abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60482910
Wij hebben op de zaak (klein bedrijf in olie- en gasindustrie) hier nu al bijna anderhalf jaar zo'n parttimer studentje rondlopen als computerprogrammeur. Maar echt typisch zo'n ontzettende nerdfiguur. Al na een week was iedereen hem spuugzat. Aangezien ik wel wat beters te doen heb dan me met dit soort figuren bezig te houden (ik ben de manager), gaf ik dan ook al vrij snel onze personeelschef de opdracht om dit mormel te ontslaan. Deze weigerde dit echter omdat hij dit "te zielig" vond voor deze jongen. Arghhh! Nou vooruit, dacht ik, laat hem nog maar een weekje zitten dan.

Maarja, verder ben ik behoorlijk druk geweest en is het er dus eigenlijk nooit van gekomen om hem te ontslaan. Dus nu, anderhalf jaar later, loopt hij hier nog steeds rond, met z'n stomme gefluit. Maarja, ik ben bang dat als ik hem nu zou ontslaan, hij psychisch gezien een dusdanig harde klap zou krijgen dat hij er misschien een eind aan zou maken. Hij heeft immers verder totaal geen leven, dit flutbaantje IS zijn leven.

Dus nou, dacht ik, dan probeer ik hem maar zoveel mogelijk vrije dagen te geven zodat hij ons hier tenminste niet zo in de weg loopt. Echter weigerde hij vrije dagen op te nemen.. Arghhhh! Toen ik vroeg waarom ie geen vrij wilde, zei hij dat "z'n vrienden allemaal op vakantie waren". Lol, dat gedrocht heeft natuurlijk helemaal geen vrienden. Met wat dreigen heb ik hem toch zover gekregen om vandaag vrij te nemen, maar damn, wat een parasiet!

Klacht: Computernerdje hier op de zaak niet weg te krijgen
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60482928
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60482939
matige lemming
pi_60482962
Een van de eerste lemmingen die leuk is.
  Redactie Frontpage vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:18:27 #5
38148 crew  Innisdemon
pi_60482979
Stakker, dat je mensen die de werksfeer verpesten niet durft te ontslaan. Mietje !
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_60483106
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:17 schreef fotostarter het volgende:
Een van de eerste lemmingen die leuk is.
uit een aspergernest
pi_60483154
Probeer het eens met een luide AAARRRGGHHHHH!!!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:34:13 #8
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_60483191
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:12 schreef Sackboy het volgende:
Wij hebben op de zaak (klein bedrijf in olie- en gasindustrie) hier nu al bijna anderhalf jaar zo'n parttimer studentje rondlopen als computerprogrammeur. Maar echt typisch zo'n ontzettende nerdfiguur. Al na een week was iedereen hem spuugzat. Aangezien ik wel wat beters te doen heb dan me met dit soort figuren bezig te houden (ik ben de manager), gaf ik dan ook al vrij snel onze personeelschef de opdracht om dit mormel te ontslaan. Deze weigerde dit echter omdat hij dit "te zielig" vond voor deze jongen. Arghhh! Nou vooruit, dacht ik, laat hem nog maar een weekje zitten dan.

Maarja, verder ben ik behoorlijk druk geweest en is het er dus eigenlijk nooit van gekomen om hem te ontslaan. Dus nu, anderhalf jaar later, loopt hij hier nog steeds rond, met z'n stomme gefluit. Maarja, ik ben bang dat als ik hem nu zou ontslaan, hij psychisch gezien een dusdanig harde klap zou krijgen dat hij er misschien een eind aan zou maken. Hij heeft immers verder totaal geen leven, dit flutbaantje IS zijn leven.

Dus nou, dacht ik, dan probeer ik hem maar zoveel mogelijk vrije dagen te geven zodat hij ons hier tenminste niet zo in de weg loopt. Echter weigerde hij vrije dagen op te nemen.. Arghhhh! Toen ik vroeg waarom ie geen vrij wilde, zei hij dat "z'n vrienden allemaal op vakantie waren". Lol, dat gedrocht heeft natuurlijk helemaal geen vrienden. Met wat dreigen heb ik hem toch zover gekregen om vandaag vrij te nemen, maar damn, wat een parasiet!

Klacht: Computernerdje hier op de zaak niet weg te krijgen
Onterechte klacht! Jij was toch de "manager" aka dit . dan was je eerste fout al om hem aan te nemen of te laten aannemen door je afdeling PZ.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_60483319
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:27 schreef wendytje het volgende:

[..]

Heul wel
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:47:18 #10
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60483380

Ik vroeg me al af waar ie bleef...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:58:16 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60483542
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')