quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:57 schreef Vork het volgende:
Op dit moment wil ik eigenlijk maar een ding, slapen.
Dat dus en ik ben er tegen 10 uur. Niets let jullie om er eerder heen te gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:57 schreef Vork het volgende:
Nou, we moeten eerst nog eten maken en op eten. Dus opzich is het nieteens een slechte tijd. En daar omdat het hier vlakbij is en je daar met dit weer ook nog wel prima buiten kunt zitten.
Die vind ik juist wel lekker!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:01 schreef Troel het volgende:
Ik heb wel een keer mayonaise meegenomen naar de Mc, maar dat was omdat ik de mayo daar echt gewoon niet te vreten vind
Franse mayoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Die vind ik juist wel lekker!
Al heb ik nu een mayo die wat zuurder is dan normaal en dat is eigenlijk ook wel lekker
Ik zou er ff een nachtje over slapen als ik jou was, zo´n beslissing moet je niet zomaar nemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:36 schreef beunkster het volgende:
Zo, ook weer thuis van de vakantie
Even heerlijk een weekje uitgerust in Duitsland (Cochem).
Maandag weer direct volle bak er tegenaan
Ik zal mss nog wel wat teruglezen, maar dat weet ik nog niet zeker.
Het is nogal veel en ik weet niet of ik er wel de tijd voor heb tot maandagochtend om dat te doen. Vandaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou er ff een nachtje over slapen als ik jou was, zo´n beslissing moet je niet zomaar nemen
Ja, perfect weer. Lekker warm en 's avonds koelde het mooi af. Heerlijk, echt fantastisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Veel plezier vanavond lui.![]()
En welkom terug beunkster.Beetje leuk weer gehad daar?
Oh leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
Trouwens voor de smulpapen hier die in de gelegenheid zijn dit weekend naar Haarlem te gaan, er is weer Haarlem Culinair dit weekend.
Pix or it did'nt happenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
4 dagen disneyland is wel weer even mooi genoeg geweest.
Heulk wel +P=quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:24 schreef golfer het volgende:
De halve CUL SC zit in Arnhem te bieren en orgie-en?
Ik zat buiten, en toen te msnen en daarna heb ik nog een film gekeken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:24 schreef golfer het volgende:
De halve CUL SC zit in Arnhem te bieren en orgie-en?
Oew, orgie met MiMuquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik begin wel mijn eigen privé orgie.![]()
Veel plezier nog met bieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |