Als ik dit lees, dan denk ik dat we met zijn allen hier moeten gaan uitkijken met vreemde uitsspraken doen.quote:Man aangehouden voor opruiing via internet
Uitgegeven: 1 augustus 2008 12:21
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2008 12:40
ROTTERDAM - De zeehavenpolitie heeft dinsdag een 32-jarige man uit Hellevoetsluis aangehouden voor opruiing via internet. De man riep 'lotgenoten' op om met zijn allen de A15 bij Rotterdam af te sluiten uit protest tegen de in zijn ogen hoge belastingen in Nederland.
Dat liet een woordvoerder van de politie in Rotterdam vrijdag weten.
De man wilde in navolging van het goederenvervoer over de weg onder meer actie voeren tegen de hoge brandstofprijzen. De bedoeling was dat de A15 op 21 juli voor alle verkeer dicht zou gaan om de goederenstroom van en naar de haven te belemmeren.
Volgens de woordvoerder van de Rotterdamse politie komt het niet vaak voor dat mensen een dergelijk oproep doen en een aanklacht van opruiing achter hun naam krijgen. In dit geval ging het om een oproep die gevaar of hinder op de weg tot gevolg zou hebben en dat is een strafbaar feit.
Wat absurd zeg! Belachelijk! Echt een politiestaat, weg met die balkenende!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ik dit lees, dan denk ik dat we met zijn allen hier moeten gaan uitkijken met vreemde uitsspraken doen.
Ze zijn helemaal gek aan het worden hier in nederland.
Idd de politiestaat komt naar je toe deze zomerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ik dit lees, dan denk ik dat we met zijn allen hier moeten gaan uitkijken met vreemde uitsspraken doen.
Ze zijn helemaal gek aan het worden hier in nederland.
Ik denk dat we beter de toegang tot de 2e kamer eens kunnen gaan blokkeren. Dan wordt het misschien aannemelijk voor die brassers die zich politici noemen dat het een beetje aan het doorschieten is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Uit protest zouden we de A15 moeten blokkeren!
Ja, die zeehavenpolitie wordt rechtstreeks aangestuurd door de Tweede Kamerleden vanaf hun vakantie-adres, schandelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter de toegang tot de 2e kamer eens kunnen gaan blokkeren. Dan wordt het misschien aannemelijk voor die brassers die zich politici noemen dat het een beetje aan het doorschieten is.
Wanneer is het reces voorbij en wordtr er weer eens een grote opkomst verwacht daar in denhaag, dan weten we welke datum we moeten hebben.
Uhm, dat moest je altijd al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ze jou dan nog nooit opgepakt hebbenquote:
?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat ze jou dan nog nooit opgepakt hebben
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat ze jou dan nog nooit opgepakt hebben
Ik zou zeggen: omdat het gevaar oplevert op de weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom is dit opruiing? Het is volledig legaal om een demonstratie te organiseren.
Welnee, op de snelweg demonstreren is volkomen normaal !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: omdat het gevaar oplevert op de weg.
Als je een vergunning aanvraagt wel inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is volledig legaal om een demonstratie te organiseren.
Sja, bepaalde figuren zijn nu eenmaal selectief achterlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:22 schreef SCH het volgende:
Oproepen tot illegale activiteiten is strafbaar? Gossie, wat een bananenrepubliek inderdaad.
Ik vind 't trouwens een prima plan hoor. Gewoon doorrijen, zijn we meteen van die rechtse jankballen af. Jammer alleen dat de politie d'r weer een stokje voor moest steken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Welnee, op de snelweg demonstreren is volkomen normaal !
Misverstand. Je hebt geen vergunning nodig voor een demonstratie. Dat is een recht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je een vergunning aanvraagt wel inderdaad.
Nee, want dat was een grote groep en een eenling is natuurlijk makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:21 schreef 1m92 het volgende:
Gaan ze nu al die truckers die dreigen een snelweg af te zetten ook aanhouden?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |