abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 3 augustus 2008 @ 14:31:22 #51
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60526456
E.T. dat had Milo ook een paar weken geleden. Eentje op zijn voorhoofd, een op zijn kruin en een stuk of 6 op zijn rechterarmpje. Hij was er niet ziek van, had geen jeuk etc etc. Ik heb het maar gewoon in de gaten gehouden en ze zijn langzaam opgedroogd en weggetrokken. Echt heel raar. Ik zat eerst nog te denken aan iets van zandvlooien o.i.d. maar eigenlijk heb ik geen idee wat het was
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:58:05 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60526915
zandvlooien was mijn gedachte ook (alleen zijn we niet in de buurt van zand oid geweest)

We zullen wel zien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60531060
Linde had vandaag een date met 3 mannen: Devin, Ethan en Eli op de kinderboerderij Erg leuk om die ukkies zo bij elkaar te zien
pi_60531120
leuk Linde!!! jij een mannelijke harem in de regio amsterdam.
Pepijn hier regio den haag alleen maar vrouwen!
toch eens mixen
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:22:22 #55
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60535058
Wij zijn er weer.
Thies heeft genoten, en wij ook. De zee vond hij in het begin maar eng, dus dat idyllische plaatje dat ik in mijn hoofd had zag er wat anders uit, maar het strand was geweldig.
En inmiddels komt het praten ook wat meer op gang.

Sterkte met de vlekken en pukkels. Hier laatst ook ineens een romp vol met vlekjes (ik vreesde voor waterpokken, net voor we met vakantie gingen), maar de dag erop waren ze weer weg.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:25:30 #56
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60535147
Thies en Moonah! Die zee is ook maar wat imposant als je zo klein bent (als je iets groter bent trouwens ook).

En die rode vlekjes, zo raar zijn ze soms ja. Ik heb het afgelopen jaar minstens drie keer gedacht de pokken op bezoek te hebben, maar telkens was het iets anders.

Wat zegt Thies allemaal? Zee?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60535163
Welkom terug Thies. De zee is vast eng als je die niet kent. Maar strand is ook leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:30:30 #58
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60535271
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef PM-girl het volgende:
Wat zegt Thies allemaal? Zee?
Nou, komt het lijstje :

Thies (=zichzelf en alle andere kinderen)
Hoef (=hond)
Húúúúú (=paard én nijlpaard )
Gggggggr (=varken)
Mama
Bah
Bah (=bal)
Boe (=kiekeboe)
Boe (=vallen)
Hui-uis (=alle gebouwen)
Neus
Daar
Die
En op vakantie heb ik twee keer 'water' gehoord.

Dawast geloof ik.
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:33:35 #59
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60535372
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:30 schreef Moonah het volgende:
Húúúúú (=paard én nijlpaard )
Oftewel: paardachtigen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 3 augustus 2008 @ 22:26:23 #60
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60536738
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Oftewel: paardachtigen
Jaaaaah! Ik weet het nog!
't Is toch de zuidelijke regio he, waar die voorkomen!
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:09:41 #61
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60542812
thies en Moonah WB

Hier hebben we heeeeeel leuk nieuws gehad. Maud wordt een nicht. Over een half jaartje is ze niet meer de jongste in de familie. Mijn zusje is zwanger van de derde Ben zoooooooooooo blij voor d'r en ik rammel er alleen meer door..... hmmmmmmm

Verder gaat het lekker hier. Maud zit middenin een sprong en vind dan dat ze ook weer opeens nachtvoeding nodig heeft. Gek ding. Over terug gaan naar je baby-tijd gesproken..... Ach, het is een fase zullen we maar denken....
pi_60543495
Leuk Moonah ! Lijkt me echt geweldig als het praten begint. En Chacama, weer tante ! Gefeliciteerd !

Wij zijn nu bij mijn ouders. Heerlijk uitgeslapen en volgens mij zijn ze fietsen. Of ze hebben zich verstopt....Heerlijk !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 4 augustus 2008 @ 09:52:39 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60543821
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:09 schreef chacama het volgende:
thies en Moonah WB

Hier hebben we heeeeeel leuk nieuws gehad. Maud wordt een nicht. Over een half jaartje is ze niet meer de jongste in de familie. Mijn zusje is zwanger van de derde Ben zoooooooooooo blij voor d'r en ik rammel er alleen meer door..... hmmmmmmm

Verder gaat het lekker hier. Maud zit middenin een sprong en vind dan dat ze ook weer opeens nachtvoeding nodig heeft. Gek ding. Over terug gaan naar je baby-tijd gesproken..... Ach, het is een fase zullen we maar denken....
wat leuk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60544000
Chacama gefeliciteerd En Moonah met kletsende Thies welkom terug
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:08:45 #65
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60544077
wb Thies & Moonah!

En gefeliciteerd Chacama!

Devin en Ethan waren gisteren wel erg van elkaar gecharmeerd, maar Eli en Linde waren niet zo onder de indruk van de wildebrassen, geloof ik
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60544156
Devin en Ethan zijn zeker aan elkaar gewaagd Jellyrose. Echte lekkere drukke, klimmende jochies Linde is meer van het zitten en een kwartier vermaken met een doosje rozijntjes. Mijn lekkere tutje ging dat ook huilen toen de 2 mannen op de superwipkip op haar gingen leunen

Ze is op de terugweg lekker in slaap gevallen in de tram en ik heb haar thuis zo met maxicosi en al haar kamer ingereden waar ze nog tot 7 uur geslapen heeft

Daarna lekker eten, in bad en nog even spelen. Ze had nog best trek dus vogelpoep alleen is niet zo voedzaam
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:23:59 #67
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60546690
Zijn er nog foto's van het circus met die kleintjes Stiemie?

Chacama, van harte gefeliciteerd. Woont je zus in de buurt?

wb Moonah en Thieske

Mijn pokkekindje ligt bijna te slapen dus ik hoop zo even snel het pokketopic door te kunnen lezen
Tis vandaag wel stukken erger met de pokken. 'Gelukkig' maar, het mag nog wel ietsje erger worden want ik wil natuurlijk niet dat hij het nog eens krijgt. Helaas (moneywise) moest ik er voor thuisblijven en kon hij niet terecht op het KDV. Hopelijk is het aan het einde van de week allemaal ingedroogd.
Wel jammer dat ik hem niet kan uitleggen dat hij niet mag krabben... Ik heb de pokken ingesmeerd met tandpasta dus hij ziet er echt niet uit vandaag Maar hij ruikt wel lekker frips
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:30:35 #68
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60546831
Nou, succes met je pokkejong Rocka.
Ik smeerde vroeger altjd tandpasta op mijn pukkels.
pi_60547040
Er zijn foto's Rocka maar ik wacht even op antwoord van iedereen die erbij was of ik ze online mag zetten

Ah Brent dus toch de waterpokjes Heeft ie er naast de jeuk nog last van?
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:01:22 #70
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60547538
Hij is een beetje jengeldepengel, oftewel een algehele malaise incluis een hoop drama nu en dan. Als ik het woord nee zeg dan weegt zijn lip opeens weer een halve kilo. Vannacht moest ie wel huilen en zei hij de hele tijd au Dat was wel zielig. Ik heb hem een zetpil gegeven en warempel 10 minuten later zat hij al weer te babbelen en dingen te benoemen maar slapen ho maar, dus hij heeft heerlijk diep geslapen in ons bed. Wij op de randen en hij in het midden
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60547959
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij is een beetje jengeldepengel, oftewel een algehele malaise incluis een hoop drama nu en dan. Als ik het woord nee zeg dan weegt zijn lip opeens weer een halve kilo. Vannacht moest ie wel huilen en zei hij de hele tijd au Dat was wel zielig. Ik heb hem een zetpil gegeven en warempel 10 minuten later zat hij al weer te babbelen en dingen te benoemen maar slapen ho maar, dus hij heeft heerlijk diep geslapen in ons bed. Wij op de randen en hij in het midden
Agossie Dat van 'au' klinkt wel heel zielig hoor. Beterschap voor Brent
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:29:31 #72
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60548252
Brent, kleine grote vent. Heel veel beterschap met je pokken. Rotdingen

Mijn zus woont helaas niet in de buurt. Zij in Brabant en ik dus in Zeeland. Zo'n twee uur van elkaar vandaan. Maar ik heb wel aangeboden om de meidenspullen nog maar even te bewaren. Ze heeft nu twee jongens en je zult nu net zien dat ze een meisje bakken. Dan is het toch handig als ze wat spullen van mijn krijgt ookal wordt dit kindje net als de grote broers een voorjaarskindje. Oh en als het goed is zal het of op de 13e of de 18e geboren worden.... waarom
- Fleur: 14 augustus
- Neefje 1: 15 maart
- Maud: 16 november
- Neefje 2: 17 januari

Dus de volgende is logischer wijs of een dag eerder of een dag later. Is toch wel zo makkelijk voor het onthouden
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:19:36 #73
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60549421
Lopende Anna is ook direct een kleine brokkenpiloot geworden...Bloedende tong, sneetje in haar wenkbrauw en een kras tussen haar ogen (omdat ze langs mijn ring viel )
Maar wat moet ik vreselijk lachen om zo'n waggelende kip, zeg...

Beterschap voor alle zieke kindjes en een applaus voor alle kindjes die weer van alles kunnen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60549762
ow ow anna toch!! kijk je wel uit?

je moet morgen Pepijn maar ff aansteken. Die doet nog steeds niet meer dan 3-5 stapjes los. Want vallen is leuk en kruipen is snel Dus waarom zou je lopen
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:37:03 #75
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60549827
Milo loopt al een half jaar, maar ik hou nog steeds mijn hart vast hoor. Hij valt regelmatig of stoot ergens tegenaan (zijn wang tegen de punt van de salontafel bijvoorbeeld). Afgelopen weekend zette hij even de sprint erin bij ons in de achtertuin en viel keihard languit en op zijn voorhoofd. Pfff een enorm geschaafd ei op zijn voorhoofd, geschaafde handjes en knietjes. Na het troosten en wat vallen en stoten gel, weer aan het spelen in zijn speelhuisje en ja hoor... kledderem hij gaat weer onderuit. Toen zijn we maar naar binnen gegaan omdat ik het niet meer kon aanzien dat hij weer op de stenen zou vallen. Volgens Slaapvriendje was dat lichtelijk overdreven van mij, maar ik kon het gewoon niet weer aanzien voor die dag
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')