op de tripp trapp. Vind ik wel fijn dat je aan tafel niet een extra stoel 'mist.

Mijn ouders hebben die Ikea-stoel en ik vind 'm heel praktisch maar vervloek dat ding af en toe echt omdat ik echt altijd achter die rot-poten blijf haken :( '
pi_102801386
Volgens mij staat die Ikea-stoel echt bij héél veel opa's en oma's :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:07:57 #85
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102801484
Juh hier ook bij opa en oma alleen dan de houten versie.

Hier was tripp trapp ook eerste keus totdat ik de Urban kinderstoel zag op de site van Ikea, gelijk dezelfde avond hebben we 'm gehaald :D en ik ben er nog steeds verliefd op, hij is mooier als de tripp trapp en net zo handig, makkelijk schoon te houden en past helemaal onder de tafel dus geen rare uitsteek poten oid, wel handig als je met ruimte zit en alles slim moet oplossen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:46:50 #86
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_102802577
Wij hebben drie jaar lang zo'n houten meegroeistoel van de prenatal gebruikt. Perfect.
Kregen we gratis bij een spaarrekening voor de kleine. (Rabo)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_102952867
Hier nog iemand met de combi tripp-trapp en ikea. De tripp-trapp staat thuis in de kamer, de ikeastoel slepen we overal mee naar toe en is ook handig als er vrienden met kindje langskomen.

Bij mijn ouders staan 2 oude tripp-trapps, en die zijn allang uit de kleine kinderen. Die staan dus gewoon als 2 extra stoelen aan de tafel (ze hebben een 8 pers. tafel en 6 'gewone' eetkamerstoelen). Jammer is alleen dat onze babyset niet op die oude tripp-trapps past, dus ook naar hen slepen we de ikeastoel mee.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_102953054
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef Asyniur het volgende:
Hier zowel een IKEA kinderstoel als een meegroeistoel.
Jij O+ hebt toch 2 ikea kinderstoelen >:)

[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 11-10-2011 14:17:59 ]
pi_102953276
Wij begonnen met een ikea (antilop) hebben nog even een meegroeistoel van de kruidvat gehad maar die beviel niet en nu al 2 meegroeistoelen van DAPPER . De bedoeling is dat ze die stoelen op hun kamer krijgen als ze goed op een gewone stoel kunnen zitten maar dat zal nog wel even duren.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_103020934
hartelijk dank voor alle reacties, heb ook het kinderstoel topic doorgelezen, weet nu beter waarop ik moet letten

maar nu het volgende, wat voor eetgerei is makkelijk/ handig

de bedoeling is dat mijn zoontje met 6 maanden naast de borstvoeding zo langzaam aan begint, Rapley spreekt mij wel aan, maar weet niet of ik dat gesmeer volhou en niet toch vaker iets met een lepel geef

Ik heb echt geen idee, wat nuttig is, heb vandaag bij verschillende drogisterijen gekeken en kwam Nuby bordjes met zuignap tegen of plastiek kommetjes die aan de onderkant verzwaard waren, of schattig kinderbestek
Tommee Tippee heeft een magic mat met kom
Werkt zoiets?? Heb je het echt nodig? Kunnen ze met zo een vork wel prikken? Of vliegen de borden alsnog door de kamer?
En wat voor een drinkbeker, een oefenbeker, een antilekbeker? Eigen drogisterijmerk of a-merk?
Ik zou het echt niet weten...dat arme kind moet volgens mij tot 18 jaar aan de tiet, want dat is lekker makkelijk... :')
pi_103022200
Het matje van Tommee Tippee werkt iig niet. :')
pi_103022238
Hier werkte het wel (totdat ze ontdekten hoe dat zuignapje los moest :') ;) )
pi_103022346
Dat kinderbestek vond ik wel handig in het begin, toen hij zelf ging eten. De vork prikt niet echt in hard dingen, maar een zacht worteltje wil wel.. Anders was de vork/lepel nogal eens leeg voordat hij bij zijn mond was. Als is het maar voor een paar maand, dat is de prijs niet..
Die zuignapdingen hebben we hier niet nodig gehad. Mijn jochie schoof het niet weg, of leerde het snel genoeg af (want dan is je eten weg).
Rapley deed ik ook door gewoon stukjes los op het blad van de kinderstoel te leggen. Dan heb je geen last van vliegend servies. Of zo'n setje ikea plastic-servies. Dat gaat ook niet stuk..
Drinkbekers, tuitbekers (antilek vaak alleen echt bij A-merken zoals Mepal), oefenbeker. Hangt zo van je kind af.. De ene heeft die motoriek snel door, anderen niet.

Dus ik zou dat soort dingen kopen als je ertegenaan loopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Deepfreeze op 13-10-2011 07:56:30 ]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:32:36 #94
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_103022410
Zana, bij ons staan beide stoelen die je liet zien. Dus zowel de Bambino van Kruidvat als de Ikea stoel. De Bambinostoel is erg breed qua zitoppervlak en Bram zakte er vaak wat scheef in weg. Toch is het een hele fijne stoel, ook nu zonder het blad.
Voor Eline hebben we de Ikea stoel gekocht omdat ze al heel snel stevig rechtop zat (6 maanden), maar in de Bambinostoel zo'n beetje verdween.
Ook Bram past nog steeds in een Ikeastoel met zijn 2,5 jaar, 15 kg en 97 cm.

Qua kommetjes gebruik ik ze voor Eline nog steeds niet. Ik leg haar eten (Rapley) gewoon op het blad en ze pakt ze. Verder heb ik allerhande kommetjes uit de dozen, bordjes van de Efteling en voor Bram en Eline allebei een roestvrijstalen bestekje met hun naam en geboortedatum. Bram kan vanaf ong anderhalf goed met een vorkje eten.
Oefenbeker kregen wij van het CB en Bram dronk uit een Mepal beker met tuit en Eline nu uit een Aventbeker (allebei krijgertjes)
Oja, zuignapbordjes blijven niet plakken op de Bambino stoel (hout), maar wel op de Ikeastoel (plastic)!
Kortom, het loopt allemaal wel los en drogisterijmerk is geen enkel probleem.
pi_103027137
Met beginnen v#d hapjes vond ik die drie smalle plastic lepeltje uit t babydump pakket fijn,lekker smal.

Zoiets hebben ze ook bij kruidvat.
De andere lepels vind ik zo breed.
pi_103029922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Stiemie het volgende:
Hier werkte het wel (totdat ze ontdekten hoe dat zuignapje los moest :') ;) )
Bij ons had ze alleen wel na een half uur door hoe het zuignapje los moest :D

Wij hebben plastic bordjes en kommetjes (voornamelijk Hema), en kinderbestek (ook voornamelijk Hema). Daar kan ze rustig mee smijten, over het algemeen blijft het heel. Gelukkig smijt ze vrij weinig met borden, iets meer met bekers. Bord wordt wel regelmatig omgedraaid, ook al heeft ze dan geen eten meer. Meestal is het ook wel een teken dat ze niet heel veel zin meer heeft om te eten. Wij maken er niet zo'n punt van. We hebben laminaat op de vloer en een kat, dus alles wat op de vloer valt (en dat is soms best veel), en niet opgegeten wordt door de kat, vegen we na het eten zo weg. Vaak loopt dochterlief zelf naar het gootsteenkastje om stoffer en blik te pakken. Toen we net begonnen gaven we trouwens ook vaak geen bordje, maar legden we het voor haar neer (wij hebben een beetje een combi van rapley en gepureerd gedaan).

Bekers hebben we meestal antilek (Mepal en Avent), maar nu ook wel een paar gewone bekers (dochter is 2). Daar kan ze goed uit drinken, maar ze gaan nog wel vaak om, dus we doen daar altijd maar kleine beetjes in. Ze mag altijd zelf een beker uitzoeken om uit te drinken, en pakt dan meestal een mepal of een gewone beker. Voor onderweg vind ik de Avent heel fijn, omdat daar behalve de antilek ook nog een dop overheen kan, en dan lekt het echt niet in je tas.

Oh ja, wat lepeltjes betreft: plastic eierlepeltjes hebben ook een prima maat.
pi_103047449
Hier duurde het ook maar heel kort hoor. Kijk in het begin ging het prima, maar toen waren ze vooral bezig met proberen te blijven zitten enzo tijdens het eten. Zodra dat allemaal gewoon vanzelf ging.... >:)
pi_119336326
Ik zocht een topic als dit...
Ik hoop het weer nieuw leven in te blazen met twee handige dingen die wij per toeval ontdekt hebben.

De eerste is een badmatrasje voor baby's.
Veel gebruik van gemaakt en lenen hem nu telkens uit.

De tweede is een badkraantje op batterijen waardoor onze kleuter en peuter zelf stromend water in bad hebben zonder dat de echte kraan aan hoeft.
  zondag 18 november 2012 @ 10:54:49 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_119336878
Wat moet ik me voorstellen bij een badmatrasje?

Het tweede klinkt aan de ene kant wel leuk, maar batterijen in bad?? Hoe zit dat precies in elkaar?

Kortom: foto's :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_119337913
quote:
7s.gif Op zondag 18 november 2012 10:54 schreef Troel het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een badmatrasje?

Het tweede klinkt aan de ene kant wel leuk, maar batterijen in bad?? Hoe zit dat precies in elkaar?

Kortom: foto's :P
Een matrasje gevuld met piepschuim balletjes waardoor je baby in het grote bad half onder water kan blijven drijven zodat je samen met je kind in bad kan, echt super!

Het badkraantje (Yookidoo Flow 'N' Fill Spout) gaan drie AA batterijen in, dus veel stroom geeft het niet.
Het compartiment waar de batterijen in gaan is overigens waterdicht afgesloten en zit zelf niet onder water.
  zondag 18 november 2012 @ 12:00:20 #101
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119337956
dat badmatrasje is idd ideaal (nu niet meer nodig :P), maar toen ze klein was, perfect!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_119353372
Ik had zo'n badmatrasje geleend. 1 x gebruikt. Vond t onhandig, en doodeng.
pi_119382573
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 11:58 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:

[..]

Een matrasje gevuld met piepschuim balletjes waardoor je baby in het grote bad half onder water kan blijven drijven zodat je samen met je kind in bad kan, echt super!
[ afbeelding ]

Het badkraantje (Yookidoo Flow 'N' Fill Spout) gaan drie AA batterijen in, dus veel stroom geeft het niet.
Het compartiment waar de batterijen in gaan is overigens waterdicht afgesloten en zit zelf niet onder water.
[ afbeelding ]
Oeh zo'n badkraantje moet ik hebben. Enig idee waar te koop?
  maandag 19 november 2012 @ 13:59:18 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119382632
Gewoon bij Bol: http://www.bol.com/nl/p/y(...)DVNLGOO0020270001kw7

:o
Wat een leuk ding! :Y
pi_119385229
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Brighteyes het volgende:

Weten we meteen wat de Sint voor kleine uk kan brengen :D
pi_119385250
En dat badmatrasje staat op onze geboortelijst. Ben er benieuwd naar :)
  maandag 19 november 2012 @ 15:12:03 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119385353
Ja, ik heb helaas de buit al weer binnen, maar mss dat ik dit nog wel een leuke vind voor de beide heren met kerst.
(Mijn schoonouders vieren liever kerst, dus dan krijgen ze nog een ronde. ;) )
Er staat weliswaar bij tot 3 jaar, maar ik weet zeker dat Sasha hier ook nog flink lol mee kan hebben. :Y
pi_119385453
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik heb helaas de buit al weer binnen, maar mss dat ik dit nog wel een leuke vind voor de beide heren met kerst.
(Mijn schoonouders vieren liever kerst, dus dan krijgen ze nog een ronde. ;) )
Er staat weliswaar bij tot 3 jaar, maar ik weet zeker dat Sasha hier ook nog flink lol mee kan hebben. :Y
Idem!
Ben is 4, maat een enorme fan van in bad spelen (onder andere met de kraan!). Lijkt me fijn ding waar ze dan samen kunnen mee spelen als de baby een paar maanden oud is. Dat Ben er vanalles mee uit haalt en de baby gefascineerd zit te kijken enzo :D
/romantische voorstelling van 2 broers ;)
pi_119389929
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Brighteyes het volgende:

Thx die moeten wij ook.
Fijn joep is in januari nog jarig!

Thx voor de tip
pi_119399172
Hier is 'ie nog een stuk goedkoper.

Bedankt voor de tip, ik heb er zojuist ook een besteld voor mijn waterratje!
  maandag 19 november 2012 @ 20:03:17 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119399225
Zo, da's een verschil! _O_
pi_119399320
Verzendkosten zijn wel hoger, maar als je er nog iets van 5 euro bijbesteld zijn die maar 1,95 en dan scheelt het toch 6 euro :P En anders alsnog 4 ;)
pi_119399433
Die vraagt Ean aan mijn ouders. .
pi_119399845
Wat leuk die kraan!

Heeft er hier iemand ervaring met de Diaperchamp; do or don't?
pi_119399871
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:13 schreef Fieder het volgende:
Wat leuk die kraan!

Heeft er hier iemand ervaring met de Diaperchamp; do or don't?
wij en ik vind hem fijn. Maar eerlijk is eerlijk helemaal reukvrij zijn ze niet.
pi_119399927
Ik vind de Diaperchamp echt ideaal. Oké, helemaal reukvrij is hij niet, maar echt wel grotendeels en het is zoveel makkelijker dan dat geklooi met die luieremmers!
pi_119404531
Die kraan zouden ze hier zomaar van Sinterklaas kunnen krijgen O-) .

En ik ben ook fan van de Diaperchamp. Niet helemaal geurvrij idd, maar dat zijn ze nooit (volgens mij). En wel heel fijn dat er gewone vuilniszakken in kunnen, en je niet van die dure cassettes hoeft te kopen elke keer.
pi_119404979
Wij hebben een luier emmer en het voldoet echt prima! elke 2/3 dagen een nieuwe zak erin :Y super makkelijk en ruikt ook helemaal niet
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119406947
Diaperchamp, zeker een doe! Hier al meer dan 5 jaar in gebruik en ik ben er heel tevreden over.
Met een meidenkwartet
pi_119407036
Ik vouw de luiers goed dicht en flikker ze zo vanuit hun kamers de trap af naar naar beneden. Vanaf de voordeur is het 10 meter naar de groene container. We hadden ook emmers, maar dat was veel te veel gedoe en het meurde verschrikkelijk. Nu nu gewoon steeds weggooien. Soms laat ik plasluiers op de trap liggen en loopt dan 1x per dag ofzo.
Gaat prima :Y

Hele volle luiers gooi ik niet trouwens :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_119407213
Luiers in een zakje en meteen naar beneden. In de prullenzak die elke dag naar buiten gaat.

Het emmertje boven gooi ik af en toe een luier is die ik vervolgens ook vergeet. Omg die lucht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119408234
Wie was dat ook alweer hier die de luier naar beneden gooide en dat de luier toen openscheurde? Al die vulling door de gang.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 19 november 2012 @ 22:47:32 #123
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_119409159
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Estrys het volgende:
Wie was dat ook alweer hier die de luier naar beneden gooide en dat de luier toen openscheurde? Al die vulling door de gang.
:') hoi
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 19 november 2012 @ 22:49:12 #124
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_119409259
En dan later nóg eens doen he? Tegen de wcdeur aan..whaaaaaam alles door de hele gang :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_119434772
quote:
:D

Bedankt allemaal, ga m zeker aanschaffen na jullie positieve ervaringen. Wij moeten het afval naar zo'n ondergrondse metro brengen paar straten verderop -O- Dus wel handig als ik niet iedere dag hoef te lopen... :)
pi_119434929
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef bitterend het volgende:
Wij hebben een luier emmer en het voldoet echt prima! elke 2/3 dagen een nieuwe zak erin :Y super makkelijk en ruikt ook helemaal niet
dit dus. En de diaperchamp staat er ongebruikt naast.
pi_121548107
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:02 schreef Fannetje het volgende:
Hier is 'ie nog een stuk goedkoper.

Bedankt voor de tip, ik heb er zojuist ook een besteld voor mijn waterratje!
Hoe bevalt ie?
pi_121548375
Hier bevalt het badkraantje goed. Ze vindt het erg leuk en in de zomer kan hij mee de tuin in.
pi_121548842
Badkraantje is hier ook een hit, bij beide kinderen!
pi_121549487
Oke ga ik m snel bestellen want hij is nu lastiger te krijgen dan in november
pi_121559757
Hier ook een hit! Sinds het badkraantje gaat ze liever in bad dan onder de douche :D
pi_121584664
Dit soort slabbetjes, geniaal en gewoon afwasbaar onder de kraan of vaatwasser:

dinsdag 15 januari 2013 @ 11:04:38 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121584774
Ja, die lijken heeft handig maar mijn zoontje van 1 vind het echt helemaal niks. Die wil dat niet om zijn nek hebben. :N
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:08:09 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121584907
Oh, die vond ik echt ideaal! maar misschien moet ie er net wat ouder voor zijn. Middelste at slecht uit een bord, maar vond met zijn friemelvingertjes uit die slab eten wel oke. Dus gooiden wij daar zo nu en dan een schep eten in. :') Zat hij met in één hand een lepel met die andere uit de slab de eten. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121584922
Dan vind ik de Bibetta slabbetjes van neopreen veel fijner. Kun je ook uitspoelen en te drogen hangen, hebben een opvangbakje en zijn soepel.

I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_121585200
Maar die moeten weer drogen. Die anderen zijn van plastic, zijn met een doekje weer droog. Als je een kind hebt die em niet van zn nek aftrekt dan ja uiteraard.
pi_121585350
Ja, maar ze zijn in een uurtje weer droog en zo snel achter elkaar krijgt mijn kind toch nieuwe maaltijd ;)
pi_121585464
Gelukkig maar dat meningen verschillen dan.
pi_121585527
Klopt. Maar dat is ook het idee van dit topic, dat mensen op een rijtje zetten wat ze handige spullen vinden en wat ze handig vonden lijken maar wat tegenvalt in de praktijk? Ik heb hier in OUD ooit eens de tip van de neopreenslab gekregen en ik ben er blij mee, dus ik geef hem graag door. Mag iedereen mee doen wat ze wil, net als bij alle andere dingen die hier worden aangedragen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:27:15 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121585553
Neopreen was nog niet uitgevonden jonguh, toen mijn kinders klein waren. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121585677
Jij stamt uit dit tijdperk? :o :+

pi_121586650
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:26 schreef Clubsoda het volgende:
Klopt. Maar dat is ook het idee van dit topic, dat mensen op een rijtje zetten wat ze handige spullen vinden en wat ze handig vonden lijken maar wat tegenvalt in de praktijk? Ik heb hier in OUD ooit eens de tip van de neopreenslab gekregen en ik ben er blij mee, dus ik geef hem graag door. Mag iedereen mee doen wat ze wil, net als bij alle andere dingen die hier worden aangedragen.
Dat geldt dan dus ook voor mij en ik vind die plastic slabbers echt geniaal, dat denk ik niet alleen, daar heb ik dus ervaring mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2013 11:57:58 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:37:55 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_121659576
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat geldt dan dus ook voor mij en ik vind die plastic slabbers echt geniaal, dat denk ik niet alleen, heb ik dus ervaring mee.
En andere mensen andere , of Ben jij allesheersend en wat jij van mening bent is zo?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_121659811
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
Dan vind ik de Bibetta slabbetjes van neopreen veel fijner. Kun je ook uitspoelen en te drogen hangen, hebben een opvangbakje en zijn soepel.

[ afbeelding ]
Thanx voor de tip. Waar koop je die?
pi_121659902
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

En andere mensen andere , of Ben jij allesheersend en wat jij van mening bent is zo?
Sorry? Quote je soms de verkeerde :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 22:45:02 ]
pi_121660529
quote:
Hier een volle luier die op de trap kapot scheurde. Een beklede trap :')
Sindsdien gooi ik dus niet meer met die volle luiers :P

En de Ikea heeft ook ideale slabben. Kost geen drol en werken perfect! Ook met opvangdeel :Y

pi_121660635
Jeps die slabjes van ikea hier ook..
Alleen wel irritant dat het hardere gedeelte van het klittenband groter is dan het zachte.. Blijft overal aan plakken dus... Ik stop ze altijd in een waszakje voordat ze de wasmachine in gaan
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121660811
Ja, klopt. Ik probeer ze altijd dicht te doen, maar meestal moet ik ze van een romper lostrekken. Ik was ze hier op 60 graden, dus hun kleding blijven veilig :)
(Dat was ik op 40 graden)
pi_121662440
Ik vond die ikeadingen echt ondingen. Maar goed dat vind ik van alle slabbetjes eigenlijk :P
pi_121662568
Zoiets wilde ik ook hebben voor Lisa die slabbetjes van Ikea maar zou ze daar al wat mee kunnen nu met 8 maanden? hier zit altijd alles onder tijdens t eten.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')