Daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:55 schreef skyrebel het volgende:
Een beetje een vreemde mix van emoties vandaag
hmm..... toevalligquote:
Heeft niets daarmee te maken hoor, maak je maar geen zorgen.quote:
* Le_Saboteur hoopt op hetzelfdequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:19 schreef Burdie het volgende:
Super!
Heb net heel goed nieuws gehad van mijn advocaat![]()
.
Dat geeft niks. Brand los!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heeft niets daarmee te maken hoor, maak je maar geen zorgen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 07:23 schreef scrub_nurse het volgende:
gelukkig vannacht n beetje kunnen slapen,maar nog steeds veel pijn mn hand is nu ook helemaal gezwollenen de rest van mn lichaam ook auw
dat dus.....quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:38 schreef Miss_S het volgende:
Goed![]()
Zondagochtend samen wakker worden met vriendje
Misschien wilt Mystery Land (id&t) wel sponsorenquote:
Das best wel heel erg kutquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:58 schreef fraubitch het volgende:
mijn verzorgpaard wordt verkocht.. dus nu ben ik boos verdrietig en teleurgesteld ineen![]()
![]()
![]()
tevens sponsor gezocht![]()
wat zieligquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:43 schreef knokkels het volgende:
Leeg ..onze lieve kleine kitten is vanmiddag overleden aan een hartconditie .. gescheurde aorta
RIP Fidget ...
Heel veel sterkte.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:43 schreef knokkels het volgende:
Leeg ..onze lieve kleine kitten is vanmiddag overleden aan een hartconditie .. gescheurde aorta
RIP Fidget ...
quote:
Ze zijn op verkanzie, ze liggen niet kapot in de goot.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef Little_Angel het volgende:
Verkankerd.
Leuk zeg, straks mijn verjaardag in m'n eentje ''vieren'' omdat heel de fam. op vakantie is.
been there done that got the shirt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef Little_Angel het volgende:
Verkankerd.
Leuk zeg, straks mijn verjaardag in m'n eentje ''vieren'' omdat heel de fam. op vakantie is.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef Little_Angel het volgende:
Verkankerd.
Feliciteerd!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Weet je wel dat je tegelijk met een grootheid jarig bent?
Ik ben het ook namelijk
Gefeliciteerd...!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Weet je wel dat je tegelijk met een grootheid jarig bent?
Ik ben het ook namelijk
dat vind ik nou fijn om te lezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Alles loopt op rolletjes, ik voel me goed.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik nou fijn om te lezen
wij jou ook! kom weer eens langs!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]aaah, ik mis het grtdojw topic.
datquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:58 schreef Houniet het volgende:
Hongerrrrrrrrrrr.
same here...maakt alles weer goed....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:23 schreef Burdie het volgende:
Heerlijk, ik heb echt het allerliefste vriendje ter wereld!
idemquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:17 schreef draculettetje het volgende:
geen zin om te zwemmen
Vakanties zijn kut als je apart gaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:14 schreef Nashje het volgende:
Heeel lekker. Net 17 min aan de tellie gehangen met m'n vriendin (die in Italie zit). Zondag komt ze weer terug
.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:42 schreef StarGazer het volgende:
Twijfels
Dus niet super in mijn vel at the moment.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vakanties zijn kut als je apart gaat.
[..]
.
Voel me goed.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vakanties zijn kut als je apart gaat.
sterkte meisje..quote:
quote:
quote:ik = flieft
Dat zijn goede berichten ouwequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Zojuist een heel leuk berichtje gelezen van d'r pa waarin staat dat ze het mooi vinden dat we zo close zijn. Ik begin met een lekker gevoel aan deze dag. Vanaf 12 uur de hele dag werken, en dan is het alweer bijna donderdag.
Op naar zondag
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef moemoe het volgende:
Ik voel me totaal niet goed.
Beterschapquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:30 schreef Miam het volgende:
ik voel me helemaal niet goed.kuttt buikgriep..
Status change: zeroquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:35 schreef Thrackan het volgende:
Heb een enorm tekort aan concentratie en energie.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me wel redelijk.. zolang ik op het werk ben en niet merk dat er wat mist gaat het wel
Thanks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beterschap.
OT: Op mijn werk, nog fris en fruitig.
ijzer, pfeiffer, depri?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef Miam het volgende:
[..]
Thanks.
Het is niks opgeknapt. na inspanning ben ik ontzettend moe. mischien maar eens een
m`n bloed laten controleren..Ik voel me nutteloos en down.
ja van buikgriep wordt je goed moe en lusteloos...veel beterschap!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef Miam het volgende:
[..]
Thanks.
Het is niks opgeknapt. na inspanning ben ik ontzettend moe. mischien maar eens een
m`n bloed laten controleren..Ik voel me nutteloos en down.
Pfeiffer zit in je lichaam als je 't eenmaal gehad hebt, kan sluimerend aanwezig zijn en ineens weer "actief" worden. Dus dat zou kunnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:31 schreef Miam het volgende:
pfeiffer heb ik eerder gehad.. geen idee of je dat meerdere malen kunt krijgen? ..
Ik heb erg last van buikpijn momenteel dus ga uit van een buikgriep.
Ik heb medicatie gehaald dus benieuwd of het opknapt.
Ik voel me nog niet veel beter dan daarnet dus.
ik ga volgende week maandag naar de huisarts dus we zullen zien. ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Pfeiffer zit in je lichaam als je 't eenmaal gehad hebt, kan sluimerend aanwezig zijn en ineens weer "actief" worden. Dus dat zou kunnen.
OT: erg moe, vandaag de hele dag werken en dan hopelijk welverdiende rust in 't weekend
Je kan het niet 2 keer krijgen, hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:38 schreef Miam het volgende:
[..]
ik ga volgende week maandag naar de huisarts dus we zullen zien. ben benieuwd.
Ik voel me nu iets beter omdat ik lekker geslapen heb.
tnx.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan het niet 2 keer krijgen, hoor.
Klopt het dat als je de ziekte van Pfeiffer eenmaal gehad hebt, dat je 't dan niet nog een keer kan krijgen?
Hierover verschillen de meningen nogal. Als je dit aan een arts vraagt, zal hij of zij waarschijnlijk zeggen dat je Pfeiffer inderdaad maar één keer kan krijgen. Maar sommige mensen hebben er andere ervaringen mee en bij hen is twee keer in hun bloed het virus aangetoond. Maar ga er over het algemeen maar vanuit dat als je één keer Pfeiffer hebt gehad, dat je het dan nooit meer krijgt.
Als je denkt dat je voor een tweede keer Pfeiffer hebt, zou het ook kunnen zijn dat je een 'broertje' of 'zusje' van de ziekte hebt gekregen. Dat was bij mij ook het geval. Ik had Pfeiffer en na een paar maanden was ik nog steeds erg moe. Toen ben ik getest op cytomegalie en dat had ik inderdaad ook.
bron
OT:
Wel redelijk.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:35 schreef Apotheose het volgende:
kwaad, verdrietig, misselijk van alles....Kan ff niks hebben nu dus ook geen al dan niet als grapje bedoelde mails of iets dergelijks. Stop dat maar in je r**t !!!
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:29 schreef heavenstar het volgende:
heel erg verdrietig....mijn kitten is overleden....![]()
![]()
know how you feequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:29 schreef heavenstar het volgende:
![]()
Nee tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:29 schreef heavenstar het volgende:
![]()
ochhquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:29 schreef heavenstar het volgende:
![]()
Hé wat naarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:29 schreef heavenstar het volgende:
![]()
Ik ook manquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moe maar zin in vanavond!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:20 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze jou ook aan t lijntje houdt en je vervolgens dumpt![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |