abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61106194
Toch grappig hoe het elke jaar uiteindelijk weer hetzelfde is en je toch blijft kijken. Kampen door elkaar, groepjesvorming, psychologische spelletjes, zeurwijven, stel oude gasten die afhaken, evenwichtsbalk, sterke man in de finale...

Een van mijn favoriete deelnemers was toch wel die belgische psycholoog, die eruitzag als een muppet en zelf bijna doordraaide door zijn psycho-analyses.

Irritante figuren zoals Nolleke, Douwe, Richard, Bjorn of dat eerdergenoemdestelltje zijn ook altijd aanwezig. Ben benieuwd wat voor randdebielen ze nu weer uitgezocht hebben.
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:10:10 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_61107183
Klaar.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_61114981
Douwe was me er toch ook een
pi_61115119
Douwe, gosh. Daar ergerde ik me aan
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61115461
Douwe.

Ik heb mijn kat naar hem vernoemd.
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 17:52:05 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_61115800
Leuk! Ik verheug me er al op. En inderdaad niet dat stomme gedoe met honderd deelnemers. Hopelijk ook geen "geheim" kamp, dat vond ik ook niet leuk. Gewoon strijden tot de beste overblijft.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_61116298
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef Nuna het volgende:
Douwe was me er toch ook een
Douwe dankzij hem ging mijn held er uit doordat hij op bijzonder laffe manier al zijn stemmen op hem zette om zijn hachje een weekje langer te redden.

Maxime
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:15:03 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_61116406
Maxime?! .
edit: Ohja, ik weet alweer wie.

De actie herinner ik me nog wel, geweldig . Met een typisch "Opzouten!" erbij .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_61116417
Die Maxime ging er toen toch uit bij zo'n slaapproef?
pi_61116912
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dacht ik ook?
pi_61117017
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Was dat niet tijdens de strijd der titanen?

Maar Douwe.
pi_61117026
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:35 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dacht ik ook?
Het is ook zo?

Tijdens Strijd der Titanen ja.
pi_61118991

Frans! Dat was me pas een held!

Heb er ook weer zin in!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:08:13 #65
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_61121529
Ik ga ook weer beginnen. Het ene jaar kijk ik het af, het andere haak ik weer af.

Frans was een sukkeltje, Douwe was en d'r was in de eerste serie dat ik keek een vervelend wijf. Ik ben d'r naam vergeten (Nolleke zou kunnen maar ben niet zeker), maar ze verdient alsnog een .
pi_61123195
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:52 schreef Karina het volgende:
Leuk! Ik verheug me er al op. En inderdaad niet dat stomme gedoe met honderd deelnemers. Hopelijk ook geen "geheim" kamp, dat vond ik ook niet leuk. Gewoon strijden tot de beste overblijft.
Nouja echt geheim is het niet meer, want de laatste paar seizoenen hadden de deelnemers altijd nog een mogelijkheid om terug te komen. Zou wel erg naief zijn als de deelnemers straks nog steeds denken dat exit ook daadwerkelijk exit is..
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:32:45 #67
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_61132941
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:

[..]

Zou wel erg naief zijn als de deelnemers straks nog steeds denken dat exit ook daadwerkelijk exit is..
Juist daarom wordt het tijd voor een expeditie waar dat niet kan, waar weg ook weg is
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_61132994
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nouja echt geheim is het niet meer, want de laatste paar seizoenen hadden de deelnemers altijd nog een mogelijkheid om terug te komen. Zou wel erg naief zijn als de deelnemers straks nog steeds denken dat exit ook daadwerkelijk exit is..
Dat geheime kamp van de laatste keer sloeg nergens op, die gasten hadden echt een minimale kans om terug te keren. Het zou wel lollig zijn als de deelnemers ervan uitgaan dat er een geheim kamp is en het er gewoon niet is en ze er echt uitliggen. Dat zou mooie beelden van verbaasde koppen opleveren.
pi_61134613
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:35 schreef Nr.G het volgende:

[..]

Dat geheime kamp van de laatste keer sloeg nergens op, die gasten hadden echt een minimale kans om terug te keren. Het zou wel lollig zijn als de deelnemers ervan uitgaan dat er een geheim kamp is en het er gewoon niet is en ze er echt uitliggen. Dat zou mooie beelden van verbaasde koppen opleveren.
Hopelijk is dat wel zo, want het thema is wel "back to basics" maar hopelijk houden zij zich er ook aan. Dus we wachten maar weer af
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:58:41 #70
58921 Day
You can fly!
pi_61134641
Ben er ook weer bij!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:36:28 #71
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_61135806
even een tvp
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_61139839
quote:
De tiende editie ‘Expeditie Robinson’ gaat back to basic. De eerste aflevering van het avontuurlijke RTL 5-programma gaat zondag 31 augustus meteen heftig van start. De kandidaten van de twee teams zijn met hun linkerenkel aan elkaar vastgeketend, waardoor ze alles, maar dan ook alles, samen en in aanwezigheid van elkaar moeten doen. Privacy is totaal niet aan de orde. De vraag is hoe lang ze deze onhandige situatie zonder problemen volhouden. Presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen zijn terug met dertien splinternieuwe afleveringen van ‘Expeditie Robinson’. Het gevestigde thema bij deze afvalrace staat ook dit keer als een huis: Wat gebeurt er met zestien doodgewone mensen als zij uit hun vertrouwde omgeving gehaald worden en met elkaar op een onbewoond eiland verblijven?

Twee teams van acht kandidaten nemen het tegen elkaar op, zonder de mensen van het andere team te kennen. Door hun innige verbondenheid met de enkels leren ze elkaar in elk geval sneller en beter kennen dan ooit. Niemand kan zich de eerste dagen anders voordoen dan hij of zij is en dat zorgt gelijk voor een enorme teamspirit. Maar voor hoe lang heerst deze spirit en kun je daarmee bergen verzetten? Zodra de kettingen eraf zijn en de magen gewend raken aan het weinige voedsel, volgen de intriges en leugens elkaar al snel op. Afspraken worden geschonden, vrienden bedrogen en vijanden gemanipuleerd. De overwinning wordt aan niemand gegund. Hoe verder de expeditie vordert hoe verrassender de eilandraden. Niets is wat het lijkt. Voor de hand liggende underdogs blijven langer in het spel dan iedereen vermoedt, typische winnaars vliegen er onverwacht uit.

Het nieuwe seizoen biedt echter meer dan intriges alleen. Voor het eerst lukt het de kandidaten om met een zelfgemaakte val een varaan te vangen. En de kandidaten moeten zelfs van eiland verhuizen omdat de idyllische archipel in Maleisië wordt overspoeld door een enorme hoeveelheid ruwe olie, waardoor er geen voedsel meer uit zee gehaald kan worden.
Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’ moet in elk geval beschikken over een flinke dosis wilskracht, uithoudingsvermogen en teamspirit.
Vraag me af hoe land die kettingen eraan blijven. Tot er iemand aan de diaree gaat?
Ook leuk idee dat de teams elkaar niet kennen. Hoe doen ze dat dan met de proeven? Elk team doet de proef apart en de slechtste gaat naar de eilandraad?

Dertien afleveringen en zestien deelnemers, als er elke week een afvalt, is bij aflevering 7 de samensmelting en strijden in de een-na-laatste aflevering vijf man om drie finale plaatsen.
pi_61140227
Die kettingen is echt

Hoe kan je nou normaal schijten? :'0
pi_61140429
Ik hoorde dat de uitzendingen maandag en zaterdag herhaald worden. Heb de nieuwe gids nog niet gezien dus weet niet welke zender.
pi_61140687
oh das zondag al!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')