Nee, er staat voor de rest ook niks in de rest van dit topic.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef Dikke-Doei het volgende:
ah, ik zie net dat er nog 41.000 euro nog te verdelen iemand tips?
Als hun rente een procent hoger is dan wat je nu krijgt, scheelt het 50 euro per jaar. Eigenlijk iets meer, want over die extra rente krijg je later ook weer rente.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 04:14 schreef kokos het volgende:
Is het de moeite waard om voor een klein spaarbedrag (5k) al een rekening te openen bij bijvoorbeeld Icesave?
Tuurlijk, waarom niet? Ik heb mijn spaargeld bij de Rabobank weggehaald ten gunste van ATB. Bij mij ging het ook "maar" om een kleine 4.000 euro. Maar elk tientje extra rente is toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 04:14 schreef kokos het volgende:
Is het de moeite waard om voor een klein spaarbedrag (5k) al een rekening te openen bij bijvoorbeeld Icesave?
Is alleen voor Belgie. Even het aanvraagproces er bij gepakt. Ze willen een adres in Belgie hebben...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Bloemkool het volgende:
Iemand bekend met deze club: http://nl.kaupthingedge.be/Our-Products/Edge-Savings-Account&gclid=CKGj_PnpmZUCFRSO1Qodd2fagA ?
Ik heb een rekening bij Kaupthing Edge in Engelandquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Bloemkool het volgende:
Iemand bekend met deze club: http://nl.kaupthingedge.be/Our-Products/Edge-Savings-Account&gclid=CKGj_PnpmZUCFRSO1Qodd2fagA ?
De waarde van de euro tegenover de waarde van de dollar is dan ook enorm gestegen, dus al met al zal het elkaar wel opheffenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:20 schreef darktower het volgende:
Er was hier (in de VS) vanmorgen in het nieuws dat de prijzen sinds vorig jaar met 9,8% gestegen zijn. Daar komt de rentestijging nog niet bij in de buurt.
De laatste maand daarentegen is de euro alweer 10% weggezakt...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:47 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
De waarde van de euro tegenover de waarde van de dollar is dan ook enorm gestegen, dus al met al zal het elkaar wel opheffen
Als iemand dat wist, zou ie rijk zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:57 schreef darktower het volgende:
hoe veel verder gaat het nog omhoog denken jullie?
of gaat het omlaag vanaf nu?
Je kan wel wachten en hopen dat ie omhoog gaat, maar als je nu instapt vang je toch een periode meer rente dan je nu doet, en mocht de rente eroverheen gaan zal het verschil relatief miniem zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:57 schreef darktower het volgende:
de laatste twee weken vooral ja, beetje jammer.
anyhow
met spaarrentes (deposito) van 5% en meer
t.o.v. 3,5% een jaar terug ofzo
hoe veel verder gaat het nog omhoog denken jullie?
of gaat het omlaag vanaf nu?
Check even een paar posts terug daarover, daar staat het complete verhaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Pim26 het volgende:
[..]
ik zit ook bij icesave!
goede service en bevalt me prima.
Er staat telkens in de krant dat je je geld kwijt bent als ze failliet zijn, is dus niets van waar, staat gewoon ingeschreven bij de nederlandse bank
Goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:50 schreef kokos het volgende:
Net online een rekening bij CEB aangevraagd.
Even kijken hoe dat uitpakt.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:50 schreef kokos het volgende:
Afgelopen zondag al aangevraagd. Nog geen reactie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:50 schreef kokos het volgende:
Hou me geld er nog wel even vandaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Eslin het volgende:
InternetBonusSparen-rekening van Rabo bank is verhoogd naar 3%. Indien je voldoet aan extra voorwaarden dan kan hier nog 0,6 % bijkomen. Telesparen staat nog steeds op en schandelijke 2,8%
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Eslin het volgende:
InternetBonusSparen-rekening van Rabo bank is verhoogd naar 3%. Indien je voldoet aan extra voorwaarden dan kan hier nog 0,6 % bijkomen. Telesparen staat nog steeds op en schandelijke 2,8%
Ik vind 3% nog steeds schrikbarend weinig. Voor mij heeft Rabobank definitief afgedaan. Van mij zien ze geen spaarcentjes meer. Ze halen het toch niet bij de kleinere banken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Eslin het volgende:
Beide spaarrekeningen staan in de OP.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Anadolubank Alfa Spaarrekening ontbreekt in de OP, als rekening zonder beperkingen met 5,1% rente.
OHRA MaandSpaarrekening ontbreekt ook, als rekening met voorwaarden, met 5% rente (en 7,5% rente voor nieuwe klanten gedurende het eerste half jaar).
OpenOffice.org Calc bedoel je? Scheelt je 200 euro...quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
OpenOffice.org Calc bedoel je? Scheelt je 200 euro...
Ik doe het zelf liever in excel, maar toch tof dat iemand zo'n website heeft gemaakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kwam http://www.vanspaarbankve(...)winstcalculator.html tegen: de spaarwinstcalculator. Her selecteer je de spaarrekeningen die je hebt, en hierna kies je hoe je het over diverse banken met hoge rente wilt verdelen.
Als resultaat krijg je hierna te zien hoeveel extra rente je per jaar kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |