telefoonquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:04 schreef Manu82 het volgende:
Ik snap er ook niks van. Henkie heeft een jaartje in het buitenland gezeten en had toen nooit contact met z'n vrouw
of dat ze gewoon ziek isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:58 schreef Sport_Life het volgende:
Als ik dit zo lees dan lijkt het me waarschijnlijker dat zijn vrouw fraude pleegt met de kinderbijslag dan dat er daadwerkelijk een kind is.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:58 schreef Sport_Life het volgende:
hmm nee wacht, het lijkt me waarschijnlijker dat het hele verhaal gewoon niet klopt![]()
Het gaat niet over TS maar over broer + schoonzus van TSquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:03 schreef Manu82 het volgende:
Maar is ze in een jaar nooit langs geweest?
Of ben je militair ofzo?
Dan is broer militairquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het gaat niet over TS maar over broer + schoonzus van TS
rekenvoorschrift is wel van haarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Er ligt dus ergens in zijn huis een rekeningafschrift van een rekening die niet op naam van je broer of zijn vrouw staat waarop kinderbijslag vermeldt staat en in plaats van de conclusie te trekken dat de postbode een keer een vergissing heeft gemaakt door de verkeerde enveloppe bij hun in de brievenbus te gooien denken jullie gelijk dat zij in een jaar tijd (!!) een andere vent heeft ontmoet, zich zwanger heeft laten schoppen, bevallen is, als een dolle die zwangere buik is gaan aftrainen, kind gedumpt heeft bij die gozer en daarna weer vrolijk met haar twee andere kinderen op je broer is gaan wachten.
Al geweest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:57 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
hij komt nu hierheen en blijft hier logeren en morgen ga ik naar haar toe.
ondanks dat zij dit heeft gedaan wil ik het leven van haar en haar kind niet op het spel zetten.
ik heb vrij weinig te melden kreeg een deur in me gezicht en de mededeling dat een advocaat het verder zou regelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:52 schreef Re het volgende:
ja update, heb je dat wijf als invalide geslagen, is je pa al door het lint gegaan en heeft de inboedel op straat gesmeten... heeft het illegale kutkind al het brandmerk van de familie op z'n voorhoofd?
update please
tja pa was bang dat zei aast op zijn cafe(zijn levenswerk)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:23 schreef Lllaura het volgende:
Hoe en waarom heeft je vader haar trouwens helemaal dorgelicht?
hij zegt van niet, maar goed hij is opzoek naar een advocaat en ze gaan het zo uitvechten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is niemand in de sociale omgeving van broer die 'm gefeliciteerd heeft met 't kind? Vrouwlief heeft immers een paar maandjes met een dikke buik rondgelopen. Dan moet toch iemand met beide contact hebben
.
moet je wel met iemand omgaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat een vaag lulverhaal. In de eerste post (van gisterenavond notabene, nog geen 18 uur geleden) was het nog dat er eventueel sprake van zou kunnen zijn dat ze bij een ander een kind heeft. Nu is het allemaal al zeker, en worden de advocaten ingeschakeld en weet ik het niet. Niemand heeft dat mens ooit zwanger gezien in het jaar dat die broer weg was. Als dit waar was, dan was dit verhaal als een lopend vuurtje door het dorp/stad gegaan waar dit heeft plaatsgevonden, en had broerlief dit allang van tien verschillende kanten vernomen.
zou jij de deur dichtsmijten, als je wist dat het niet waar is?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef teamlead het volgende:![]()
dus wacht..
Pa heeft een café en 2 zoons. Zoon A valt voor Vrouw A en Pa is bang dat ze uit is op zijn café (), dus wordt Vrouw A volledig doorgelicht.
Vrouw A blijkt brandschoon, maar wantrouwen blijft.. Zoon A en Zoon B hebben niet of nauwelijks contact vanwege iets vaags, maar Zoon A belt wel naar Zoon B als hij een stukje papier vindt waar op staat dat er voor een onbekend kind kinderbijslag wordt overgemaakt. Want na een jaar weg te zijn geweest gaat hij op zolder kijken in een doos die helemaal ver weg gestopt staat....
Zoon A en B komen gebroederlijk tot de conclusie dat Vrouw A dus butien de deur geneukt heeft, zwanger is geworden, bevallen, lijf weer in de plooi, kind ondergebracht bij .... ja bij wie eigenlijk
Zoon A en Vrouw A praten niet met elkaar en Zoon B werpt zich op als bemiddelaar / vredesstichter, maar krijgt de deur in zijn gezicht met een verwijzing naar advocaat.
En niemand heeft dat kind nog gezien of Vrouw A even gevraagd wat er aan de hand is...
En dat moeten we dan ook nog geloven?
GTST heeft geloofwaardigere verhaallijnen
als opeens de "verloren broer" aan de deur staat met zo'n vaag dramaverhaal?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
zou jij de deur dichtsmijten, als je wist dat het niet waar is?
als er geen kind was, dan had ze me binnen gelaten en was ze met een verklaring gekomen![]()
![]()
ik doe het alleen voor ma, omdat zij het graag wil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
als opeens de "verloren broer" aan de deur staat met zo'n vaag dramaverhaal?
Ja
Zij ze dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:49 schreef tv-zoeker het volgende:
ik doe het alleen voor ma, omdat zei het graag wil.
ok, ik speel wel ff mee...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
als er geen kind was, dan had ze me binnen gelaten en was ze met een verklaring gekomen![]()
![]()
of zei ze dat?quote:
ik ben het tegenovergestelde van me broerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:53 schreef Re het volgende:
[..]
ok, ik speel wel ff mee...
wat had je gedacht, die lieverd van een broer van je zal wel (geheel conform de regels binnen jouw familie) compleet uit zijn ster zijn gegaan en er misschien wel flink op los geramd hebben... ja dan zou ik ook geen behoefte hebben aan een broertje heethoofd nummer 2...
Zei zij dat toch? En zei die dat zij is zein moeder.quote:
nee... hei zij niet dat zei dat zij, dat zeg jei!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zei zij dat toch? En zei die dat zij is zein moeder.
Ja... een kindquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:57 schreef F04 het volgende:
Misschien houd ze wel iets achter...
Dat TS de vader is van dat mysterieuze kind?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:57 schreef F04 het volgende:
Misschien houd ze wel iets achter...
Ben ik de moeder van TS?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef teamlead het volgende:
nee... hei zij niet dat zei dat zij, dat zeg jei!
jij bent die schoonzus tochquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:00 schreef tv-zoeker het volgende:
ze gaan het maar met advocaten uitvechten, broerlief zit inmiddels in een hotel en ik ga een pilsje drinken op het terras
ik hoor later wel weer hoe het afgelopen is.
of in de koelkastquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:04 schreef Leonos het volgende:
Misschien zit die baby wel in een kelder
soms moet je je hollandse nuchterheid gewoon gebruiken, iedereen het huis uit trappen alles vergeten en lekker een pilsje gaan drinken.quote:
dus hij heeft inderdaad alles en iedereen aan gort geslagen daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:54 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik ben het tegenovergestelde van me broer
De TV is toch wel heel gebleven ? De TS is daar naar op zoek namelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
dus hij heeft inderdaad alles en iedereen aan gort geslagen daar
Zo is 't mien jong!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:10 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
soms moet je je hollandse nuchterheid gewoon gebruiken, iedereen het huis uit trappen alles vergeten en lekker een pilsje gaan drinken.
Direct al een advocaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:00 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
ik heb vrij weinig te melden kreeg een deur in me gezicht en de mededeling dat een advocaat het verder zou regelen![]()
Wat een goed argument!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:03 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Wat een goed argument!
Ik wou deze makkelijke redenering ook even uitproberen. dus ik ben naar mijn buurman gegaan, aangebeld en toen hij open deed meteen geconfronteerd met de feiten, "er was laatst bij mij ingebroken, tv en dvd speler gejat, en dat heb jij gedaan! Geef mijn tv en dvd speler terug!". Smijt hij zo de deur dicht, liet me niet eens even binnen om met een verklaring te komen. Nou dan moet hij het wel hebben gedaan.
Ik ben nog even doorgegaan en wat blijkt, iedereen hier in mijn buurt hier heeft mijn tv en dvd speler gejat.hufters!
Hier zijn we ook eigenlijk nog benieuwd naar.quote:in het verleden zijn er dingen gebeurd met mijn vriendin en me broer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |