Leek mij een goede zet van TS. Misschien ben ik autist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De gehele conversatie met haar, net alsof je het dan over een of andere gare Japanse gast gaat hebben.
Of je moet autistisch zijn natuurlijk!
Stedelijk denk k.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
ik ben benieuwd in welk musuem je werkt , als ik erachterkom houden we daar een klb baggermeet![]()
Ik gok Nemo trouwens
Het is Takeru.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:58 schreef VeX- het volgende:
+1 Tekeru Kobayashi verwijzing
* Dickbride maakt mental note.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:27 schreef SeLang het volgende:
Jammer Ananas, gemiste kans!
Japanse chicks zijn exteem makkelijk en doen alles op de eerste date, ook de niet-sletjes. Reeele scoorkans.
In tegenstelling tot Chinese- en Koraansen enzo, dat duurt maanden (tenzij je een enorme slet treft).
Dun boekje idd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Nu te koop in de boekenwinkel naast De_Boswachter: Mijn leven ''
http://www.marktplaats.nlquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet waar, je kan ze toch niet verkopen.
dat is een leugenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef Duder het volgende:
HOAX!!!! De_ananas smeert namelijk boter aan de buitenkant van zijn tosti, dat staat gelijk aan homoseksualiteit
Waar blijven al jouw goede topics jong vuillak.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:28 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic
En als je het even niet weet bel je RSie maar even op 14.gifquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:10 schreef RSie het volgende:
volgende keer ff netjes in het Japans jezelf voorstellen (watashi wa Ananas-des) gegarandeerd dat ze direct voor je valt, datzelfde effect heeft het gebrekkige nederlands van spaanse proppers in Lloret op hollandse bakvisjes.
en daarna spreek je de volgende 2 woorden uit: Kijo Himodeska. (ben je vrij vanavond, maar dan erotisch getint). als ze daarop antwoord met een glimlach zit je geramd, als ze je direct boos aankijkt weet je dat je te ver bent gegaan.
Had ik het dan nog meer aan moeten dikken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef -Willempie- het volgende:![]()
Leuke OP. Wel een beetje een flauwe reactie van die chick.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Had ik het dan nog meer aan moeten dikken?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wees blij dat je geen foto van je hamburgers hebt laten zien, dan had ze je helemaal ge KAME-HAME HAAAAAAAAAAAA!!! ,t
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |