Gemiste kansquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:22 schreef Sloffie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je vanaf hier dat licht er van ook zou moeten kunnen zien... Ik zal wel niet goed opgelet hebben of zo
[..]
Amerikaans paspoort?quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:24 schreef maartena het volgende:
Ik ben in Januari weer eens in Canada. Ditmaal laat ik mijn Nederlandse paspoort gewoon lekker thuis.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
Mag verdomme ook wel eens. Het is december![]()
goede vraag, ik heb hem ook deze week op de post gedaan. Nu heb ik nog even de tijd, maar lijkt me wel handig om te weten of ik het visum heb voordat ik vertrek op reisquote:Op donderdag 4 december 2008 12:29 schreef missymuffet het volgende:
Iemand eigelijk enig idee hoe lang het ongeveer duurt eer je antw. krijgt van de ambassade?
(ik ongeduldig? Echt niet...)
Kan me vorig jaar herinneren met mijn WHP dat ik 't voor het jaar om was mijn brief had.
Weet niet of YWEP ook zo snel gaat.
Waar is die foto gemaakt? Komt me bekend voor nl.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op sommige plekken zak je nu weg tot boven je knieënBeat that NL
Ergens in de buurt van Banff (kwamen we onderweg tegen).quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:06 schreef tevebe het volgende:
[..]
Waar is die foto gemaakt? Komt me bekend voor nl.
Bow Valley Parkway toevallig? Ik kan de foto niet precies plaatsen, maar weet wel dat ik op hetzelfde punt ben geweestquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Banff (kwamen we onderweg tegen).
Hmm, daar hebben we wel gereden idd, dus zou goed kunnenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bow Valley Parkway toevallig? Ik kan de foto niet precies plaatsen, maar weet wel dat ik op hetzelfde punt ben geweest![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef missymuffet het volgende:
Ik heb mijn visum! (voor YWEP) ben zoo blij, echt een pak van mijn hart.
Was zo gestressed de laatste dagen.
Dus eind Januari ga ik weer
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef LoggedIn het volgende:
nou, het zit er bijna opVanavond mag ik het vliegtuig weer in, terug naar het land der belastingen, achterlijke verboden en het westerse 3e wereld wegennet
cool, wanneer had jij alles opgestuurd?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef missymuffet het volgende:
Ik heb mijn visum! (voor YWEP) ben zoo blij, echt een pak van mijn hart.
Was zo gestressed de laatste dagen.
Dus eind Januari ga ik weer
Goed! Wel enorm druk bezig met sneeuwploegen en zout strooien, laatste 3 dagen op weinig normale tijden genoeg geslapen. Zondag begint het weer te sneeuwen hier dus we zijn alweer mooi voorbereid:)quote:Op maandag 15 december 2008 19:58 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bikkel
Sloffie hoe bevalt de kou/sneeuw in Abby?
Heb het de 27ste op de bus gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:47 schreef kepler het volgende:
[..]
cool, wanneer had jij alles opgestuurd?
Ja ik zie dat het nu -11.5 is en dat er morgen 'blowing snow' is. M'n tante was er iig helemaal niet blij meequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Sloffie het volgende:
[..]
Goed! Wel enorm druk bezig met sneeuwploegen en zout strooien, laatste 3 dagen op weinig normale tijden genoeg geslapen. Zondag begint het weer te sneeuwen hier dus we zijn alweer mooi voorbereid:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |