Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Niet piepen, ik breng donateurs aan...
Joah. En ze heeft een station wagenquote:
anders ga ik een klacht indienen als we dat niet redden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep! Die MOETEN we gewoon gaan halen!
Veel succes en sterkte met die Dikkequote:Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, ik ben er morgen het grootste deel van de dag niet he!
Baloe moet geopereerd worden morgen om 09u, en we kunnen hem rond 13:30 afhalen waarna het nog 2u terug rijden is
Graag gedaan uiteraard!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Heel tof dat je zo meehelpt, NijntjesUk
Ik wil wel, maar je PM is niet geactiveerdquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Carmella het volgende:
Ik zou graag een bedrag storten, kan iemand mij misschien een PM sturen waar het bedrag heen moet?
Zou je hem kunnen activeren of anders ff mailtje naar asielactie@gmail.com willen sturen?quote:Afzender Ingetje79
Ontvangers
De inbox "carmella" is niet beschikbaar
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Suc6 met Baloe, en nu ken ik de reden waarom je vandeweek zo in de fout ging met de WII, je was al met je hoofd bij de operatie
Waaraan? Als ik vragen mag....quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, ik ben er morgen het grootste deel van de dag niet he!
Baloe moet geopereerd worden morgen om 09u, en we kunnen hem rond 13:30 afhalen waarna het nog 2u terug rijden is
Je hebt PMquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Carmella het volgende:
Ik zou graag een bedrag storten, kan iemand mij misschien een PM sturen waar het bedrag heen moet?
Prima!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Bigbird, echt super tof van jullie!
Ik zet jullie in de wiki er even bij, zodat in het volgende topic jullie er bij staan in de openingspost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |