Nou, komt het lijstjequote:
Oftewel: paardachtigenquote:
Jaaaaah! Ik weet het nog!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:09 schreef chacama het volgende:thies en Moonah WB
Hier hebben we heeeeeel leuk nieuws gehad. Maud wordt een nicht. Over een half jaartje is ze niet meer de jongste in de familie. Mijn zusje is zwanger van de derdeBen zoooooooooooo blij voor d'r en ik rammel er alleen meer door..... hmmmmmmm
Verder gaat het lekker hier. Maud zit middenin een sprong en vind dan dat ze ook weer opeens nachtvoeding nodig heeft. Gek ding. Over terug gaan naar je baby-tijd gesproken..... Ach, het is een fase zullen we maar denken....
Agossiequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij is een beetje jengeldepengel, oftewel een algehele malaise incluis een hoop drama nu en dan. Als ik het woord nee zeg dan weegt zijn lip opeens weer een halve kilo. Vannacht moest ie wel huilen en zei hij de hele tijd auDat was wel zielig. Ik heb hem een zetpil gegeven en warempel 10 minuten later zat hij al weer te babbelen en dingen te benoemen maar slapen ho maar, dus hij heeft heerlijk diep geslapen in ons bed. Wij op de randen en hij in het midden
Ahh..wat zielig voor die kleine manquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij is een beetje jengeldepengel, oftewel een algehele malaise incluis een hoop drama nu en dan. Als ik het woord nee zeg dan weegt zijn lip opeens weer een halve kilo. Vannacht moest ie wel huilen en zei hij de hele tijd auDat was wel zielig. Ik heb hem een zetpil gegeven en warempel 10 minuten later zat hij al weer te babbelen en dingen te benoemen maar slapen ho maar, dus hij heeft heerlijk diep geslapen in ons bed. Wij op de randen en hij in het midden
Agos, dat klinkt wel heel zielig idd..:{quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Vivi... er was echt niets grappigs aan toen ik hem net uitkleedde en gebadderd heb. Ik schrok nogal van die grote puskoppige vlekken op zijn lijfje. En toen ik 'hiep hiep hoera!' riep (dan kan ik onder zijn armpjes afdrogen) had ik bijna de tranen in de ogen staan van de pukkels die in zijn oksels en zij zaten. Die leken me zo lastig veel pijn doen...
En nu is ie blauw gevlekt want de witte tandpasta was op en ik dacht beter iets met menthol dan niets
Alleen in mijn slaapkamerquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:24 schreef Lois het volgende:Viev
Wie heeft er dan ook witte vloerbedekking met een kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |