Ik ook maar dat valt dan nog wel mee als ik dit allemaal zo lees.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:16 schreef Walging het volgende:
En ik maar denken dat ík moeite had met opstaan
Ik heb elke woensdag vrij meestal sta ik dan idd erg laat op.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef MaJo het volgende:
Wat een herkenning hier! Ik ervaar opstaan ook echt als een hel. Verschrikkelijkik kan het nooit goed uitleggen aan vrienden maar zoals jullie het beschrijven ervaar ik het ook echt! Al heb ik 10 wekkers aanstaan, maakt niets uit. Ik word er wakker van maar val meteen weer in slaap. Als ik niks hoef te doen slaap ik zo tot 2 uur 's middags, heerlijk
slapen is fijn, opstaan een hel
Klinkt bekend. Ik was als kind altijd heel erg druk en bezig. (Stortte elk jaar rond mei een beetje in, maar ik liep altijd ver genoeg voor om dan even bij te kunnen komen) Rondom mijn 14e veranderde dit en werd ik bijna het tegenovergestelde. Waarschijnlijk heb ik mijn hyperactiviteit leren onderdrukken. Al voelt het soms meer alsof ik het opsluit in mijn hoofd waar alle gedachtes rond blijven vliegen. Maar ik denk dat ik hier sowieso nog wel eens een keertje mijn verhaal post. Dat is misschien niet verkeerd voor mequote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag de ADD test gehad en veel wees ernaaralleen was ik in mijn vroege jeugd het tegenovergestelde, kon goed aan opdrachten werken, was heel netjes. Wel heb ik altijd gehad dat ik veel kletste, gesprekken onderbrak, slecht op kon staan en teltik. Vanaf mijn 14e is het allemaal meer zoals nu. Het zou dus kunnen dat ik het in mijn jeugd heb weten te onderdrukken.
Volgende week hoor ik de uitslag
Ik was juist als kind (nu nog steeds btw) kei slordig. Slordig handschrift, overal aan beginnen niks afmaken ect.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag de ADD test gehad en veel wees ernaaralleen was ik in mijn vroege jeugd het tegenovergestelde, kon goed aan opdrachten werken, was heel netjes. Wel heb ik altijd gehad dat ik veel kletste, gesprekken onderbrak, slecht op kon staan en teltik. Vanaf mijn 14e is het allemaal meer zoals nu. Het zou dus kunnen dat ik het in mijn jeugd heb weten te onderdrukken.
Volgende week hoor ik de uitslag
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, of in welke pakketten er alternatieven zitten. 4 jaar terug was in ieder geval het ritalin, of ritalin van een ander merk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:40 schreef Verse_Koffie het volgende:
Mijn zoon had alleen de eerste week van misselijkheid, verder niets. Niet hoeven te spugen ervan iig.
Is Ritalin overigens het enige medicijn wat vergoedt wordt?
hier misschien?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, of in welke pakketten er alternatieven zitten. 4 jaar terug was in ieder geval het ritalin, of ritalin van een ander merk.
Klinkt goed! Ik zit ook anti-kraak. Maar dan in een hoekhuis.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef frenkck het volgende:
Ik ben ook verhuist, zit nu anti-kraak in een vrijstaand huis midden in de polder in mijn eentje. Ik vind het eigenlijk wel heerlijk, want ik word door niemand gestoord, heb hier alle ruimte en kom heerlijk tot rust. Ook heb ik geen tv en nog een hele slechte internet verbinding, dus dan ga ik wel andere dingen doen op een gegeven moment, want achter de pc ga ik me toch vervelen.
Nu twijfel ik toch wel beetje om mijn internet aanvraag niet gewoon stop te zetten en een heel goedkoop internet abonnement te nemen, zodat ik in het vervolg ook niet te gemakkelijk films enz. kan downloaden.
Daar ga ik nog even goed over nadenken.
lol, je bent ook al zo vroeg wakker joh.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:15 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor vandaag de uitslag van mijn ADD onderzoek
Mja niet uit eigen beweging hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:20 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
lol, je bent ook al zo vroeg wakker joh.
succes vandaag!
Stel een wekker in op je mobielquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:22 schreef Walging het volgende:
Oeeh spanneendd MaJo!
Ik ben gisteren weer langs m'n psychiater geweest, ondanks het geringe effect van de Ritalin wilde ze nog een maand doorgaan met deze dosis (3x1). Ik heb er echt nu al genoeg van, het lukt me echt niet om het goed in te nemen gewoon! Ik vergeet het steeds, afgelopen week heb ik het helemaal amper ingenomen omdat alles zo hectisch was met m'n verhuizing en andere dingen. Bah. Ik vergeet altijd alles, hoe kan ik nou onthouden dat ik 3 keer per dag pillen moet innemen!
Haha ja natuurlijk kan dat, dan doe ik er gewoon 2 per dag, maar als ik om 10 uur opsta zit ik er weer net tussenin dus dan moet ik het helemaal omgooien, snap je? Daarom werkt het dus niet met een wekker.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:11 schreef mighty_myte het volgende:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit op welke tijden je slik, Walging.
Als je om 12 uur opstaat kun je toch ook gewoon om 12 en 16 uur slikken?
In je slaap heb je er toch geen hol aan, of heb je graag gestructureerde dromen?
Ik slik die ritalin eigenlijk ook niet zoals het hoort.
Sowieso alleen als ik werk en dan nog niet elke dag.
Soms heb ik gewoon geen zin om zombie te zijn en wil ik lekker 'rausen'.
Eens in de 4 uur is trouwens niet fijn bij mij.
Eens in de 3 uur lijkt ideaal, anders krijg ik koppijn en ga nutteloos rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |