Mijn nichtjes van 8 en 6 zitten nog met veel plezier in hun tripptrapp. Dan is zo'n stoel de investering wel meer dan waard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef Asyniur het volgende:
Zo'n meegroeistoel klinkt handig en ideaal, maar ik denk niet dat kinderen daar zolagn op willen zitten als de fabrikant zegt dat mogelijk is. Die willen op een gegeven moment ook op een 'grotemensen'stoel.
Jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:11 schreef Asyniur het volgende:
Hier zowel een IKEA kinderstoel als een meegroeistoel.
Bij ons had ze alleen wel na een half uur door hoe het zuignapje los moestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Stiemie het volgende:
Hier werkte het wel (totdat ze ontdekten hoe dat zuignapje los moest![]()
)
Een matrasje gevuld met piepschuim balletjes waardoor je baby in het grote bad half onder water kan blijven drijven zodat je samen met je kind in bad kan, echt super!quote:Op zondag 18 november 2012 10:54 schreef Troel het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een badmatrasje?
Het tweede klinkt aan de ene kant wel leuk, maar batterijen in bad?? Hoe zit dat precies in elkaar?
Kortom: foto's
Oeh zo'n badkraantje moet ik hebben. Enig idee waar te koop?quote:Op zondag 18 november 2012 11:58 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Een matrasje gevuld met piepschuim balletjes waardoor je baby in het grote bad half onder water kan blijven drijven zodat je samen met je kind in bad kan, echt super!
[ afbeelding ]
Het badkraantje (Yookidoo Flow 'N' Fill Spout) gaan drie AA batterijen in, dus veel stroom geeft het niet.
Het compartiment waar de batterijen in gaan is overigens waterdicht afgesloten en zit zelf niet onder water.
[ afbeelding ]
Weten we meteen wat de Sint voor kleine uk kan brengenquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon bij Bol: http://www.bol.com/nl/p/y(...)DVNLGOO0020270001kw7
Wat een leuk ding!
Idem!quote:Op maandag 19 november 2012 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik heb helaas de buit al weer binnen, maar mss dat ik dit nog wel een leuke vind voor de beide heren met kerst.
(Mijn schoonouders vieren liever kerst, dus dan krijgen ze nog een ronde.)
Er staat weliswaar bij tot 3 jaar, maar ik weet zeker dat Sasha hier ook nog flink lol mee kan hebben.
Thx die moeten wij ook.quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon bij Bol: http://www.bol.com/nl/p/y(...)DVNLGOO0020270001kw7
Wat een leuk ding!
wij en ik vind hem fijn. Maar eerlijk is eerlijk helemaal reukvrij zijn ze niet.quote:Op maandag 19 november 2012 20:13 schreef Fieder het volgende:
Wat leuk die kraan!
Heeft er hier iemand ervaring met de Diaperchamp; do or don't?
quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Estrys het volgende:
Wie was dat ook alweer hier die de luier naar beneden gooide en dat de luier toen openscheurde? Al die vulling door de gang.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Estrys het volgende:
Wie was dat ook alweer hier die de luier naar beneden gooide en dat de luier toen openscheurde? Al die vulling door de gang.
dit dus. En de diaperchamp staat er ongebruikt naast.quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef bitterend het volgende:
Wij hebben een luier emmer en het voldoet echt prima! elke 2/3 dagen een nieuwe zak erinsuper makkelijk en ruikt ook helemaal niet
Hoe bevalt ie?quote:Op maandag 19 november 2012 20:02 schreef Fannetje het volgende:
Hier is 'ie nog een stuk goedkoper.
Bedankt voor de tip, ik heb er zojuist ook een besteld voor mijn waterratje!
Dat geldt dan dus ook voor mij en ik vind die plastic slabbers echt geniaal, dat denk ik niet alleen, daar heb ik dus ervaring mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:26 schreef Clubsoda het volgende:
Klopt. Maar dat is ook het idee van dit topic, dat mensen op een rijtje zetten wat ze handige spullen vinden en wat ze handig vonden lijken maar wat tegenvalt in de praktijk? Ik heb hier in OUD ooit eens de tip van de neopreenslab gekregen en ik ben er blij mee, dus ik geef hem graag door. Mag iedereen mee doen wat ze wil, net als bij alle andere dingen die hier worden aangedragen.
En andere mensen andere , of Ben jij allesheersend en wat jij van mening bent is zo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat geldt dan dus ook voor mij en ik vind die plastic slabbers echt geniaal, dat denk ik niet alleen, heb ik dus ervaring mee.
Thanx voor de tip. Waar koop je die?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
Dan vind ik de Bibetta slabbetjes van neopreen veel fijner. Kun je ook uitspoelen en te drogen hangen, hebben een opvangbakje en zijn soepel.
[ afbeelding ]
Sorry? Quote je soms de verkeerdequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
En andere mensen andere , of Ben jij allesheersend en wat jij van mening bent is zo?
Hier een volle luier die op de trap kapot scheurde. Een beklede trapquote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Estrys het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |