abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63096274
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:05 schreef Sloffie het volgende:

Sporthoofdstad? Nog niks van gemerkt! Laatst wel een keer in de sportbar geweest bij gebrek aan beter. 00:15: laatste drankje
Whistler is wel helemaal aan het verbouwen, vooral highway 99, die ligt helemaal open door de enorm vele wegwerkzaamheden!
Ja dat zijn ze schijnbaar van plan. Property tax gaat heel snel omhoog daar schijnbaar om het maar te kunnen financieren.

King road zit net paralel aan de snelweg, tussen de universiteit en Clearbrook road. De gevangenis zit er trouwens ook aan
Universiteit ben ik wel regelmatig langs gekomen. Dan moet ik dus ook wel een aantal keer op King Road zijn geweest. Ik ben trouwens aan het kijken naar de kosten van UFV. Weet jij hoe die aangeschreven staat?

Fraser river, bij Mission het water in en dan bijde kanten op eigenlijk. Sturgeon's gevangen van 1.5 tot 2.5 meter met niet al teveel moeite!
Ah in Mission. Daar ben ik maar een paar keer geweest. Een keer om de trein te pakken, af en toe naar de bios en ik ben er wezen schieten in het bos. Die snelweg naar Mission wordt toch ook aangepakt?

Tips voor plekken in Vancouver waar je geweest moet zijn (ook nightclubs)?
Voor uitgaanstips moet je bij WooZ zijn. Die is er vaak uitgeweest. Het enige wat ik me kan herinneren is Yuk Yuk's (comedyclub wel een aanrader) en een of andere Irish Pub waar ik de naam niet van zou weten.
En mooie, herkenbare foto's
pi_63202540
Hoe moeilijk is het nou om in Canada een (goede) baan te vinden?
Ik speel zelf ook wel eens met de gedachte om op een dag te emigreren, maar het hele carrièreverhaal houdt me tegen. Ik doe nu in Nederland een master, en ik zou het een beetje zonde vinden als ik hier in Canada niks aan heb, en op een laaggeschoold baantje terecht kom. Heeft iemand hier ideeën over?
  donderdag 13 november 2008 @ 23:16:20 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63207163
vandaag eerste stap gezet naar een Work&Holiday visum voor Canada De formulieren voor Verklaring omtrent Gedrag opgestuurd naar de ambassade

Binnenkort begint de applicatie van het visum voor 2009 en daar wil ik op tijd bij zijn. Verder kan ik meedoen aan een soort van Job Fair in Australie komende zomer (aangezien ik daar dan toch ben). Is oorspronkelijk alleen voor Australiers, maar ze willen me wel helpen met het zoeken van een baan. Dan zou ik dus al zeker zijn van een (wintersport)-baantje en een onderkomen Hopelijk gaat dat allemaal lukken Ik zou dan voor 5-6 maanden gaan werken in een wintersportgebied in Canada
The line is a dot to you!
pi_63218827
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:16 schreef kepler het volgende:
vandaag eerste stap gezet naar een Work&Holiday visum voor Canada De formulieren voor Verklaring omtrent Gedrag opgestuurd naar de ambassade

??? Waarom heb je die al naar de ambassade opgestuurd? Mag toch pas vanaf 11 December je papieren opsturen voor 2009? Alles wat te vroeg is sturen ze toch weer terug. Of snap ik 't nou niet?

Kan zelf ook niet wachten totdat 't 11 December is dan kan ik tenminste 't hele boeltje opsturen
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:53:40 #125
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_63240194
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:16 schreef kepler het volgende:

Binnenkort begint de applicatie van het visum voor 2009 en daar wil ik op tijd bij zijn. Verder kan ik meedoen aan een soort van Job Fair in Australie komende zomer (aangezien ik daar dan toch ben). Is oorspronkelijk alleen voor Australiers, maar ze willen me wel helpen met het zoeken van een baan. Dan zou ik dus al zeker zijn van een (wintersport)-baantje en een onderkomen Hopelijk gaat dat allemaal lukken Ik zou dan voor 5-6 maanden gaan werken in een wintersportgebied in Canada
Toevallig in de buurt van Whistler? Daar worden namelijk een boel van de olympische winterspelen 2010 gehouden, booming business daar op dit moment
pi_63299631
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:07 schreef missymuffet het volgende:
Haha ja kijk,...smaken verschillen. Vind Edmonton juist leuk, heerlijk om langs te River Valley te wandelen, en dan zo de andere kant van de stad te zien. En waar je nog gewoon uit kan gaan zonder dat je overal entree voor moet betalen! (dat viel me toch zó tegen in Vancouver, meeste plekken waar je kwam, een rij van hier tot tokio, en dan moest je ook nog entree betalen, en als je eenmaal binnen bent, en het is niks,...tja dan is 't balen voor je)
Ach heb me ook wel vermaakt in Vancouver hoor, daar niet van, maar toen ik zelfs 2 jaar niet in Edmonton was geweest, en weer terug kwam, voelde het net alsof ik nooit was weggeweest.

Ik heb bijna een jaar in Edmonton gewoont en vond het inderdaad een erg fijne stad. Groot, maar overzichtelijk en veelal vriendelijk (iets wat ik het tegenovergestelde van Calgary vind). Ik woonde redelijk dichtbij Rexall Place en de prachtige vallei met tal van sport en relax mogelijkheiden.

Veel mooie oudere buurten met statige huizen langs brede lanen maar ook redelijk veel nieuwbouw in de suburbs. De binnenstad is redelijk saai met veel kantoorgebouwen en een redelijk ondergronds winkelcentrum en wat andere uitgaansgelegenheden. Whyte Ave is een stuk levendiger met barretjes en exotische winkeltjes, en een van de beste icecream winkeltjes in Western Canada!

Als je de natuur in wilt is het eventjes rijden naar het westen maar de foothills met uitgetrekte naaldbossen, snelstromende riviertjes en rustige meren zijn prima te doen in het weekend.

Toen ik er woonde (jeetje alweer 8 jaar geleden bereken ik nu), was er volop werkgelegenheid in alle sectoren en de levenskosten waren relatief laag vergeleken met andere Canadeze steden van dit formaat. Ik weet niet of dit nog steeds zo is.

Ik werkte destijds als Contractor (vooral schilderwerk) bij de vele huizen bouwers die deze huizen woonklaar maken op hun bouwplaats en dan vervoeren en installeren op een perceel ergens in of rond de stad.

Ik heb nog steeds een beetje heimwee naar m'n Edmonton maar ben nu nog redelijk gelukkig in Regina .
  maandag 17 november 2008 @ 23:41:29 #127
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63304870
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:57 schreef missymuffet het volgende:

[..]

??? Waarom heb je die al naar de ambassade opgestuurd? Mag toch pas vanaf 11 December je papieren opsturen voor 2009? Alles wat te vroeg is sturen ze toch weer terug. Of snap ik 't nou niet?

Kan zelf ook niet wachten totdat 't 11 December is dan kan ik tenminste 't hele boeltje opsturen
nou voor een verklaring van goed gedrag moet de betreffende instantie de formulieren ook invullen (in dit geval de Canadase ambassade). Deze verklaring heb je vervolgens weer nodig om het uiteindelijke visum aan te vragen. Aangezien het aanvragen en verwerken van zo'n verklaring een tijdje kan duren (2-4 weken) heb ik die alvast aangevraagd

Dan kan ik, zodra de inschrijving voor het visum begint, gelijk alles opsturen. Althans, zo heb ik het begrepen
pi_63305426
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:41 schreef kepler het volgende:

[..]

nou voor een verklaring van goed gedrag moet de betreffende instantie de formulieren ook invullen (in dit geval de Canadase ambassade). Deze verklaring heb je vervolgens weer nodig om het uiteindelijke visum aan te vragen. Aangezien het aanvragen en verwerken van zo'n verklaring een tijdje kan duren (2-4 weken) heb ik die alvast aangevraagd

Dan kan ik, zodra de inschrijving voor het visum begint, gelijk alles opsturen. Althans, zo heb ik het begrepen
Hmmm....dat heb ik zo niet gedaan (ook vorig jaar niet)
Ik ben gewoon naar de gemeente gegaan, met de uitgeprinte versie van de website waarop staat dat ik een verklaring van goed gedrag nodig heb voor een visum en het adres van de ambassade, en dat was okay. Binnen 2 weken lag mijn verklaring van goed gedrag op de mat.
(nu hoop ik dus wel dat er dus niks veranderd is, want ben van plan om volgende week alles op te sturen)
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:48:26 #130
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63325309
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:00 schreef missymuffet het volgende:

[..]

Hmmm....dat heb ik zo niet gedaan (ook vorig jaar niet)
Ik ben gewoon naar de gemeente gegaan, met de uitgeprinte versie van de website waarop staat dat ik een verklaring van goed gedrag nodig heb voor een visum en het adres van de ambassade, en dat was okay. Binnen 2 weken lag mijn verklaring van goed gedrag op de mat.
(nu hoop ik dus wel dat er dus niks veranderd is, want ben van plan om volgende week alles op te sturen)
hmm, ja zo zou het ook kunnen inderdaad
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:59:49 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63331911
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:57 schreef missymuffet het volgende:

[..]

je kan hem trouwens al eerder opsturen
quote:
For citizens of The Netherlands:

Applications for all 2009 Youth Mobility Programs will be accepted as of the 24th of November 2008. Applications which arrive before this date will not be accepted and will be returned to sender.
pi_63333744
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:59 schreef kepler het volgende:

[..]

je kan hem trouwens al eerder opsturen
[..]

Jaa ik weet het! (maja toen ik dat typte was dat nog niet bekend.
Zie dat er sowieso wat dingen zijn veranderd. Sommige positief,..andere niet zo.
(heel fijn dat je nu wel met een 'one-way ticket' mag reizen.
minder fijn dat je nu voor elk visum maar 1x in aanmerking komt,...maar hoop stiekem dat ze dat volgend
jaar weer terug veranderen)
Maar mijn brief gaat dus volgende week op de bus, en dan duimen draaien maar.
pi_63350588
Canada is en blijft een geweldig land! ga er over een paar jaar 1 jaar voor mn studie naar toe, en ben ook van plan er te gaan wonen. Ik kan niet wachten!
pi_63350922
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:03 schreef missymuffet het volgende:

[..]

Zie dat er sowieso wat dingen zijn veranderd. Sommige positief,..andere niet zo.
minder fijn dat je nu voor elk visum maar 1x in aanmerking komt,...maar hoop stiekem dat ze dat volgend
Ja ik had sommige info nog niet eerder gezien, maar ik keek toevallig gister en zag dat ook staan.

Ik ben er nog niet uit wat ik moet doen. School is een drama en zelfs mijn mentor gaf toe dat het schandalig is. Maar als ik mijn P heb dan kan ik naar de uni gaan en anders zou ik undergraduate moeten doen. Twijfels twijfels twijfels..
  woensdag 19 november 2008 @ 18:36:34 #135
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63352078
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:03 schreef missymuffet het volgende:

[..]

ik ga het dit weekend uitzoeken en invullen. Hopelijk krijg ik snel die verklaring van goed gedrag en dan doe ik ook alles op de post
  donderdag 20 november 2008 @ 21:54:14 #136
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63387207
ah, de ingevulde formulieren (voor verklaring van gedrag) terug van de Ambassade

Snel gedaan
pi_63496853
Yep, overal in het nieuws, inderdaad!!
 FR
pi_63496942
ik had er eigenlijk niks van gehoord, maar ben de laatste dagen ook extreem druk met andere dingen Wel dik als er zon ding over je huis komt vliegen, is wel ff wat anders dan een bus met 350 man die daar excessief belasting voor moesten betalen
pi_63498123
wel droog trouwens dat jullie daar allemaal in de sneeuw zitten, terwijl het hier dagen achtereen zonnig en (relatief) warm is
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:59:11 #141
236337 EelcoIV
Kookeiland.net
pi_63514688
* EelcoIV zegt hallo vanuit Waterloo, ontario.
Studeer aan University of Waterloo, maar Canada valt mij nogal tegen. Heeeeeel veel regels, paspoort meenemen naar de kroeg, geen goed restaurant te vinden etc.

Achja we kunnen iig sleetje rijden
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:10:12 #142
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63515085
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:59 schreef EelcoIV het volgende:
Studeer aan University of Waterloo, maar Canada valt mij nogal tegen. Heeeeeel veel regels, paspoort meenemen naar de kroeg, geen goed restaurant te vinden etc.

regels hebben wij hier in NL ook

Paspoort meenemen moest ik ook in Nieuw Zeeland en Amerika. De 2 keer dat ik in Canada naar de kroeg ben geweest tijdens mn vakantie had ik geen paspoort nodig trouwes

edit: in het Oosten van NL kan je nu ook sleetje rijden trouwens

[ Bericht 7% gewijzigd door kepler op 25-11-2008 19:16:02 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:12:31 #143
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_63515159
quote:

Kleine stad zeker? Lijkt me niet echt maatgevend voor heel Canada
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_63515653
quote:

Veel regels Hier is het juist vet relaxed, zeker in verhouding met NL. En ID in de kroeg went wel hoor, ik laat meestal gewoon m'n rijbewijs zien.. En restaurants zijn hier gewoon iets anders
pi_63521681
quote:

Dat ligt dan denk ik meer aan de omgeving.
pi_63537142
paspoort meeneemen naar de kroeg?
Hoe zit het eigelijk, moet je in Canada net als in Nederland jezelf altijd kunnen legetimeren.. m.a.w. moet ik altijd mn paspoort meeneemen waar ik ook ga?
Of zal mn ID kaart ook voldoende zijn als 'eerste' legetimatie
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
pi_63538701
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef axz0l het volgende:
paspoort meeneemen naar de kroeg?
Hoe zit het eigelijk, moet je in Canada net als in Nederland jezelf altijd kunnen legetimeren.. m.a.w. moet ik altijd mn paspoort meeneemen waar ik ook ga?
Of zal mn ID kaart ook voldoende zijn als 'eerste' legetimatie
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me als ik uitga. Zowel hier als toen ik in Canada zat en dat was genoeg. Ik weet niet of je je altijd moet kunnen legitimeren.
pi_63556079
vandaag lag er trouwens sneeuw hier wel bijzonder weinig (NLse hoeveelheid), dus na een dag volle zon was het meeste al wel weer weg
pi_63562606
Ga vandaag alles op de bus doen!
(keep your fingers crossed!) Hoop eigelijk dat ik voor 2009 antw. heb, maar denk het eigelijk wel. (en dan natuurlijk wel positief antwoord he)

Btw misschien dat ik erover heen gelezen heb, maar ik kon niet vinden dat je er dit keer een 'return'envelop in moest doen. Heb het wel maar gedaan, die postzegel boeit dan ook niet meer.
  vrijdag 28 november 2008 @ 06:22:45 #150
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_63585430
quote:
Ze zeggen dat je vanaf hier dat licht er van ook zou moeten kunnen zien... Ik zal wel niet goed opgelet hebben of zo
quote:

ID in de kroeg zijn ze enorm streng om, dat klopt. Voor de rest heb ik van regels nog heel weinig last gehad. Contract tekenen voor werk? Nog nooit van gehoord, ik heb nog niks getekend zelfs en toch elke maand loon

Restaurants heb je hier in overvloed, kroegen daar in tegen weer niet en als je die hebt zuigen ze meestal
pi_63585659
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 06:22 schreef Sloffie het volgende:

[..]

Ze zeggen dat je vanaf hier dat licht er van ook zou moeten kunnen zien... Ik zal wel niet goed opgelet hebben of zo
[..]

Gemiste kans
  vrijdag 28 november 2008 @ 07:24:49 #152
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_63585688
Ik ben in Januari weer eens in Canada. Ditmaal laat ik mijn Nederlandse paspoort gewoon lekker thuis.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_63708345
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 07:24 schreef maartena het volgende:
Ik ben in Januari weer eens in Canada. Ditmaal laat ik mijn Nederlandse paspoort gewoon lekker thuis.
Amerikaans paspoort?
pi_63721588
quote:
Op woensdag 3 december 2008 02:05 schreef LoggedIn het volgende:
er lag vandaag echt sneeuw
Mag verdomme ook wel eens. Het is december
pi_63751926
Iemand eigelijk enig idee hoe lang het ongeveer duurt eer je antw. krijgt van de ambassade?
(ik ongeduldig? Echt niet...)
Kan me vorig jaar herinneren met mijn WHP dat ik 't voor het jaar om was mijn brief had.
Weet niet of YWEP ook zo snel gaat.
pi_63992570
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef tevebe het volgende:

[..]

Mag verdomme ook wel eens. Het is december

Op sommige plekken zak je nu weg tot boven je knieën Beat that NL
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:43:16 #158
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63992672
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:29 schreef missymuffet het volgende:
Iemand eigelijk enig idee hoe lang het ongeveer duurt eer je antw. krijgt van de ambassade?
(ik ongeduldig? Echt niet...)
Kan me vorig jaar herinneren met mijn WHP dat ik 't voor het jaar om was mijn brief had.
Weet niet of YWEP ook zo snel gaat.
goede vraag, ik heb hem ook deze week op de post gedaan. Nu heb ik nog even de tijd, maar lijkt me wel handig om te weten of ik het visum heb voordat ik vertrek op reis
pi_63993211
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:39 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Op sommige plekken zak je nu weg tot boven je knieën Beat that NL
Waar is die foto gemaakt? Komt me bekend voor nl.
pi_63994047
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:06 schreef tevebe het volgende:

[..]

Waar is die foto gemaakt? Komt me bekend voor nl.
Ergens in de buurt van Banff (kwamen we onderweg tegen).
pi_63995181
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:44 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ergens in de buurt van Banff (kwamen we onderweg tegen).
Bow Valley Parkway toevallig? Ik kan de foto niet precies plaatsen, maar weet wel dat ik op hetzelfde punt ben geweest
pi_63997112
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef tevebe het volgende:

[..]

Bow Valley Parkway toevallig? Ik kan de foto niet precies plaatsen, maar weet wel dat ik op hetzelfde punt ben geweest
Hmm, daar hebben we wel gereden idd, dus zou goed kunnen
pi_64038844

Wat een bikkel

Sloffie hoe bevalt de kou/sneeuw in Abby?
pi_64151618
Ik heb mijn visum! (voor YWEP) ben zoo blij, echt een pak van mijn hart.
Was zo gestressed de laatste dagen.
Dus eind Januari ga ik weer
pi_64152554
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef missymuffet het volgende:
Gefeliciteerd
pi_64153334
nou, het zit er bijna op Vanavond mag ik het vliegtuig weer in, terug naar het land der belastingen, achterlijke verboden en het westerse 3e wereld wegennet
pi_64158965
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef LoggedIn het volgende:
nou, het zit er bijna op Vanavond mag ik het vliegtuig weer in, terug naar het land der belastingen, achterlijke verboden en het westerse 3e wereld wegennet
Ik leef met je mee

Goede vlucht gewenst..
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:47:21 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64159189
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef missymuffet het volgende:
cool, wanneer had jij alles opgestuurd?
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:32:09 #169
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_64168856
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:58 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bikkel

Sloffie hoe bevalt de kou/sneeuw in Abby?
Goed! Wel enorm druk bezig met sneeuwploegen en zout strooien, laatste 3 dagen op weinig normale tijden genoeg geslapen. Zondag begint het weer te sneeuwen hier dus we zijn alweer mooi voorbereid:)
pi_64171533
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:47 schreef kepler het volgende:

[..]

cool, wanneer had jij alles opgestuurd?
Heb het de 27ste op de bus gedaan.
Duurde iets van 3 weken.
Vrij snel nog eigelijk.
pi_64177522
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Sloffie het volgende:

[..]

Goed! Wel enorm druk bezig met sneeuwploegen en zout strooien, laatste 3 dagen op weinig normale tijden genoeg geslapen. Zondag begint het weer te sneeuwen hier dus we zijn alweer mooi voorbereid:)
Ja ik zie dat het nu -11.5 is en dat er morgen 'blowing snow' is. M'n tante was er iig helemaal niet blij mee
pi_64182568
Aahhh, ik begin ook aardig gestresst te raken. Mijn verklaring van goed gedrag duurde een eeuwigheid, dus die heb ik pas een dikke week geleden op kunnen sturen (de rest hadden ze al wel bij de ambassade). De uni wil dat ik eind december aankom, dus het wordt wel heel erg krap nu. Streeeessss.

Gelukkig heb ik sinds gisteren wel officieel woonruimte:

.

Is een woonwijk waar enkel graduate students wonen, een minuutje of twee lopen van het gebouw waar ik colleges zal volgen en mijn experimenten zal uitvoeren. Ik deel mijn huisje met een andere student, ieder een eigen kamer, maar gezamenlijke keuken, badkamer en woonkamer. Ik ben enorm blij dat ik iets on-campus heb kunnen vinden. Brrrr.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_64182648
Nu ziet het er trouwens ongeveer zo uit:

Op de plaatjes vind ik de sneeuw nog mooi...
pi_64182867
Waar is dat?
pi_64182906
Edmonton. Om heel precies te zijn, East Campus Village aan de University of Alberta.
pi_64182950
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:15 schreef Petertje81 het volgende:
Edmonton. Om heel precies te zijn, East Campus Village aan de University of Alberta.
Lekker weer is het daar nu Wat ga je er studeren?
pi_64183528
Ja, ik zag het al. Ik heb gisteren maar even een nieuwe muts gekocht.

Neurolinguistiek. Hersenexperimenten naar taalverwerking. Ik heb er zin in.
pi_64183705
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:37 schreef Petertje81 het volgende:
Ja, ik zag het al. Ik heb gisteren maar even een nieuwe muts gekocht.

Neurolinguistiek. Hersenexperimenten naar taalverwerking. Ik heb er zin in.
Verstandig
Je opleiding klinkt uhm moeilijk
pi_64191545
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik leef met je mee

Goede vlucht gewenst..
Nou, die goeie vlucht is niks van terecht gekomen, het was echt barre ellende Ik ben niet neergestort, maar daar is dan ook alles mee gezegd
pi_64191630
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:55 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Nou, die goeie vlucht is niks van terecht gekomen, het was echt barre ellende Ik ben niet neergestort, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Positief blijven denken, gratis rollercoaster ritje bij je vlucht gehad.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')