Ja, pf, herkenbaar als een gek.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij dus echt niks uitIk zet die wekker uit en kruip gewoon weer mijn bed in. Sowieso na het opstaan ben ik zo ontzettend moe dat ik zelfs een half uur later zo mijn bed weer in zou kunnen om te tukken
Pas na een uur of 2 ben ik echt wakker
Grappig. Heb ik ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 03:34 schreef 8. het volgende:
[..]
Ja, pf, herkenbaar als een gek.
's Ochtends ben ik echt heel erg zwak. Ik ben gewoon gevangen in de vermoeidheid. Het is verschrikkelijk, erger dan pijn. Ik stoot me nog liever aan een hete kachel dan dat ik 's ochtends aan de eettafel moet gaan zitten vechten voor mijn bewustzijn. Klinkt natuurlijk erg dramatisch maar zo ervaar ik het echt.
Wat bij mij wel eens wilde helpen is met iemand afspreken om op hetzelfde tijdstip op te staan. Het moet wel iemand zijn die opstaan net als jij heel moeilijk vindt, want dan realiseer je je 's ochtends dat je niet de enige bent. Nog beter is als jullie zorgen dat de klokken exact gelijk staan, zodat jullie op exact hetzelfde moment wakker worden. Dit lijkt suf, maar bij mij heeft het ook goed geholpen. Uiteindelijk niet meer natuurlijk, want toen werd dit ook standaard. Dus nu heb ik 6 wekkers. 4 verspreid over de slaapkamer, en 2 opgerold en ingepakt, zodat ik moeite moet doen om ze uit te zetten. En soms zet ik een glas water naast m'n bed, die ik dan in mijn gezicht leeggooi. Helpt ook goed.
Ja het is laat.
Ja ik meen het. En het is idd een hel.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef Walging het volgende:
Menen jullie dat nou serieus met al die wekkers?Wat een hel
Ik ook maar dat valt dan nog wel mee als ik dit allemaal zo lees.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:16 schreef Walging het volgende:
En ik maar denken dat ík moeite had met opstaan
Ik heb elke woensdag vrij meestal sta ik dan idd erg laat op.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef MaJo het volgende:
Wat een herkenning hier! Ik ervaar opstaan ook echt als een hel. Verschrikkelijkik kan het nooit goed uitleggen aan vrienden maar zoals jullie het beschrijven ervaar ik het ook echt! Al heb ik 10 wekkers aanstaan, maakt niets uit. Ik word er wakker van maar val meteen weer in slaap. Als ik niks hoef te doen slaap ik zo tot 2 uur 's middags, heerlijk
slapen is fijn, opstaan een hel
Klinkt bekend. Ik was als kind altijd heel erg druk en bezig. (Stortte elk jaar rond mei een beetje in, maar ik liep altijd ver genoeg voor om dan even bij te kunnen komen) Rondom mijn 14e veranderde dit en werd ik bijna het tegenovergestelde. Waarschijnlijk heb ik mijn hyperactiviteit leren onderdrukken. Al voelt het soms meer alsof ik het opsluit in mijn hoofd waar alle gedachtes rond blijven vliegen. Maar ik denk dat ik hier sowieso nog wel eens een keertje mijn verhaal post. Dat is misschien niet verkeerd voor mequote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag de ADD test gehad en veel wees ernaaralleen was ik in mijn vroege jeugd het tegenovergestelde, kon goed aan opdrachten werken, was heel netjes. Wel heb ik altijd gehad dat ik veel kletste, gesprekken onderbrak, slecht op kon staan en teltik. Vanaf mijn 14e is het allemaal meer zoals nu. Het zou dus kunnen dat ik het in mijn jeugd heb weten te onderdrukken.
Volgende week hoor ik de uitslag
Ik was juist als kind (nu nog steeds btw) kei slordig. Slordig handschrift, overal aan beginnen niks afmaken ect.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag de ADD test gehad en veel wees ernaaralleen was ik in mijn vroege jeugd het tegenovergestelde, kon goed aan opdrachten werken, was heel netjes. Wel heb ik altijd gehad dat ik veel kletste, gesprekken onderbrak, slecht op kon staan en teltik. Vanaf mijn 14e is het allemaal meer zoals nu. Het zou dus kunnen dat ik het in mijn jeugd heb weten te onderdrukken.
Volgende week hoor ik de uitslag
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, of in welke pakketten er alternatieven zitten. 4 jaar terug was in ieder geval het ritalin, of ritalin van een ander merk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:40 schreef Verse_Koffie het volgende:
Mijn zoon had alleen de eerste week van misselijkheid, verder niets. Niet hoeven te spugen ervan iig.
Is Ritalin overigens het enige medicijn wat vergoedt wordt?
hier misschien?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, of in welke pakketten er alternatieven zitten. 4 jaar terug was in ieder geval het ritalin, of ritalin van een ander merk.
Klinkt goed! Ik zit ook anti-kraak. Maar dan in een hoekhuis.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef frenkck het volgende:
Ik ben ook verhuist, zit nu anti-kraak in een vrijstaand huis midden in de polder in mijn eentje. Ik vind het eigenlijk wel heerlijk, want ik word door niemand gestoord, heb hier alle ruimte en kom heerlijk tot rust. Ook heb ik geen tv en nog een hele slechte internet verbinding, dus dan ga ik wel andere dingen doen op een gegeven moment, want achter de pc ga ik me toch vervelen.
Nu twijfel ik toch wel beetje om mijn internet aanvraag niet gewoon stop te zetten en een heel goedkoop internet abonnement te nemen, zodat ik in het vervolg ook niet te gemakkelijk films enz. kan downloaden.
Daar ga ik nog even goed over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |