Burnett +1quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:40 schreef Burnett het volgende:
in dat geval voor de zekerheid:
8. johnny halliday
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:25 schreef schaap001 het volgende:
Ook 3 x niks a.k.a de 3 J's
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:49 schreef ranja het volgende:
als vervolgvraag zou het de 3d's kunnen zijn.
quote:were psychedelic in the loosest sense of the word; their guitar explorations were colorfully mind-altering, but not in the sense of the acid rock of the '60s. Instead, the band developed its own minimalistic psychedelia, relying on heavily distorted guitars to clash and produce their own harmonic overtones; frequently, they would lead up to walls of distortion with overamplified acoustic guitars and synths. Often the band would jam on one chord or play a series of songs, all in the same tempo and key. Though this approach was challenging, often bordering on the avant-garde,
nevertheless gained a dedicated cult following. After releasing several albums in the late '80s, the band fell apart after in 1991.
Gecheckt enquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:00 schreef ranja het volgende:
Spacemen 3?
Ik vroeg ook alleen de bandnaamquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:06 schreef Grobbel het volgende:
The D4.
Naam van de plaat weet ik overigens niet meer voor de geest te halen, is echt een eeuwigheid dat ik nog iets van die band heb geluisterd...
Dan toch eerder Pa, De bom kwam nog voor Doris Day in '82.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:59 schreef Burnett het volgende:
wacht even..., ik denk De Bom...
Ik heb ook meer moeite om de nummer 1's van 2008 op te noemen dan die van 1983 of 1984quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:55 schreef Mark het volgende:
Ik heb altjd al moeite om de huidige nummer 1 te noemen
Gezien de vele foute antwoorden tot nu toe is dat een understatement...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:59 schreef ranja het volgende:
Volgens mij wordt nog wel eens vergeten dat dit nummer ook op 1 heeft gestaan
burnett +1quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef Burnett het volgende:
Na deze tip: wanna be startin' something? Michael jackson
quote:Op het het station van Twickenham werd hij ontdekt door Long John Baldry. Vanaf 1964 trad hij veel op met Shotgun Express, Steampacket, Long John Baldry, Julie Driscoll en Alexis Corner. Zijn eerste opvallende plaatopname was zijn virtuoze mondharmonicaspel op het nummer My Boy Lollipop van Millie Small, een skazangeresje in 1964.
Opgezocht: die had ik er dus niet uitgehaald, ook niet met de hint.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Opgezocht: die had ik er dus niet uitgehaald, ook niet met de hint.
knars +1quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:04 schreef knars het volgende:
Muse
quote:stadionact?
Goed gegokt! Hij doet het intro van The number.. en het outro van Thriller (met dat gemene lachje). Grappig genoeg had ik deze vraag al klaar staan voor de vraag van knars, terwijl hij ook een Muppet gast is geweest:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:11 schreef ranja het volgende:
gokje op Vincent Price
Niet de eerste, maar wel een legendarische (1931quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:12 schreef Burnett het volgende:
Bauhaus heeft een nummer "Bela Lugosi Is Dead", Claw Boys Claw heeft "Dracula" gecoverd
en Bela Lugosi was de eerste Dracula vertolker..., zoiets?
Nosferatu? Hij had de rol dacht ik al wel op het toneel vertolkt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:19 schreef ranja het volgende:
Niet de eerste, maar wel een legendarische (1931en een aantal vrij nutteloze sequels).
Nosferatu was toch Klaus Kinski...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:26 schreef Burnett het volgende:
[..]
Nosferatu? Hij had de rol dacht ik al wel op het toneel vertolkt...
En als ik dan naar Lemming vraag met o.a. de songs Queen Jacula, Father John en Lucifera weet niemand het...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat was de remake (cover) uit 1979
Ik vind het eigenlijk ook helemaal niksquote:
Als dat het criterium is, dan zou je hier veel minder vragen goed kunnen beantwoorden...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook helemaal niks![]()
Klopt, maar aangezien het al uit 1974 is vraag ik me af waar ik het opgepikt zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Als dat het criterium is, dan zou je hier veel minder vragen goed kunnen beantwoorden...
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:25 schreef peaceman het volgende:
Mja, ik herken m nu...Dat is Josh, die zat eerder in Kyuss, bedoel je die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Was dat Chriss Goss danquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:25 schreef peaceman het volgende:
Mja, ik herken m nu...Dat is Josh, die zat eerder in Kyuss, bedoel je die?
John Garcia was toch zanger van Kyuss?quote:
ranja +1quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:13 schreef ranja het volgende:
Mouth & MacNeal
Een mod moet online blijven, ey.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:18 schreef peaceman het volgende:
Bah, Belsen, zo kan ik nooit een vraag recyclen....![]()
Juistquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's nou The Sundays, mensen..
Harriet
In de gevraagde context misschien niet, maar als je zou zeggen dat de foto de nicht van Richenel, RuPaul of Pete Burns betreft, geloof ik het ook...quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk niet dat dat het is wat ze bedoelen met half-zus, MM..
Eindelijk weer eens een vraag die ik wist - waren de antwoordenSlo Burn, Unida, en Hermano ook goed gerekendquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Zit een partij oude disco-klassiekers in elkaar te mixen (je moet toch wat op een druilerige zondagmiddag...) en hullie komen ook in de mix voor, o.a. als onderliggend basis ritme:
[ afbeelding ]
Wie zijn hullie?
quote:
Het is je aan te zien...quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef Burnett het volgende:
echt geen flauw idee...
Een punt voor de moeite en het juist gokken in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:28 schreef ranja het volgende:
Clock. Watch. Time, Stone. Shadow.
geen idee
Ha, gelukkig. die bedoelde ik wel. Paste ook beter bij de vorige vraag (en bij The Commiments, vanavond op tv).quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:42 schreef Burnett het volgende:
dan rare earth - get ready
Hmmm, moest aan de clip van 'U Got The Look' denken...quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:40 schreef ranja het volgende:
5 is niet Sheena, maar misschien wel Gloria Estefan?
En is 1 dan de zanger van The Romantics?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:59 schreef Mark het volgende:
4 doet me aan The Romantics denken, maar die waren met 4
Nee, zoek het meer in de pophoek. Er is ook een duidelijke reden, waarom de plaat nu terug is op 1.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:16 schreef placebeau het volgende:
nevermind?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Abba - Gold dan waarschijnlijk?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef bartrid het volgende:
Abba Gold nav Mamma Mia.
quote:The Arctic Monkeys - Just a band
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik zie die clip nog zo voor me maar kan echt niet op de naam komen.
Dat ben ik vanavond alweer vergeten...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:28 schreef methodmich het volgende:
Nee, Dan Le Sac & Scroobius Pip - Thou Shalt Always Kill
denk ik
Dat weet ik wel zeker. Geweldige tekst, geweldig nummer en de hele cd is sterk vind ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:28 schreef methodmich het volgende:
Nee, Dan Le Sac & Scroobius Pip - Thou Shalt Always Kill
denk ik
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dat ben ik vanavond alweer vergeten...
It's a sad sad planet is beter.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:51 schreef ranja het volgende:
Satan is living in my ass, of zoiets, wel aardig nummer.
quote:is door Radio 3FM-luisteraars gekozen tot beste Nederlandse Popplaat. Het is voor de derde keer op rij dat het op de eerste plaats staat van de NL Top 100, dat betekent dat
de prestigieuze ‘George’ de wisselBaker mag houden.
Wederom "Ik Wil Je" ??quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:02 schreef belsen het volgende:
[..]
It's a sad sad planet is beter.
Wat is de nieuwste single van De Kreuners?
quote:
Heeft 'ie net zo'n beroerde zangstem als Martin Buitenhuis dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef belsen het volgende:
In België schijnbaar nog virtueel onbekend. Klinkt bijna precies hetzelfde, de stem van Walter komt ook erg in de buurt.
quote:Van Dik Hout (1994)
Vier Weken (1995)
(1997)
Ik Jou & Jij Mij (2000)
Vandaag Alleen Maar Winnaars (2002)
Alles Waar Ik Nooit aan Begon (2007
Inderdaad. Boven verwachting leuke uitzendingquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:44 schreef bartrid het volgende:
Junkie XL
quote:After Tod left his previous group, Cop Shoot Cop, he quickly regrouped and formedto explore the styles of music Cop Shoot Cop had only hinted at, including klezmer, cabaret, ska, jazz, and gypsy forms. More than one source described the original
lineup as an "indie rock supergroup", based on members such as Duane Denison of the Jesus Lizard, Yuval Gabay of Soul Coughing, Jennifer Charles of Elysian Fields, and Hahn Rowe of Foetus. This original lineup proved unable to tour, and Tod recruited new musicians for the band's first tour. While the lineup has changed over the years, with many different musicians appearing on different albums and tours, Tod remains the singer, songwriter, and bassist.
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |